PDA

View Full Version : bax-shop.nl



refused199
9 september 2011, 23:15
Ik weet niet zeker of het is toegestaan omdat het opgevat kan worden als spam, maar naar mijn idee is dit iets soortgelijks als een 2ehands tips topic of iets dergelijks, ik wil hier iedereen alleen maar even op attenderen. Ik heb verder dus op geen enkele manier een relatie met bax dan een leverancier/klant verhouding dus dit is geen spam ofzo, ik zou zeggen: haal er je voordeel uit.
http://www.bax-shop.nl/groupbuy/
Wanneer er 15 vragers zijn daalt de prijs voor die nieuwe pedalen naar 89 euro. Zo'n korting op een pedaal wat normaal gesproken rond de 125 euro kost is toch mooi meegenomen.
Bovendien zijn de pedalen van bax ook al regelmatig 5 euro goedkoper en ze hebben altijd een nette en snelle service dus het is zeker een aanrader.

arcane
10 september 2011, 11:08
Ik weet niet zeker of het is toegestaan omdat het opgevat kan worden als spam, maar naar mijn idee is dit iets soortgelijks als een 2ehands tips topic of iets dergelijks, ik wil hier iedereen alleen maar even op attenderen. Ik heb verder dus op geen enkele manier een relatie met bax dan een leverancier/klant verhouding dus dit is geen spam ofzo, ik zou zeggen: haal er je voordeel uit.
http://www.bax-shop.nl/groupbuy/
Wanneer er 15 vragers zijn daalt de prijs voor die nieuwe pedalen naar 89 euro. Zo'n korting op een pedaal wat normaal gesproken rond de 125 euro kost is toch mooi meegenomen.
Bovendien zijn de pedalen van bax ook al regelmatig 5 euro goedkoper en ze hebben altijd een nette en snelle service dus het is zeker een aanrader.


Cool ik zie dat ze vaker zulke acties hebben toch maar eens in de gaten houden.
Deze heb ik echter niet nodig.
Heb er overigens kort geleden een Brace wireless setje gekocht, scheelde toch weer €50,- met thomann en musicstore.

onrust nv
10 september 2011, 12:35
Dinsdag bij bax de TCE flashback besteld, woensdag binnen dusseh mij hoor je niet klagen. Het is alleen jammer dat ze geen way huge, maxon, catalinbread, subdecay, fairfield circuitry, en dat soort merken hebben.

Mitch
11 september 2011, 13:21
Ook wel eens een flightcase bij ze besteld, was prima en snel.

refused199
11 september 2011, 17:15
Dinsdag bij bax de TCE flashback besteld, woensdag binnen dusseh mij hoor je niet klagen. Het is alleen jammer dat ze geen way huge, maxon, catalinbread, subdecay, fairfield circuitry, en dat soort merken hebben.

Klopt, maar wat de breedte van het assortiment betreft denk ik dat dat ook wel gaat groeien.

Begin volgend jaar verhuizen ze naar een nieuwe locatie begreep ik, daar zou ook een grote hoek met gitaar, drums en toetsen komen.
Ze zijn bovendien al aardig op weg met een groot deel van vox in het assortiment, dus het wordt nu ook interessant voor muziekinstrumenten.:)

rico91
11 september 2011, 21:35
Goeie shop hoor!
Heb daar ook wat effecten besteld en de dag daarna gelijk in huis. Ben over 1 effect niet tevreden dus die kan ik ook binnen 30 dagen weer terug doen!
Super service lijkt mij!

Papier
12 december 2011, 20:53
Nah bax shop doet goed wat het moet doen, goedkoop en snel leveren...

Hoe komt het dat jullie veel via websites bestellen,,?

Ik koop toch altijd nog liever in een muziekwinkel. Instrumenten hoor je niet online te kopen, vind ik.

En als je ze attendeert op de internet prijzen, doen ze meestal wel iets met de prijs.

De local musicstore moet blijven bestaan!!! Ze moeten echter wel een beetje mee met de tijd qua uiterlijk en aanbod.

-Martijn-
12 december 2011, 21:43
Instrumenten koop ik ook niet online, maar met elektronica heb ik daar eigenlijk niks op tegen. (Hoewel ik vrijwel altijd naar de muziekwinkel ga.)
Vaak weet ik toch al wat ik wil hebben, als het een beetje specifiek is hebben kleinere muziekwinkels het niet eens. Zaken als Feedback zie ik nou niet echt als een 'local musicstore', dus om nou in de auto te stappen om hun kas te spekken is voor mij niet echt een reden om niet via internet te kopen.

Baker
12 december 2011, 21:44
Deze discussie is vaker gevoerd hier, maar ik zeg: Lang leve de webwinkel:

-Groot assortiment
-Goeie prijzen
-Geen gedoe met garantie
-Wat je niet bevalt stuur je terug
-En bovenal: Geen betweterige slecht geïnformeerde , chagrijnige verkopers meer. Bah, bleh!

Ik ben echt blij dat we tegen thomann of bax hebben.

The Lo Lands
13 december 2011, 15:27
Ik heb hier vorig jaar de TC Polytune gekocht, welke een maand later al ruim 5 euro duurder was geworden!? Prijzen zijn nagenoeg identiek aan die van Thomann. Regelmatig kreeg ik een mailing in mijn inbox welke ik niet echt serieus kon nemen. Flauwe acties met cq woordspelingen gebaseerd op een matig concept. Ik heb mij hiervoor dan ook uitgeschreven. Verder een prima webshop dunkt mij.

Een goede tegenhanger voor studio apparatuur en soft- en hardware met vaak scherpe prijzen vind ik i4 Muzique uit Eindhoven (webshop en fysieke winkel).

Papier
13 december 2011, 22:10
Bij bax shop zitten vast ook slecht geïnformeerde en chagerijnige werknemers. :d

Ernest01
13 december 2011, 22:48
Bij bax shop zitten vast ook slecht geïnformeerde en chagerijnige werknemers. :d

Die staan dan 'vast' in het magazijn, want heb tot nu toe alleen met zeer professionele 'meedenkers' te maken gehad...

Papier
19 december 2011, 17:28
Das wel zeer schön dan, wss krijgen ze goed betaald : D