PDA

View Full Version : Comfortably Numb improvisatie!



Braddie
8 september 2011, 12:34
http://www.youtube.com/watch?v=WIDH3c-_tdc

Maak helaas redelijk wat foutjes, maar was enigzins gedesorienteert want ik mis m`n hoge E snaar.

Leave some comments please!

Harald
8 september 2011, 12:46
:makeup: Misschien erafhalen en opnieuw proberen als je die snaar vervangen hebt?

Voor hoe lang je speelt, speel je denk ik helemaal niet zo beroerd, maar dit is het niet... bij 1'12'' ging het toch echt uit. Verder heb ik niet meer geluisterd. Er zit meer in.

MichaelSS
8 september 2011, 13:02
Dat.... is niet zo best.

Ik snap niet dat mensen dit soort kwaliteitsfilmpjes plaatsen. Je wilt toch laten zien wat je kan? Je kwaliteiten laten zien? Waarom plaats je dan iets zonder E-snaar als je dan al weet dat je beter kan..

Zonder E-snaar speel ik niet eens.

Nee, ik vind het niet best.

savale
8 september 2011, 13:19
Inderdaad niet heel best, snap inderdaad niet waarom je daar dan toch perse een filmpje van maakt. MAAAR daarentegen vind ik het wel knap dat je technisch toch al best ver bent gezien je ervaring.

Braddie
8 september 2011, 13:27
Hoezo technisch al best ver?, leg uit..... want ik vind mezelf juist technisch niet goed..

savale
8 september 2011, 13:31
Laat ik het zo zeggen: ik speelde toen echt alleen nog maar wat akkoordjes of hele simpele loopjes, maar geen improvisaties. Tuurlijk je timing kan nog wel beter en fouten moeten eruit, maar dat komt wel

Braddie
8 september 2011, 13:37
Ooh, op die manier.. Improviseren vind ik het fijnste om te doen, ik ben niet echt van de slagjes/akkoorden, maar meer van de scales, vind het ook heerlijk om een karaoke versie van een nummer op te zetten en dan uit te vogelen wat waar zit, helpt erg met het verkennen van je fretboard!.

MichaelSS
8 september 2011, 13:45
Gewoon zo doorgaan. Komt zeker wel goed dan. Gemotiveerd zijn is het halve werk. En zet die E-snaar er nou even op.. dat kan echt niet hoor ;)

Han S
8 september 2011, 17:50
Braddie toch! Lekker bezig en ik hoop dat je het hardstikke leuk vindt en er veel plezier aan beleeft.

Maar..............................

Eerst een nieuwe E snaar kopen, dan goed naar het nummer luisteren en de sfeer vangen, goed luisteren hoe master David G. dat in zijn solo vertaalt en het dan nog eens proberen.

En dan nog wat geluidskwaliteit en we worden er allemaal blij van.