PDA

View Full Version : zijn wsc elementen goed?



if3nd3r
8 september 2011, 10:12
ik heb een paar vragen over wsc elementen.
zijn wsc elementen goed?
zijn ze beter dan squier?
hebben ze een dikke knor?
klinken ze goed voor metal?
klinken ze goed voor slap?

G.G.
8 september 2011, 20:26
Als Mod:

Dit is werkelijk een zinloos topic met een zinloze vraagstelling als je nieteens een type noemt van WSC.

Licht je vraag nog eens toe: t.o.v. welke squier elementen? Wat vind jij "dikke knor"? Welke WSC elementen heb je in gedachten, want er is nogal wat (SC HB, P90 Rails)

Neig er ernstig naar het topic gewoon dicht te gooien, zodat je een nieuwe kan starten als je weet wat je wilt weten en als je weet wat je waarmee wil vergelijken.

Als gewone gitaarnetter:

Dit is werkelijk een zinloos topic met een zinloze vraagstelling als je nieteens een type noemt van WSC.

bass blom
8 september 2011, 21:18
h3s b0rn l33t

Tristan
8 september 2011, 22:12
Tja, bassisten he. :soinnocent:
Die WSC elementen ken ik niet, maar ik heb wel gehoord dat WC elementen een fantastische ervaring zouden moeten zijn aldus Joop Braakhekke. :D
Alle gekheid, de beste allround pickups die ik tot nu toe heb gehoord zijn wat mij betreft de Haeussel MM Style pickups, voor alles van Funk, Rock tot Metal, fantastische pickups, geweldige knor: www.haeussel.com

RS-Rik
10 september 2011, 00:39
Flapdrollen:



ik heb een WSC lipstick van 30 euri van de vox humana en die is prihima. Zou wolter kroes hebben gezegd.

if3nd3r
23 september 2011, 23:42
Ik dacht aan een combinatie van een musicman en een jazz ar
Of precision jazz

Hebben deze combinaties een lekkere dikke knor en eventueel
Een lekkere slap sound?

wireman
30 september 2011, 20:42
Je zoekt dus een slappe dikke knor? :dontgeti: eh... vark?

jan jansen
1 oktober 2011, 11:44
ik heb een paar vragen over wsc elementen.
zijn wsc elementen goed?
zijn ze beter dan squier?
hebben ze een dikke knor?
klinken ze goed voor metal?
klinken ze goed voor slap?

Ik vraag me af wat dit soort onzin in zelfbouw moet. Ik lees dit ook vaak in electrische gitaren en denk het mijne ervan......je zal als vraagsteller zo`n post zelf eens moeten teruglezen.

...je gaat er van knorren....krijgt vervolgens de slappe lach en daardoor last van metalmoeheid..waarna je naar rechts gericht moet worden door op een squier telecaster te spelen..

..slaat ook nergens op dit....:crazyhappy::crazyhappy::crazyhappy: