PDA

View Full Version : HNGD Mayones GTM 7



Niels Verkaik
6 september 2011, 23:09
Net tweedehands opgehaald, alles perfect, slechts één klein krasje :)
Pickups: Seymour Duncan SH-4 en SH-2
http://dl.dropbox.com/u/1983503/2011-09-06%2021.54.38.jpg

Terminus
6 september 2011, 23:58
Prachtige gitaar, niks aan toe te voegen!

Niels Verkaik
7 september 2011, 01:03
Het gene wat me nog het meest opvalt is de prachtige cleans!!

Johannes
7 september 2011, 04:05
Wauw, wat een mooi sober, strak en doeltreffend instrument. Ik had m zien staan, maar helaas geen centen :( Geniet ervan!

Liquid_Metal
7 september 2011, 09:12
Gefeliciteerd, dit zijn echt supergitaren!

Niels Verkaik
13 september 2011, 18:16
Ik wil hem opnieuw laten afstellen met een setje heavy bottom light top snaren in open G, dat wordt dus ook opnieuw de topkam vijlen.

Weet iemand waar ik dat in de buurt van Delft kan laten doen voor een redelijke prijs (laatst vond ik er één in schiedam voor 60 euro, maar dat vind ik wat veel aangezien er nog 2 gitaren afgesteld moeten worden).

Bijl
14 september 2011, 01:23
Ik wil hem opnieuw laten afstellen met een setje heavy bottom light top snaren in open G, dat wordt dus ook opnieuw de topkam vijlen.

Weet iemand waar ik dat in de buurt van Delft kan laten doen voor een redelijke prijs (laatst vond ik er één in schiedam voor 60 euro, maar dat vind ik wat veel aangezien er nog 2 gitaren afgesteld moeten worden).

Ik heb zelf mijn topkam gedaan met een nagelvijl voor de slots van de omwonden snaren en met een stukje schuurpapier voor de slots van de niet omwonden snaren. Let wel, alleen in de breedte en niet de diepte.

Als je het verprutst kan je altijd nog een nieuwe topkam laten plaatsen voor die 60 euro bij Vox Humana ofzo.

Kingfisher
14 september 2011, 10:38
Je kan de omwonden snaren eigenlijk ook gebruiken als schuurpapier, zo ben je zeker van de dikte. Gewoon strak houden en heen-en-weer schuren over de kam.

Liquid_Metal
14 september 2011, 10:58
Je kan de omwonden snaren eigenlijk ook gebruiken als schuurpapier, zo ben je zeker van de dikte. Gewoon strak houden en heen-en-weer schuren over de kam.

Karma! (+10 tekens)