PDA

View Full Version : Help



BibixMusic
6 september 2011, 15:09
ik heb me ingeschreven voor een optreden in museum De Pont in Tilburg op donderdag 15 september (tijdstip onbekend..). ben dringend op zoek naar een gitarist die me kan begeleiden met het nummer Hurt van Johnny Cash.

het idee is om 1 keer samen te oefenen vóór donderdag.. en dan gewoon gaan. mochten we op de een of andere manier niet kunnen optreden die dag (er kunnen zich meerdere mensen inschrijven namelijk), dan maken we er gewoon een mooie opname van :)

als iemand dit een beetje aanspreekt laat het me z.s.m. weten :D

Harry
7 september 2011, 09:58
misschien is 'Help' niet zo'n handige topictitel. Nu kijkt iedereen even om te zien of het meiske in nood is, om dan weer verder te zappen. Misschien een korte omschrijving van je vraag in de titel?

(ik kan je helaas niet helpen, maar succes met het zoeken! :) )

BibixMusic
7 september 2011, 10:41
misschien is 'Help' niet zo'n handige topictitel. Nu kijkt iedereen even om te zien of het meiske in nood is, om dan weer verder te zappen. Misschien een korte omschrijving van je vraag in de titel?

(ik kan je helaas niet helpen, maar succes met het zoeken! :) )

nou.. ik heb net gehoord dat ik volgende week donderdag kan gaan optreden dus dit meiske is wel degelijk in nood.. moet toch wel even de aandacht trekken toch? :D

bovendien kan ik de titel niet meer veranderen...

dank voor je steun :seriousf:

BibixMusic
7 september 2011, 13:05
Gitarist is inmiddels gevonden! :D