PDA

View Full Version : Ibanez Jem 7vwh Ebony of Rosewood.



Murdock
5 september 2011, 23:22
Hoi,

Zit er aan te denken om een Jem aan te schaffen, je heb ze tot aan
2003 met een Ebony Fretboard , daarna Rosewood,
Wat geniet jullie voorkeur???

De V
5 september 2011, 23:39
Wat geniet jouw voorkeur?

mesaman
6 september 2011, 09:40
i dont mind, ik heb jems gehad met rosewood, en die bevielen me super!
Mn J custom heeft een ebony en ik voel t hout nooit,tot in tegenstelling van sommige anderen.Klank verschil zit er in de zelfde gitaren dus een goed vergelijk is lastig vind ik zelf. Persoonlijk vind ik de jems met een maple neck het fijnste (de neons/swirl) maar wat al iemand anders zij.

wat vind jij het fijnste?

Murdock
6 september 2011, 11:42
i dont mind, ik heb jems gehad met rosewood, en die bevielen me super!
Mn J custom heeft een ebony en ik voel t hout nooit,tot in tegenstelling van sommige anderen.Klank verschil zit er in de zelfde gitaren dus een goed vergelijk is lastig vind ik zelf. Persoonlijk vind ik de jems met een maple neck het fijnste (de neons/swirl) maar wat al iemand anders zij.

wat vind jij het fijnste?

Weet ik niet !! Daarom vraag ik juist!!!!!

Liquid_Metal
6 september 2011, 14:30
Ga het proberen en als je geen voorkeur hebt neem je de goedkoopste :).
Ik vind Ebony iets mooier, maar het is mij de prijs niet waard. Qua speelcomfort heb ik geen voorkeur.

Murdock
6 september 2011, 21:37
Ga het proberen en als je geen voorkeur hebt neem je de goedkoopste :).
Ik vind Ebony iets mooier, maar het is mij de prijs niet waard. Qua speelcomfort heb ik geen voorkeur.

Ja ik zal eens kijken of ik ze kan uitproberen , zal wel lastig worden!!!!!!!!!!

Venlonaer
6 september 2011, 21:42
http://link.marktplaats.nl/481108810

et voila

Murdock
6 september 2011, 23:56
http://link.marktplaats.nl/481108810

et voila


Ja die zag ik al.!!!!!

mesaman
7 september 2011, 08:23
Je kan niet verkeerd gaan, let wel even op de tremmelo! Zelf hou ik het meeste van de edge bruggen.Maar de witte wordt ook vaak nep verkocht en er zijn oplichters actief! En sommige kopieën zijn erg mooi na gemaakt maar zijn niet zo goed. Weet je zeker dat je de witte jem wilt? Een jem is een van de meest doordachte gitaren ooit (ik zou er zo geen andere kunnen noemen,steinberger misschien?) Het speel comfort en geluid zijn super! Ik heb oude gibson en fender gitaren maar de Jem(goede rg/j custom/jpm/pgm/js) is toch net even fijner en nodigt echt uit tot spelen.

Murdock
7 september 2011, 09:06
Je kan niet verkeerd gaan, let wel even op de tremmelo! Zelf hou ik het meeste van de edge bruggen.Maar de witte wordt ook vaak nep verkocht en er zijn oplichters actief! En sommige kopieën zijn erg mooi na gemaakt maar zijn niet zo goed. Weet je zeker dat je de witte jem wilt? Een jem is een van de meest doordachte gitaren ooit (ik zou er zo geen andere kunnen noemen,steinberger misschien?) Het speel comfort en geluid zijn super! Ik heb oude gibson en fender gitaren maar de Jem(goede rg/j custom/jpm/pgm/js) is toch net even fijner en nodigt echt uit tot spelen.

Weet het zeker, heb er ooit een gehad en toen weer weggedaan, heb er
achteraf veel spijt van gehad.
Vindt wel dat ze behoorlijk gevoelig zijn voor beschadigingen , vooral op de
rand van de body!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!