PDA

View Full Version : Mijn epiphone vraagje!!!!



@lex
27 mei 2003, 22:59
Hey.. ik speel nu op een ibanez rg 570, ik ben daar zeer tevreden over..
Nou wil ik nog een gitaartje kopen.. en na zoeken/spelen enzovoorts vond ik dus de Epiphone Les Paul Standard. Ik vind hem erg geschikt voor rock/punk, en toch ook wel wat blues (maar dat is niet het belangrijkst). Hij klinkt gewoon wat.. eh voller zal ik maar zeggen. Die ibanez hou ik meer voor het hardere scheuren...

Misschien zullen sommige van jullie me wel gelijk afzeiken.. maar ik ben een scholiertje dus helaas.. ik heb geen geld voor een Gibson van 2000 euro. En voor mij gaat het niet om hoe duur mijn gitaar is.. maar om hoe je er op speelt..

Maarja een miskoop wil je natuurlijk ook niet maken.. En ik weet ook wel dat er goede Epiphones zijn en slechtere, ze schijnen per uitgave te verschillen.. Nou ik dus gespeeld in de winkel.. mja klinkt goed, en die verkoper gelijk een lul verhaal. Maarja ik heb geen vergelijkingsmateriaal met een andere epiphone les paul, dus hoe weet ik nou dat die ene goed is.. Trouwens hij was daar voor ongeveer 600 euro te koop, en voor een epiphone vind ik dat eingelijk best duur..

Dus vond ik op marktplaats deze van 400 euro..
en misschien is dat wel een betere keus.. maar ik ben altijd zo onzeker bij die 2e hands aankopen..
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/10175.htm?av=a&zoek=epiphone&oudei=15

Eh.. nou heb ik eingelijk een heel lul verhaal verteld, en nou weet ik mijn vraag niet meer :D ..

Neej.. ik wil eingelijk weten, hoe weet ik nou dat die epiphone goed is... Of is het toch maar een fuck gitaar?

iam
27 mei 2003, 23:14
ziet er lekker uit

Mitch
27 mei 2003, 23:15
Ach, voor die centen zijn ze heus niet slecht. Tweedehands kan interessanter zijn in dit geval, al moet je wel zeker weten dat -ie 'm niet wegdoet omdat er wat mee loos is (zal wel niet als -ie echt zo jong is, anders had de winkel 'm vast omgeruild).