PDA

View Full Version : een hertiecaster



wietse
4 september 2011, 14:35
tenminste zo noemen ze dit spul in duitsland, kon me vanmorgen weer niet inhouden iets teveel ervoor betaald imho (100 euro) maar goed hij is voor m'n eigen collectie en een 4 elements versie is behoorlijk zeldzaam.
bij deze staat er star.4T op de kop, waarschijnlijk gemaakt door kawai oid, gezien de elementen.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/start4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/start4mercy.jpg
alleen de knoppen zijn niet origineel, en natuurlijk miste de tremelo arm maar ik had dit keer nog wat liggen dus geen soeplepel gesloopt dit keer :D.
ook de control layout is voor deze 4 elements versie ongewoon, meestal is het 1 tone,1 volume, killswitch en per element een schakelaar.
deze heeft dus 1 vol en 2 tone, + 4 element schakelaars en dus geen killswitch.
het enige wat moest doen was de brug roestvrij maken, en de zadels weer los krijgen, die waren vastgeroest.
speelt prima, actie kan ook niet lager, en is zoals het zo'n multiplex plank betaamt lekker licht in gewicht.
ik ben er blij mee, mooi voor de collectie.

bass blom
4 september 2011, 14:36
tis nix maar hij ziet er wel gaaf uit :D

barno
4 september 2011, 15:07
tis nix maar hij ziet er wel gaaf uit :D

hangt ervan af waarvoor. voor rauwe deltablues punk ofzo, door een fijn buizenampje, kan ik me voorstellen dat er best iets leuks mee te doen is.

ik vind 'm ook mooi

thierry1982
4 september 2011, 15:08
Inderdaad geen lelijk apparaat! Gefeliciteerd!

bass blom
4 september 2011, 15:44
hangt ervan af waarvoor. voor rauwe deltablues punk ofzo, door een fijn buizenampje, kan ik me voorstellen dat er best iets leuks mee te doen is.

ik vind 'm ook mooi

ja en van die met zonder stemapparaat blues dan :D

rpl
4 september 2011, 15:48
Sorry ik vind hem nogal ehh euhh ugly :hide:

barno
4 september 2011, 16:30
ja en van die met zonder stemapparaat blues dan :D

met zonder idd :)
seasick steve die hele werchter wei op zn kop zet bv

bass blom
4 september 2011, 17:32
met zonder idd :)
seasick steve die hele werchter wei op zn kop zet bv

gemiste kans voor ons alle 'opa' han :seriousf:

Noid
4 september 2011, 22:08
Mooi ding Wietse! Inderdaad "aan de prijs" (zeker gezien jouw neus voor koopjes), maar inderdaad een mooie aanvulling voor jouw collectie.

wietse
5 september 2011, 12:25
ja en van die met zonder stemapparaat blues dan :D
waarom?
hij blijft prima gestemd en de intonatie is ook bijna perfect, en dat is al heel wat voor zoiets.

Riky
5 september 2011, 12:29
Ziet er gaaf uit!

BamBuFan1
5 september 2011, 16:41
€100 is inderdaad wel wat teveel, voor dat geld wil ik minstens de 5 elementen-versie!

guitarkid
15 september 2011, 09:31
Vier pu's.... Hmmmm, patser! :seriousf: :seriousf:

(Wel een kek ding hoor!)