PDA

View Full Version : Hail Of Bullets + Bodyfarm 23/12 De Peppel, Zeist



Tho
3 september 2011, 14:18
Vrijdag 23 december! Bodyfarm en Hail Of Bullets. Mogelijk speelt Bodyfarm een bijzondere set als try-out voor het nieuwe materiaal. For those who care.

Deur open: 20.30 h
Aanvang: 21.00 h

Entree VVK: 11,50
Entree KASSA: 13,50

bass blom
3 september 2011, 14:24
I don't care :sneaky: pleurisherrie

Tho
3 september 2011, 14:34
Dit bericht is voor de liefhebbers bedoelt.

bass blom
3 september 2011, 14:45
:seriousf:

allochthomas
3 september 2011, 15:17
Zeist? Misschien kom ik wel langs als ik dan niet bij mijn ouders zit:ok:

HUESSEN
3 september 2011, 18:01
Is er gratis bier??:rockon:

YannickH
3 september 2011, 18:49
tho, dat is ook lang geleden dat je hier nog bent geweest:dontgeti:

Tho
3 september 2011, 19:51
tho, dat is ook lang geleden dat je hier nog bent geweest:dontgeti:

Ja, omdat dit een laf forum is geworden vol met ratten en wijsneuzen, maar voor de paar metalheads en mensen die ik wel mag die hier rondhangen, kom ik graag even spammen :)

YannickH
3 september 2011, 20:37
Ja, omdat dit een laf forum is geworden vol met ratten en wijsneuzen, maar voor de paar metalheads en mensen die ik wel mag die hier rondhangen, kom ik graag even spammen :)

inderdaad, het is hier nog maar half zo plezant als vroeger.
kom eens in belgië spelen man! kan ik ook eens een keer komen kijken!

Rinze
3 september 2011, 21:09
Komen jullie nou nog in Drachten Tho? Kan me vaag herinneren dat je het daar een keer over had..

Tho
3 september 2011, 21:18
Komen jullie nou nog in Drachten Tho? Kan me vaag herinneren dat je het daar een keer over had..

Ja klopt dat was een hele tijd terug wel aan de orde, maar dat ging uiteindelijk toch niet door omdat die tent ons niet meer wou bieden dan een deurdeal. Leuk en aardig maar daar gaan we niet 2 uur lang voor op weg. Voorlopig zitten er geen data in voor het noorden. We willen eerst de nieuwe plaat af hebben voor we weer wat actiever worden:

@Cob-Alexi: dat komt waarschijnlijk wel goed over een jaartje, na de release en een nieuw bookingskantoor.

YannickH
4 september 2011, 18:22
:ok: dan zal ik er zeker bij zijn!

Schrevel
4 september 2011, 18:48
Ja klopt dat was een hele tijd terug wel aan de orde, maar dat ging uiteindelijk toch niet door omdat die tent ons niet meer wou bieden dan een deurdeal. Leuk en aardig maar daar gaan we niet 2 uur lang voor op weg.

Wat is je bezwaar tegen een 'deurdeal'?
En de andersomvraag: ga jijzelf nog wel eens kijken naar lokale bands waarvoor je moet betalen?

Tho
4 september 2011, 19:50
Daar gaat dit topic niet over. Je mag me een PM sturen als je wilt, of ergens een ander topic openen met vragen over gage. Maar om je laatste vraag te beantwoorden: Ja.

Rohtagran
5 september 2011, 10:24
Jammer dat een eindje weg is anders was ik zeker ff langs komen waaien.

FNaRK
5 september 2011, 11:27
Tho: kom nou goddomme eens richting beschaving (Den Haag e.a)

:rockon:

Tho
8 september 2011, 14:50
Zou wel willen, Mario. En dat gaat vast wel goed komen. Den Haag heeft een paar leuke zalen.