PDA

View Full Version : Nieuwe opname nog zonder naam



JBMusicist
30 augustus 2011, 16:54
http://www.youtube.com/watch?v=IgKA9xorxKA

Dit is mijn nieuwe stuk. De begeleiding is van een bestaand nummer ik weet de naam alleen niet :???:. Ik ga daar achteraan en zal de naam dan wijzigen. Ik heb weer net zoals bij het vorige nummer wat dingen toegevoegd.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips en tools zijn altijd welkom. Ik heb aan de hand van mijn vorige stuk de reverb aangepast haha.

Greetz BEn

pasqual
30 augustus 2011, 17:28
Hey Ben,

Klinkt goed hoor, mooi geluid. Het stuk klinkt mij bekend in de oren maar ik zou niet weten van wie of wat:(.
Heb je ook eigen composities?

JBMusicist
30 augustus 2011, 17:33
Hey Ben,

Klinkt goed hoor, mooi geluid. Het stuk klinkt mij bekend in de oren maar ik zou niet weten van wie of wat:(.
Heb je ook eigen composities?

Bedankt voor je reactie. Ik heb op dit moment nog geen eigen composities. Op dit moment houd ik mij vooral bezig met het veranderen van bestaande nummers. In de toekomst als ik meer ervaring heb wil zeker zelf wat stukken schrijven.

greets Ben

-Martijn-
30 augustus 2011, 18:03
Mooi gedaan!

Harald
30 augustus 2011, 18:15
Geen idee wat het origineel is. Zou het in de hoek van etudes van Sor zoeken.

Mooi gedaan.

MichaelSS
30 augustus 2011, 18:52
Het klinkt als je eigen Godfather versie. Volgens mij heb je daar (onbewust) veel inspiratie uitgehaald.

Niet verkeerd, klinkt goed, maar de inspiratie en de melodie komt zeker bij de Godfather weg.

Ernest01
30 augustus 2011, 19:16
Mooi gespeeld. Heel netjes.

JBMusicist
30 augustus 2011, 19:33
Het klinkt als je eigen Godfather versie. Volgens mij heb je daar (onbewust) veel inspiratie uitgehaald.

Niet verkeerd, klinkt goed, maar de inspiratie en de melodie komt zeker bij de Godfather weg.

Ja het is inderdaad de zelfde stijl, een stijl die ik mooi vind. Ik wil proberen mijn eigen geluid te ontwikkelen waardoor ik herkenbaar ben. Ondanks ik de zelfde speelstijl toe pas vind ik het zelf toch een heel ander nummer.


:crazyhappy:
Bedankt voor alle andere reacties leuk dat jullie allemaal reagren. Uiteraard is er altijd feedback welkom als die er is.

Groetjes Ben