PDA

View Full Version : nieuwe toekomstige rockster!!!



gaelleke.gitaarbeest
29 augustus 2011, 10:21
Hoi iedereen!!!
Ik ben een meisje van 15 jaar en speel al 6 maanden gitaar. Ik volg privélessen. Elke dag speel ik ongeveer een uur gitaar. Ik speel soms samen met mijn zus, die keyboard speelt.
Ik luister héél veel naar muziek en probeer altijd mee te doen als het mogelijk is.
Voilà...
Als er nog vragen zijn, stel ze maar...

Rizz
29 augustus 2011, 10:35
Kijk, dat is nog 's een mooie titel! Ambitie te over en vol zelfvertrouwen... Dat zie ik graag..

MIsschien kan je nog wat vertellen over soort muziek en je gitaar?

Welkom en veel plezier op het forum!:rockon:

WesselBults
29 augustus 2011, 18:54
Hey,

Leuk dat je ook deze leeftijd hebt, welkom op het forum.
Ik speel ongeveer al 1 jaar gitaar.
Groetjes Wessel:D

gaelleke.gitaarbeest
30 augustus 2011, 12:11
Ik hoor alle muziekstijlen graag, behalve jazz. Klassiek vind ik ook wat minder, maar het valt goed mee.
En ik val in slaap bij Keltische muziek.
Mijn gitaar...
-Ik heb een pack gekocht, want ik begin nog maar.
-Van het merk: Cort.
-Ik wilde een rode maar er was alleen maar zwart en wit (de klassieker).
-Is mijn mooiste, tofste, coolste, de-stressendste, RockOvertofChicKeie bezitting.
-Ik zou er overal mee willen gaan.
-en ze maakt natuurlijk een super geluid als ik erop speel (mijn pa probeert het ook maar ze maakt niet zo mooie muziek als met mij, hihi)

WesselBults
30 augustus 2011, 12:27
Ik hoor alle muziekstijlen graag, behalve jazz. Klassiek vind ik ook wat minder, maar het valt goed mee.
En ik val in slaap bij Keltische muziek.
Mijn gitaar...
-Ik heb een pack gekocht, want ik begin nog maar.
-Van het merk: Cort.
-Ik wilde een rode maar er was alleen maar zwart en wit (de klassieker).
-Is mijn mooiste, tofste, coolste, de-stressendste, RockOvertofChicKeie bezitting.
-Ik zou er overal mee willen gaan.
-en ze maakt natuurlijk een super geluid als ik erop speel (mijn pa probeert het ook maar ze maakt niet zo mooie muziek als met mij, hihi)

Iksta ook wel open voor alle muziek. Maar meeste speel ik toch hardrock/grunge Nirvana, guns n roses, Slash en Acdc Enzo.

Mijn gear is:
Epiphone Les paul std. Vintage sunburst.
Squier Bullet Strat
MG100HDFX(Word vervangen door een Fender 212R Frontman)
En aan het eind van de zomer krijg ik ook nog eens een Fender Jaguar SC's
Wat voor muziek speel je het meeste dan?

gaelleke.gitaarbeest
31 augustus 2011, 10:30
Ik speel meestal ook hardrock, maar in het begin denk ik dat je een beetje van alles moet spelen om te verkennen. In september beginnen we met solo's.
Ik speel heel veel green day en acdc. Soms ook nirvana

WesselBults
31 augustus 2011, 10:52
Oke leuk! Ik speel natuurlijk ook veel green day, meestal intro's omdat dat makkelijk is.. Je ziet niet meer zo veel meiden met zo'n goede muzieksmaak:D