PDA

View Full Version : nieuwe toekomstige rockster!!!



gaelleke.gitaarbeest
29 augustus 2011, 10:21
Hoi iedereen!!!
Ik ben een meisje van 15 jaar en speel al 6 maanden gitaar. Ik volg privélessen. Elke dag speel ik ongeveer een uur gitaar. Ik speel soms samen met mijn zus, die keyboard speelt.
Ik luister héél veel naar muziek en probeer altijd mee te doen als het mogelijk is.
Voilà...
Als er nog vragen zijn, stel ze maar...

Rizz
29 augustus 2011, 10:35
Kijk, dat is nog 's een mooie titel! Ambitie te over en vol zelfvertrouwen... Dat zie ik graag..

MIsschien kan je nog wat vertellen over soort muziek en je gitaar?

Welkom en veel plezier op het forum!:rockon:

WesselBults
29 augustus 2011, 18:54
Hey,

Leuk dat je ook deze leeftijd hebt, welkom op het forum.
Ik speel ongeveer al 1 jaar gitaar.
Groetjes Wessel:D

gaelleke.gitaarbeest
30 augustus 2011, 12:11
Ik hoor alle muziekstijlen graag, behalve jazz. Klassiek vind ik ook wat minder, maar het valt goed mee.
En ik val in slaap bij Keltische muziek.
Mijn gitaar...
-Ik heb een pack gekocht, want ik begin nog maar.
-Van het merk: Cort.
-Ik wilde een rode maar er was alleen maar zwart en wit (de klassieker).
-Is mijn mooiste, tofste, coolste, de-stressendste, RockOvertofChicKeie bezitting.
-Ik zou er overal mee willen gaan.
-en ze maakt natuurlijk een super geluid als ik erop speel (mijn pa probeert het ook maar ze maakt niet zo mooie muziek als met mij, hihi)

WesselBults
30 augustus 2011, 12:27
Ik hoor alle muziekstijlen graag, behalve jazz. Klassiek vind ik ook wat minder, maar het valt goed mee.
En ik val in slaap bij Keltische muziek.
Mijn gitaar...
-Ik heb een pack gekocht, want ik begin nog maar.
-Van het merk: Cort.
-Ik wilde een rode maar er was alleen maar zwart en wit (de klassieker).
-Is mijn mooiste, tofste, coolste, de-stressendste, RockOvertofChicKeie bezitting.
-Ik zou er overal mee willen gaan.