PDA

View Full Version : Help de knoop doorhakken...



M.H.Huiting
26 augustus 2011, 21:43
Ik kan van iemand de holy grail nano overnemen voor €60,-. Ik zocht een reverb om wat ambient dingen mee te doen. Nu is €60,- voor deze reverb volgens mij niet veel. Ik heb niet alle tijd om me er in te verdiepen want hij blijft niet lang meer te koop.... Wat zeggen jullie doen of gewoon doorsparen voor een andere reverb (suggesties zijn welkom)

Speeddemon
26 augustus 2011, 22:05
wat voor type galm zoek je?
Ik heb begrepen dat die Holy Grail niet echt geschikt is voor surf-achtige klanken (spring reverb).
De WET Reverb wordt erg aangeprezen links en rechts.

onrust nv
26 augustus 2011, 22:16
Je kan denk ik beter voor de holy grail+ gaan dan kan je de flerb ook beter besturen. Of voor de cathedral gaan. Om weirde sounds te maken. Maar als je echt los wil gaan de Eventide space(GAS,GAS,GAS). Wel FF sparen...

M.H.Huiting
26 augustus 2011, 22:25
Tja sparen... Had ik maar wat meer van die skills.... Ik probeer de verkoper nog even zoet te houden en probeer o.a. Door dit forum nog ff wat wijzer te worden, ach en anders weg = pech. Kan ik werken aan m'n spaar skills :)

M.H.Huiting
27 augustus 2011, 11:37
Knoop is doorgehakt! Ik spaar door en hoop een 2e hands verbzilla te bemachtigen.... Geen holy grail voor mij... Heb vandaag met 1 gespeelt...