PDA

View Full Version : SOLO!!!!



Skoda
27 mei 2003, 19:00
Op de website van de band van een vriend van mij, staat een HEEL ERG VETTE GITAARSOLO.
Die moet je gewoon horen. Het adres is

http://www.skipway-theband.com/music.html

Chek het mp3-tje van het nummer Get You Out of There. Errug fijne solo!!
:-D

Negative K3 fan
27 mei 2003, 19:07
verkeerde forum dus :(

Skoda
27 mei 2003, 19:23
O ja, natuurlijk!!!
Een solo heeft helemaal niets met gitaren te maken!
Sorry, ik had inderdaad op het panfluitforum moeten zijn...

wietse
27 mei 2003, 19:59
hij bedoelt er is hier voor een apart plekje op dit forum, sounds namelijk.

Negative K3 fan
27 mei 2003, 20:02
O ja, natuurlijk!!!
Een solo heeft helemaal niets met gitaren te maken!
Sorry, ik had inderdaad op het panfluitforum moeten zijn...

zucht, dit is een gitaarforum, een heel forum, dit hoor tniet in electrische gitaren diversen maar in SOUNDS slimmerik.

De Teng
27 mei 2003, 20:22
Ach... hij staat dan niet op de goede plaats, maar dat weerhoudt mij er niet van om hem te luisteren. Goed geluid voor een oefenruimte opname trouwens! Zouden wij ook zo goed mogen krijgen :S

Maar enfin... die gitaarsolo is erg netjes ja, wat me wel wat opvalt is dat het nummer een beetje eentonig gaat worden na verloop van tijd. Misschien dat de zang wat dynamischer kan worden en de gitaarpartijen na verloop van tijd voor wat meer variatie kunnen zorgen? Dan zou het nog veel beter klinken. Overigens niks mis met de basic riff hoor!

Mitch
27 mei 2003, 21:54
Riff is lekker, maar wel erg druk en overheersend. Komt misschien ook een beetje omdat de zang niet zo lekker in de mix zit, maar da's niet 'the point' natuurlijk.
Afgezien van snel vind ik de solo niet echt mooi klinken, sorry. Niet echt een opbouw ! Eerst heel snel pielen, daarna juist iets langzamer en daarna een beetje bashen met de ritme-gitaar. :cry:

Han Solo
27 mei 2003, 23:17
Oh, ik dacht dat ik geroepen werd :-D
Dat heb ik wel vaker op een gitaarforum :razz:
Hier ben ik dan :gitarist:

De Teng
28 mei 2003, 10:08
Riff is lekker, maar wel erg druk en overheersend. Komt misschien ook een beetje omdat de zang niet zo lekker in de mix zit, maar da's niet 'the point' natuurlijk.
Afgezien van snel vind ik de solo niet echt mooi klinken, sorry. Niet echt een opbouw ! Eerst heel snel pielen, daarna juist iets langzamer en daarna een beetje bashen met de ritme-gitaar. :cry:

Overigens is de zang ook niet echt zuiver als je het mij vraagt. Ik bedoelde met mijn berichtje dat de solo technisch gezien wel leuk is, maar opbouw is wel nodig. Way to go!

Bates15
28 mei 2003, 11:23
Mooi hoor. lekker gebruik van de WAH. Men mag hopen dat ze net zo kunnen jammen als deze opname. Ik niet dus ik geniet. Ik doe het ietsie rustiger aan, maar mag graag fantaseren dat het ook zo hard gaat.

Mitch
30 mei 2003, 18:51
Overigens is de zang ook niet echt zuiver als je het mij vraagt. Ik bedoelde met mijn berichtje dat de solo technisch gezien wel leuk is, maar opbouw is wel nodig. Way to go!

Ik vond die zang ook niks, maar ik wou ook weer niet té veel gaan zeiken :sssh:

Zndrr
1 juni 2003, 20:09
En toch vind ik de solo gaaf :D