PDA

View Full Version : Filmpje aangepast van de Godfather cover



JBMusicist
25 augustus 2011, 17:51
Beste muzikanten,

Al bedankt voor de reacties die ik op mijn vorige filmpje van de Godfather heb gehad. Dit is precies de zelfde als de gene voorheen alleen nu met mij op de achtergrond :dontgeti:. De vorige is nu verwijderd vandaar dat ik hem nog een keer opnieuw plaats.

Ik heb te horen gekregen dat er erg veel reverb in zit en die mening deel ik. Ik heb voor deze opnamens de UX-2 van line 6 gebruikt in combinatie met een microfoon. Als effect heb ik een cavermouse (reverb) en acoustische gitaar combo gebruikt. Zeer binnen kort verwacht ik een nieuwe akoestische gitaar en zal dan bij mijn volgende opnamens beter op de reverd letten.

Wel leuk dat mijn oude filmpje al vaak was bekeken :soul:


http://www.youtube.com/watch?v=5hnSXjzwNvg

Cubone
29 augustus 2011, 13:56
Hi,

Erg leuk ! Vooral die intro naar de mensen toe. Voor de rest gewoon goed gespeeld.


Greetz,

:rockon:

JBMusicist
30 augustus 2011, 16:52
Dankje haha :soul:

Ernest01
30 augustus 2011, 19:29
Ook even de tekst aanpassen.... staat verion...i.p.v. version.
Blijft een mooi gespeeld nummer.

The Miracle
30 augustus 2011, 21:09
Erg leuk gedaan, en die reverb vind ik niet eens storend ofzo.

JBMusicist
30 augustus 2011, 21:11
Ook even de tekst aanpassen.... staat verion...i.p.v. version.
Blijft een mooi gespeeld nummer.

Ha Ernest bedankt haha wel stom ;). Het was mij niet opgevallen. Hopelijk heb ik over een paar weken een nieuwe gitaar en speel hem dan opnieuw in en zal hem aanpassen.

Greetz

Ernest01
30 augustus 2011, 22:41
Ach, het ging om het nummer natuurlijk....
Spannend die nieuwe gitaar. Heb zelf in april een Martin D28 en onlangs een Eastman E10-OM gekocht en dat is altijd een mooi moment om dan de nieuwe gitaar te 'verkennen'.
Hoop in ieder geval meer van je te horen. :rockon:

JBMusicist
30 augustus 2011, 23:20
Ach, het ging om het nummer natuurlijk....
Spannend die nieuwe gitaar. Heb zelf in april een Martin D28 en onlangs een Eastman E10-OM gekocht en dat is altijd een mooi moment om dan de nieuwe gitaar te 'verkennen'.
Hoop in ieder geval meer van je te horen. :rockon:

Ja dat is zeker weer leuk. Ik ga een Alhambra 5 P kopen. En als ik die gitaar heb blijf ik uiteraard vrolijk door gaan haha.

Heb jij eigenlijk ook nog stukken op het forum staan of You-Tube ben benieuwd. :gitarist:

Greetz

Ernest01
31 augustus 2011, 11:09
Heb jij eigenlijk ook nog stukken op het forum staan of You-Tube ben benieuwd. :gitarist:


Ben dit jaar - na 32 jaar niet gespeeld te hebben - weer voorzichtig begonnen.... Youtube zal dus nog 'even' moeten wachten. Intussen doe ik wel goede ideeën op van opnames zoals die van jou.

Don Capo
31 augustus 2011, 11:28
Mooi gespeeld hoor, heb je hier tabs van?



Ook even de tekst aanpassen.... staat verion...i.p.v. version.
Blijft een mooi gespeeld nummer.

Dat, en op het einde staat er:
I’ll hope you liked it
Next time I don’t use so much reverb

Dat ziet er niet uit, moet zijn:
I hope you liked it
Next time I won't use so much reverb.

JBMusicist
31 augustus 2011, 23:33
Mooi gespeeld hoor, heb je hier tabs van?




Dat, en op het einde staat er:
I’ll hope you liked it
Next time I don’t use so much reverb

Dat ziet er niet uit, moet zijn:
I hope you liked it
Next time I won't use so much reverb.


LOL ;) bedankt voor de les ik zal het mee nemen

JBMusicist
31 augustus 2011, 23:35
Heb jij eigenlijk ook nog stukken op het forum staan of You-Tube ben benieuwd. :gitarist:


Ben dit jaar - na 32 jaar niet gespeeld te hebben - weer voorzichtig begonnen.... Youtube zal dus nog 'even' moeten wachten. Intussen doe ik wel goede ideeën op van opnames zoals die van jou.

Wel tof dat je weer bent begonnen dan. Ben benieuwd, als je wat plaatst moet je het laten weten. :rockon:

Don Capo
1 september 2011, 08:30
LOL ;) bedankt voor de les ik zal het mee nemen

Fijn,


maar heb je hier ook tabs van ;)

JBMusicist
1 september 2011, 11:27
Fijn,


maar heb je hier ook tabs van ;)

Ik heb alleen de tab van de begeleiding de overige stukken heb ik zelf verzonnen en op gevoel ingespeeld.

http://tabs.ultimate-guitar.com/n/nino_rota/godfather_theme_tab.htm

Succes :soul: