PDA

View Full Version : Freaky guitarplayer and composer



Justus
22 augustus 2011, 23:00
Hallo,ik ben Joost uit België en volgens de critici hier 1 van de betere gitaristen die je kan vinden.Je kan mijn gitaarwerk en composities beluisteren wanneer je de volgende link aanklikt: http://vi.be/BKTL-5565-BKH

Ik ben vooral op zoek naar de juiste mensen om met samen te werken.
Indien er iemand geinteresseerd is om iets te doen met een gloednieuw project laat het dan maar weten.Groetjes vanuit België.Joost.

Cubone
22 augustus 2011, 23:52
hi,

Welkom, hoop dat je hierzo vindt wat je zoekt. Vindt je muziek wel tof, maar je kan toch wel echt merken, dat prince een grote invloed op je heeft. Zelfs die gozer die praat tijdens je song klinkt als prince :seriousf:

Hele vreemd je muziek, lijkt een mix tussen enigma en prince. Vreemd maar wel lekker !


Groet,

:gitarist:

Duhsjaak
23 augustus 2011, 11:32
Hi Welkom!!!
Ben zelf ook meer componist dan instrumentalist, maar ach..... wat kan het schelen. Als je je maar amuseert!

Welkom dus, mede componist. Ondanks dat ik een beetje moet wennen aan je muziek (wat een goed teken is) hoop ik meer van je te horen.

Vriendelijke groet, Gus

rocker_71
23 augustus 2011, 17:09
Hallo,ik ben Joost uit België en volgens de critici hier 1 van de betere gitaristen die je kan vinden.

Da's een krasse introductie.
Solo op for all and for everyone is zeker lekker. Wat voor effect gebruik je daar?
Welkom!

arthurmerlino
28 augustus 2011, 09:51
lekkere funky muziek! en zeker goed gitaarwerk!