PDA

View Full Version : World wide youtube band cover: Pyro - Kings of Leon



dj0knuf
22 augustus 2011, 17:45
Ola! :cooler:

De nieuwe cover is net online. Vers van het persje.
Laat aub weten wat je er van vind, feedback is altijd welkom :)


http://www.youtube.com/watch?v=Nqq1uGJaIjk&feature=channel_video_title

Cubone
22 augustus 2011, 18:11
Hi,

Tja concept is echt heel heel erg leuk maar de mix wat minder... Het geluid is ontzettend zacht en toen ik ook mijn geluid wat harder zette, was ik onaangenaam verast. Ontzettend leuk meisje, maar ze haalt de noten af en toe niet :listen:

Wel respect dat ze niet zoveel effecten gebruikt om dit allemaal te maskeren. Het is iig wel een goede poging/lekkere flow en vooral doorgaan. Het heeft zoveel potentie !!

Groet,


:rockon:


PS: jullie zien er allemaal wel uit als echte indie rockers !!!

dj0knuf
22 augustus 2011, 18:42
Idd wat je zegt, deze vind ik zelf ook het minste kwa sound mastering/mixing. De reden hiervoor: ik was bijna klaar, en toen crashte mn pc. Dus ik was echt alles kwijt. Behalve deze track (die niet perfect is). Die had ik al een keer geupload zodat de andere konden horen hoe het ervoor stond.

We gaan zeker door met het concept, ben al bezig met nummer 5 :)

marter544
22 augustus 2011, 20:13
Ik moet zeggen dat ik je andere filmpjes die je eerder poste een stuk beter vond! Achja, het kan niet altijd even mooi zijn. Wel toffe shit, met lui van over de hele wereld dat soort dingen doen. Wanneer je een gitarist nodig hebt, wil ik ook wel een keer wat inspelen.

bass blom
22 augustus 2011, 20:19
ja het meisje is een lust voor het oog maar een drama voor het oor.

Cubone
22 augustus 2011, 23:07
ja het meisje is een lust voor het oog maar een drama voor het oor.

Ik denk dat als ze wat zanglessen zou nemen, het helemaal goed komt met haar. Ze heeft haar looks iig mee ;)