PDA

View Full Version : U2 - Stuck In A Moment(Melodie op de gitaar!)



Braddie
22 augustus 2011, 02:01
http://www.youtube.com/watch?v=w4Ch0RJfPm4
Had even zin in wat U2, op de Brian May Signature that is! :), heb de Karaoke versie van het nummer gepakt, en heb er op de gitaar de melodie bij gespeeld!

Comments please!

Mitch
22 augustus 2011, 09:48
Hoe kom je er nou bij om één van de allersaaiste nummers van U2 hiervoor te gebruiken? :seriousf: Zelfs toen ik in een U2 tributeband zat was dit Sky Radio nummer 'not done'...
Je bends zijn prima, maar je timing is een beetje houterig. Je maakt het je ook lastig door je vrij strak aan de zanglijn te houden en zoals gezegd: die is saai. Heel weinig variatie. Dan moet je wel een heel vloeiende timing hebben om 't nog een beetje te laten klinken.
Sound is heel aardig, kan lekker 'janken' bij bends en zo hoort dat met een elektrische gitaar :)

Braddie
22 augustus 2011, 12:56
Dit nummer leent zich het best voor gitaar vind ik persoonlijk, dat houterige spel weet ik, ik hou me nog iets te krampachtig vast aan m`n fretboard zeg maar qua spel...

pasqual
22 augustus 2011, 23:20
Mitch z'n commentaar klopt helemaal. Het komt nogal houterig over en je bends zijn aardig maar....ik vind echt dat je je spel enorm hebt weten te verbeteren sinds je hier bent begonnen met posten. sommige bends zijn nog van het type "net niet". hier moet je nog aan werken. Net dat laatste stukje om de toon helemaal te halen. Ga lekker zo door en dan komt het helemaal goed met je spel.