PDA

View Full Version : Brownsville gitaren...



El Capitain
27 mei 2003, 03:52
Ik krijg binnenkort een smak geld en daar wilde ik misschien een elektrische gitaar voor kopen. Ik ben geen gitarist maar een drummer van oorsprong, maar ach...ik kan begeleidend spelen :smile:. Ik weet bij het kopen dus echter niet precies waar ik op moet letten.
Ik moet zeggen dat ik een Brownsville Thug gezien heb en dat vind ik qua uiterlijk wel hele sjieke gitaartjes. ( http://www.harmony-central.com/Newp/SNAMM99/Brownsville/Thug.jpg )
Ik kan over deze gitaren echter bijzonder weinig terugvinden, ook niet op dit forum. Heeft iemand ervaring met deze gitaren, van hoe ze klinken en hoe ze zijn en zo. Ook wat de specs zijn (en wat die precies inhouden, want zoals ik al zei ben ik niet echt een gitarist...ik weet wel een beetje waar je het over hebt, maar niet waarop ik moet letten enzo). Trouwens, als iemand nog tips voor mij heeft, dan houd ik me zeker aanbevolen...

moretel
27 mei 2003, 19:13
Ik heb een brownsville choirboy met drie elementen, beetje een impuls aankoop geweest, nooit echt favoriet geworden.
Ik heb hem ook niet echt de kans gegeven moet ik zeggen.
Ik vind zelf de hals wat aan de smalle kant maar dat is persoonlijk, geluid is wel OK maar niet byzonder en verder ook goed gebouwd. Ik gebruik hem nu als slide gitaar, dikke snaren , hoge actie.

El Capitain
27 mei 2003, 19:58
Heb je daar een plaatje van?
Is die choirboy hetzelfde als de thug? Of heb je dan zo'n mooi f-je in je body?

moretel
28 mei 2003, 13:17
http://home.hccnet.nl/m.spaans/foto/Gear05.JPG

een plaatje ervan, inderdaad met zo'n f hole.

Chris Wolstenholme
28 mei 2003, 13:27
( he E C ben jij die dude van forum.formule1.nl ? )

El Capitain
28 mei 2003, 17:31
(yep, the same dude)

en jij bent daar bekend onder welke nick?

Chris Wolstenholme
28 mei 2003, 23:29
ik ben daar Rallymaster, mwa veel lezend 4000 posts ofzo :)

El Capitain
29 mei 2003, 03:51
Aha...dus je bent niet alleen een racer, maar ook een pingelaar? :)

Chris Wolstenholme
29 mei 2003, 10:37
mwa meer een groover :D >> bassist :p

El Capitain
29 mei 2003, 14:58
Owh ja...nou, ik ben ook meer een animal :wink:

Dirtypool
30 mei 2003, 01:58
Cool gitaartje, die roze, idd leuk om op te sliden.
Wat kosten die dingen ongeveer?

Grtz Richard

El Capitain
10 juni 2003, 01:45
Volgens mij kun je ze voor onder de 500 euri krijgen...

El Capitain
30 juni 2003, 03:03
Sterker nog...ik heb hem zaterdag toch maar gekocht: de brownsville Thug voor slechts 252 eurootjes...

Ik vind het een prima gitaartje.