PDA

View Full Version : PRS tubeamps in de SE lijn.



Orpheo
19 augustus 2011, 00:58
http://www.prsguitars.com/index.php/news/story/prs_guitars_introduces_new_prs_se_amplifier_line

crappy crappy clip. waarom zou je eigenlijk een SE amp kopen. als je een USA PRS Tremonti sig al hebt... ach, er is vast een markt voor.

Wabbie
19 augustus 2011, 01:46
tja, het zal wel goedkoper zijn en niet iedereen heeft enorme bedragen over voor meerdere versterkers natuurlijk.

Owh, en wat een waardeloze clip zeg. Ze hadden wel even wat meer aandacht mogen besteden aan het opnemen zeg :stop:.

Brum
19 augustus 2011, 17:21
Het had wat minder gescooped mogen zijn, verder valt het wat mij betreft wel mee. Die YouTube clipjes klinken allemaal ruk, so what's the deal.

Van wat ik er zo van hoor valt het me zeker niet tegen. Dat er SE op staat zal me worst zijn, ik luister met m'n oortjes en niet met m'n ogen/portemonnee. Ik wil dit ding best een keer testen.

En natuurlijk is er markt voor, alle grotere merken zijn met goedkopere lijnen gekomen. Niet iedereen heeft de behoefte noch geld om z'n slaapkamer te vullen met apparatuur waar je normaal gesproken een stadion mee plat speelt zonder P.A., maar wil wel een degelijk (buizen) geluid. Goeie ontwikkeling vind ik persoonlijk.

Mitch
19 augustus 2011, 17:27
Een record waarschijnlijk: ik haakte na 7 seconden af. Dat zet je toch niet op je website als promotie voor een versterker?!?! Wat een baggergeluid zeg.

Wabbie
19 augustus 2011, 17:29
Ja, het klinkt wel alsof de mic waarmee ze het hebben opgenomen overstuurt. Ik dacht dat ze bij PRS zo op de details waren? Hadden ze dit ook wel wat netter mogen doen. Nu weet ik nog niet hoe die versterker klinkt.