PDA

View Full Version : Voorstellen



camilo
18 augustus 2011, 23:51
Hoi, Ik ben Bas uit Utrecht. Ik heb de afgelopen 20 jaar in verschillende bandjes gezongen en dacht 10 jaar geleden ineens: waarom niet eens proberen om gitaar te gaan spelen? Intussen speel ik wel aardig, maar ben absoluut geen virtuoos :seriousf:

Ik heb een Fender Mustang '65 reissue en 2 Eastwood Warren Ellis Signature Tenor Gitaren (waarbij van 1 de single coil is vervangen door 2 humbuckers). Ik speel over een Marshall 2466BL Vintage Modern en 'n 1960B 4x12 cabinet. Als effecten gebruik ik meestal een Boss CS-3 compressor, MXR M-78 distortion, EHX Micro POG octaver, Boss CE-5 chorus, MXR M-152 flanger, MXR M-135 noise gate en een Boss RC-20XL loopstation.

Dat was het zo'n beetje. Ik heb al vaak op het forum rondgestruind, maar vond het nu toch tijd worden om ook wat actiever te zijn. Dus bij deze m'n eerste bijdrage ;)

jutter
18 augustus 2011, 23:54
Welkom hier! Je bent wel bescheiden zeg, aan je spullen te zien heb je aardig wat in 'je vingers'.

camilo
19 augustus 2011, 01:48
Welkom hier! Je bent wel bescheiden zeg, aan je spullen te zien heb je aardig wat in 'je vingers'.

He Jutter, bedankt ;) Wat betreft die spullen: waarschijnlijk compensatiegedrag voor het gitaarspel :seriousf:

Rizz
19 augustus 2011, 08:23
Hoi en welkom!

Bescheidenheid siert de mensch en je zal de eerste niet zijn die zelfkritisch is! Een beetje inherent aan iedereen die meer van zichzelf verwacht... Je moet maar zo denken: in de ogen van een leek speel je de sterren van de hemel..:cooler:

Veel plezier op het forum :rockon:

camilo
19 augustus 2011, 18:33
Hahaha Rizz,
Ja da's inderdaad helemaal waar!
Bedankt, ik ga het hier op het forum vast naar m'n zin hebben!
Groeten Bas

sbms97
19 augustus 2011, 21:58
misschien een beetje laat, maar ik zal mij ook evn voorstellen.

ik ben sem, ik ben 13 jaar, en ik speel nu 2-3 jaar actief gitaar, ik be niet zo'n fantastische speler, maarja ik heb er lol aan en dat is het enige wat teld. mijn gear :D : een epiphone lp standard, een hondo sg uit 1970 serie strat, een juan salvador acoustische gitaar, een sx mini versterker en een vintage solec 30 w versterker. ik zit al een jaar lang op dit forum berichten te lezen, omdat ik heel erg geintereseert ben in gitaarbouw, uit eindelijk lid geworden (veel te laat :d). en een poosje geleden begonnen aan mijn eerste gitaar project. dat was t eigelijk wel zo'n beetje. :D

camilo
20 augustus 2011, 00:07
Hoi Sem,
Jij ook welkom! Hoewel je al niet echt nieuw meer bent hier op het forum ;-) Je hebt, zeker voor iemand van 13, al heel wat apparatuur! En knap dat je zelf begonnen bent aan een gitaarbouwproject...ik doe het je niet na! :seriousf:

sbms97
20 augustus 2011, 23:42
Hoi Sem,
Jij ook welkom! Hoewel je al niet echt nieuw meer bent hier op het forum ;-) Je hebt, zeker voor iemand van 13, al heel wat apparatuur! En knap dat je zelf begonnen bent aan een gitaarbouwproject...ik doe het je niet na! :seriousf:

jij ook welkom, en natuurlijk veel plezier.