PDA

View Full Version : Remix The Godfather



JBMusicist
18 augustus 2011, 12:59
Beste gitaristen,

Ik heb zelf heb een stuk van de Godfather ingespeeld en ben er overheen gaan spelen (soleren). Zelf ben ik best tevreden op een kleine fout en de hoveelheid revurb na.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


http://www.youtube.com/watch?v=drMUqiIQObA

Greetz
Ben

Pepe
18 augustus 2011, 13:45
Het is niet zozeer een Remix maar meer een add on, of +.
Het lijkt net alsof je continue een fractie achter de tel zit en hier en daar wringen de noten een beetje maar leuk gevonden wel.
Ik zou zelf voor de 2e ronde meer variatie ingebracht hebben ipv de eerste min of meer te dubbelen.

MichaelSS
18 augustus 2011, 13:56
Het komt een beetje rommelig op mij over. Volgens mij speel je beide partijen met dezelfde gitaar? Om er iets meer variatie in krijgen had ik een elektrische gitaar gepakt voor de solo partij.

Voor de rest, op een paar puntjes, wel erg leuk.

pasqual
18 augustus 2011, 16:30
Ook hier komt het iets rommelig over maar desondanks klinkt het niet verkeerd.
Ik denk dat ik MichaelSS maar helemaal ga quoten: met een andere gitaar soleren ( hoeft niet persé een electrische te zijn ) geeft meer defenitie aan het solo gedeelte en het begeleidings gedeelte. Het loopt nu teveel door elkaar. Maar nogmaals: niet verkeerd, eigenlijk best wel mooi.

JBMusicist
18 augustus 2011, 16:50
Tot zover al bedankt voor de reacties. In mijn volgende opname zal ik zeker het een en ander gaan aanpassen.

Duhsjaak
18 augustus 2011, 19:53
Hi
Ik vind het leuk gevonden. Dat de uitvoering kleine puntjes laat liggen, who cares. Je hebt gekozen voor een andere/oorspronkelijke aanpak en dat verdient gewoon respect.

Als een elektronische drummert ontbreekt en je wil geen metronoom hebben tikken door je muziek, zet hem dan eens achter glas. Dan zie je hem wel, maar je hoort hem niet.

Dan hoef je ook minder op het tempo te letten, wat je concentratie op je spel vergroot. Voila, weer een probleem minder.

Ik vind het een leuke invalshoek en dus een aanwinst in de geluidenhoek! Heel fijn gedaan.

Vriendelijke groet, Gus

Cubone
19 augustus 2011, 00:54
Hi,

Ik vindt het erg mooi klinken ! Alleen was die theme nooit echt mijn favo..

Ben meer fan van Ennio Morricone


http://www.youtube.com/watch?v=2s0-wbXC3pQ&feature=related

Als je voor deze theme had gekozen was het een +1 :seriousf:


Maar je uitvoering is wat mij betreft goed. Hoop meer van je te horen !


Greetz,


:rockon:

JBMusicist
21 augustus 2011, 21:47
Bedankt voor de reacties en het kijken :soul: