PDA

View Full Version : ibanez rg750??? iemand ervaring...



Nocki
26 mei 2003, 21:47
iemand ervaring met de ibanez rg750???

Nocki

Soulflyhigh
27 mei 2003, 18:25
Eeeuk bestaat ie dan :???: Anders kan jij ff helpen :???:

Ibanez
27 mei 2003, 19:33
ja die bestaat. Kijk maar hier: http://www.ibanezregister.com/Gallery/RG/gal-rg750.htm is een al wat ouder model uit 1991. Ik heb er geen ervaring mee. Zoals elke ibanez zal hij in ieder geval heerlijk spelen :) en als je wil weten hoeveel die waard is moet je dat toch aan anders vragen :)

Phoenix Rising
27 mei 2003, 20:26
ik heb geen ervaring met een RG750, maar ik heb wel een RG760 uit 1987, zal wel niet zoveel verschillen. De 7xx serie zijn wel een stuk beter dan de 5xx serie maar ze hebben geen prestige necks. Die van mij is in ieder geval echt een super gitaar, en de ibz/usa pickups zijn wel een heel stuk beter dan de v1/v2 of v7/v8. Ze zijn trouwens wel best oud, dus ik weet niet of ze allemaal zin on goede staat zijn gebleven als de mijne.

Als je er nog ergens een hebt heb ik zeker interesse om em over te nemen.

Soulflyhigh
27 mei 2003, 21:21
Vette Inlays trouwens. Ik vind die dot inlays altijd maar een beetje saai. Leve deze en de shark inlays. Zien er stukken meer metal uit! :evil:

Anders Destium
28 mei 2003, 19:46
De 7-serie was destijds top of the line van de japanse RG serie, en beter dan de welbekende 5-serie. het maakt wel uit hoe oud hij is, want bjivoorbeeld bij de eerst modellen had je als "gadget" de V-pickups die later naar de 5-serie en nog later zelfs naar de 4-serie zijn gegaan.

Als hij in de buurt van de 5-600 euro kost en hij in goede staat is zul je er voor het geld veel plezier aan beleven. Alleen de brug goed controleren (een versleten lo-pro vervangen is duur ;) )