PDA

View Full Version : Voorstellen



JBMusicist
17 augustus 2011, 16:06
Beste muzikant,

Ik ben Ben en speel al een aantal jaar met veel plezier gitaar. Aangezien ik geen tijd kan maken voor een band neem ik de laatste tijd mijn eigen stukken op. Natuurlijk is het wel leuk om dit te kunnen delen, zeker met meerdre gitaristen.

Op mijn eigen You-tube kanaal komen van alle stukken die ik zelf speel ook de backingtracks op te staan. Doordat ik dat zo doe kun je als gitarist even lekker soleren over een akkoorden schema die ik heb ingespeeld, als je hem leuk vind natuurlijk. Nu op dit moment staat er nog niet heel veel op maar ik verwacht dat er de komende maand veel bij komt te staan. Dus mocht je graag een solotje spelen hou mijn kanaal dan in de gaten, tenzij je mijn stijl niets vind.

Verder hoop ik veel te leren van andere gitaristen en ervaringen te delen.


http://www.youtube.com/watch?v=drMUqiIQObA

Ernest01
17 augustus 2011, 16:50
Welkom op het forum. Een aardige aanwinst, naar mijn mening.
De opname klinkt goed - hier en daar hoor ik wat tempoverschillen, maar die zijn klein.
De reverb zou iets minder mogen, maar dat is mijn smaak dan hè. Hoop meer van je te horen in de toekomst.

JBMusicist
17 augustus 2011, 17:23
Welkom op het forum. Een aardige aanwinst, naar mijn mening.
De opname klinkt goed - hier en daar hoor ik wat tempoverschillen, maar die zijn klein.
De reverb zou iets minder mogen, maar dat is mijn smaak dan hè. Hoop meer van je te horen in de toekomst.

Ja bedankt voor je reactie. Ben het met je eens de reverb is te erg. Er zal binnenkort een betere versie verschijnen. Het probleem is dat ik ook niet kan masteren dus klinkt hij niet overal gelijk. De tempo verschillen zijn mij ook opgevallen hopelijk kan ik het stuk binnenkort nog beter spelen.

Bedankt