PDA

View Full Version : online shops?



Maarten?
26 mei 2003, 21:19
aangezien je nieuwe gitaar in een online shop kopen stukken goedkoper lijkt dan in de winkel vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft?
internationale online shops zoals guitartrader.com of music123.com hebben erg aantrekkelijke prijzen, maar ik weet niet of de risicos die het met zich meebrengt zoals je gitaar niet kunnen testen van tevoren en het mogelijk beschadigen onderweg ertegenop wegen. Ook de importkosten bij de douane schijnen erg hoog te zijn? Is een duitse internetshop zoals musik-productiv.de een betere optie?
alvast bedankt

e_lukather
26 mei 2003, 21:29
Toevallig...khad vorige week gitaar besteld enne later in de week nog gebeld of alles in orde was....bel ik vandaag dus op om te vragen waar die blijft.....Komen ze met een lul verhaal dat rembours niet gaat. WAAROM ZETTEN ZE HET DAN OP DE SITE!!!!

Clue: Rembours is het beste en snelste maar zuigt internationaal want bv. bij UPS moet het weer op een hogere service worden afgeleverd. DIKKE SHIT.

Als je online koopt in bv. Duitsland doe neem dan gewoon een creditcard dan heb je ook binnen een aantal dagen. Maar het blijft een risico. BEWARE!

Ic3gl0vE
26 mei 2003, 21:51
Hallo naamgenoot, zoek het forum eens door, er zijn hier al ècht veel topics over!