PDA

View Full Version : yamaha apx 500 klein scheurdt in de kast



bennno
17 augustus 2011, 14:20
Vraag ik kan een Yamaha apx 500 kopen met een kleine scheur in de kast het is bijna onzegbaar en niet door en door.
voor de prijs van E100,-
verstandig of niet,ik ben een beginnende speler.

Ernest01
17 augustus 2011, 14:25
Hangt ervan af, waar die scheur zit natuurlijk.
Als het b.v. op de naad zit van de achterkant, betekent dat meestal dat de gitaar te droog is geweest. Daardoor kan je andere problemen wellicht krijgen. Maar een scheur(tje) wat niet door-en-door is - lijkt dus meer op een barstje in de lak ?? - is minder erg.

Don Capo
17 augustus 2011, 14:33
Daarbij, 100 euro, het risico dat je dan iets slechts koopt voor je geld is heeeeeeel klein als er Yamaha op staat.

Git Aar
18 augustus 2011, 20:42
ik scheurd
hij scheurdt
wij scheurdten
Ik ben gescheurdt
Wij zijn gescheurdt

lcvanderhelm
18 augustus 2011, 20:58
Hij is onzegbaar.Ik is onzegbaar.Wij zijn onzegbaar!

INOXROX
19 augustus 2011, 12:28
Daarbij, 100 euro, het risico dat je dan iets slechts koopt voor je geld is heeeeeeel klein als er Yamaha op staat.

Voor zover het hier vandaan in te schatten valt , vind ik het ook niet slecht klinken . Ik heb er zelf een . Ik zet 'm welliswaar niet in m'n sig , maar het is simpelweg een ding dat licht speelt en je ook nog eens kan versterken . Je moet 'm zelf ook even - onversterkt - bespelen . D'r komt geen wereld-volume uit , maar als het echt erg is - die barst - dan zou je dat moeten kunnen oppikken ...
Anders : waarom niet ?