PDA

View Full Version : Gitaarleraar gezocht omgeving Venray/Venlo/Deurne liefst gewoon iemand met ervaring



saro1975
16 augustus 2011, 23:02
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vindt gitaarles te geven en ook wat mee wil bijverdienen. Muziek voorkeur : Rock

Hoor het graag.

Groet,
Sander

thedennman
12 maart 2012, 12:03
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vindt gitaarles te geven en ook wat mee wil bijverdienen. Muziek voorkeur : Rock

Hoor het graag.

Groet,
Sander

Heb je al iemand gevonden.? zo ja kun je mij vertellen wie en waar.!?

Zit met dezelfde zoek tocht.

Mag ook middels prive bericht.

BvD & Greetsz d

Daniel Gray
10 juni 2012, 23:48
Binnenkort hebben wij van Rockcollege een leraar voor jullie in Venlo. Mail mij even zodat ik jullie kan berichten wanneer hij gaat starten als jullie beiden willen beginnen.

info@rockcollege.nl

Groeten Daniel
Rockcollege

Kevin Canjels
7 augustus 2012, 16:51
Beste Sander,

Op gitaarnet zag ik dat je interesse hebt in gitaarlessen.
Dit zou eventueel bij mij kunnen. Ik ben momenteel een 3e jaars student aan het Utrechts conservatorium en geef al aan verschillende mensen van verschillende leeftijden gitaarles.
De gitaarlessen worden bij mij thuis in Venlo gegeven, weliswaar niet in een professionele studio, maar wel met professionele insteek zoals dit bij ons op het conservatorium wordt aangeleerd.

Lijkt je dit wat, stuur dan een mailtje terug naar kevincanjels@hotmail.com of bel op 06-29743777 voor nadere informatie!

Groeten,

Kevin Canjels


Beste mensen,

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vindt gitaarles te geven en ook wat mee wil bijverdienen. Muziek voorkeur : Rock

Hoor het graag.

Groet,
Sander