PDA

View Full Version : hoe heet dat stukje?



proguitar89
16 augustus 2011, 22:12
hallo,
ik keek op youtube en zag een stukje wat iemand speelde
op de 32 seconden met die jongen met de akoestische gitaar
http://www.youtube.com/watch?v=Cjt6iD6_Zsk
weet iemand hoe dat stukje heet?

TimS
16 augustus 2011, 22:16
http://www.youtube.com/watch?v=9LjbMVXj0F8

proguitar89
16 augustus 2011, 22:22
http://www.youtube.com/watch?v=9LjbMVXj0F8

thanks ik ga morgen het proberen te spelen.

TimS
16 augustus 2011, 22:23
Oke, als je het maar niet opneemt en het hier post vind ik het best :ok:

proguitar89
16 augustus 2011, 22:45
Oke, als je het maar niet opneemt en het hier post vind ik het best :ok:

rustig, maar hoor ik oefen eerst en ik post weer wat als ik wat beter ben.:)

Han S
16 augustus 2011, 23:15
Ik zal je op gang helpen: het nummer staat in E.

beruk
16 augustus 2011, 23:20
Ik zal je nog meer op gang brengen: http://www.songsterr.com/a/wsa/black-sabbath-iron-man-guitar-tab-s8t0:rockon:

proguitar89
17 augustus 2011, 00:03
Ik zal je nog meer op gang brengen: http://www.songsterr.com/a/wsa/black-sabbath-iron-man-guitar-tab-s8t0:rockon:

oke, morgen ga ik proberen een video les te volgen. helaas zijn ze niet in het Nederlands en kan ik geen engels en ik wil alleen de intro spelen dus

Daa daa dadadaaa,
danananana da dada daaa.

probeer ik tenminste ik weet niet of ik hier kan vragen of iemand hier een speciale les kan maken in het Nederlands

hugo123
17 augustus 2011, 00:07
Ik denk dat je die tonen zelf ook nog wel kan uitzoeken.. Gewoon een toon aanslaan dan het origineel afspelen en kijken of ze overeenkomen en als het origineel dan hoger klinkt dan schuif je een vakje op en ga zo maar door!

proguitar89
17 augustus 2011, 00:11
Ik denk dat je die tonen zelf ook nog wel kan uitzoeken.. Gewoon een toon aanslaan dan het origineel afspelen en kijken of ze overeenkomen en als het origineel dan hoger klinkt dan schuif je een vakje op en ga zo maar door!

oke, ik ga kijken alleen moet ik nog goed leren om van akkoorden te wisselen ik kan nog maar niet snel afwisselen van het g akkoord naar g7:strat:

bass blom
17 augustus 2011, 00:22
:seriousf:

aan enthousiasme ontbreekt het in ieder geval niet.


Welkom op de site van the lighting brothers wij zijn een rock and roll band we proberen de beste van alle te worden.Met onze swingende muziek proberen we de amateur muzikanten leterlijk en figuurlijk van het podium af te blazen.

Wij proberen zo veel mogelijk optredens te gaan maken en veel muziek uit te brengen.

Ook maken wij videoclips die u kunt bekijken op de website onder het kopje Videoclips.


nog veel succes op de website.


the lighting brothers

proguitar89
17 augustus 2011, 00:31
:seriousf:

aan enthousiasme ontbreekt het in ieder geval niet.

inderdaad, we hebben ook all een nummer geschreven en vandaag gewoon wat opgenomen. gitaar spel ook maar ben daar nog niet tevreden over het word wel anders en de zang ook maar helaas de jongen die de drummer word is helaas twee weken op vakantie. en we hebben ook nog geen pianist en ook geen keyboard gelukkig kan ik die van me zus lenen.:soinnocent:

hugo123
17 augustus 2011, 00:52
oke, ik ga kijken alleen moet ik nog goed leren om van akkoorden te wisselen ik kan nog maar niet snel afwisselen van het g akkoord naar g7:strat:

je hoeft het ook niet in akkoorden te spelen je kan ook gewoon de losse noten pakken. Probeer dat eerst maar eens.

proguitar89
17 augustus 2011, 01:05
je hoeft het ook niet in akkoorden te spelen je kan ook gewoon de losse noten pakken. Probeer dat eerst maar eens.

oke, dat doe ik dan ik denk dat ik vooral de eerste 3 snaren moet gebruiken.

hugo123
17 augustus 2011, 01:32
Kan je geen tabs lezen dan? Dan is het nog makkelijker tabs zijn heel makkelijk je hebt 6 balken die staan voor EADGBE, oftwel de snaren. Dan staat er op die lijnen een getal bijv. 7 dit is de positie. dus als je dit hebt:

E------------
B------------
G------------
D------------
A-------7----
E-----5------

ga je naar de dikste snaar, de lage E, en zet je je vinger op positie 5, dit is een A (het 2e stipje op het fretboard) en dan ga je een snaar omlaag dat is de A-snaar en dan 7e, dit is een E, positie! Het is niet zo moeilijk!

proguitar89
17 augustus 2011, 01:46
Kan je geen tabs lezen dan? Dan is het nog makkelijker tabs zijn heel makkelijk je hebt 6 balken die staan voor EADGBE, oftwel de snaren. Dan staat er op die lijnen een getal bijv. 7 dit is de positie. dus als je dit hebt:

E------------
B------------
G------------
D------------
A-------7----
E-----5------

ga je naar de dikste snaar, de lage E, en zet je je vinger op positie 5, dit is een A (het 2e stipje op het fretboard) en dan ga je een snaar omlaag dat is de A-snaar en dan 7e, dit is een E, positie! Het is niet zo moeilijk!
oke, dan weet ik dat ook weer en ik kon inderdaad geen tabs lezen.
en me zus heeft met mij wat akkoorden doorgenomen maar 3 zijn er bij mij blijven hangen. de g de g7 en cm en me zus heeft de g7 bij geleerd. we hebben een tussen stand.
http://img829.imageshack.us/img829/3627/akkoorden.jpg

arcane
17 augustus 2011, 12:37
Maar begrijp ik het goed? Je kunt eigenlijk nog geen gitaar spelen, maar je zit al wel in een band?

Ernest01
17 augustus 2011, 13:15
oke, ik ga kijken alleen moet ik nog goed leren om van akkoorden te wisselen ik kan nog maar niet snel afwisselen van het g akkoord naar g7:strat:

Als je het G-akkoord speelt met wijs- middel- en ringvinger is het lastiger. Denk dat je het zo speelt, want als je de middel- ringvinger en pink gebruikt heb je de wijsvinger 'over' om de F - eerste fret e-snaar - te spelen. Dus middelvinger op tweede fret van de A-snaar, ringvinger op derde fret van de E-snaar en pink op derde fret van de e-snaar (dus de hoge e-snaar)
Wissel naar G7 is dan alleen pink loslaten en wijsvinger op de eerste fret van de e-snaar zetten. Misschien even lastig die pink te plaatsen, maar je hebt op deze manier wel een vinger 'over'.

proguitar89
17 augustus 2011, 14:08
Maar begrijp ik het goed? Je kunt eigenlijk nog geen gitaar spelen, maar je zit al wel in een band?

ik, richt die band op ja en we gaan ook eerst oefenen en hebben een manager die gaat kijken en luisteren en zeg wat er beter kan ook all kijkt hij mee via msn of skype. en praat hij het komt wel goed.;)

arcane
17 augustus 2011, 14:16
Ik vraag me serieus af of dit een goede aanpak is.
Begrijp me niet verkeerd, in een band kun je heel veel leren. Maar voordat je begint in een band te spelen moet je je instrument tenminste al wel meester zijn op beginners niveau.

proguitar89
17 augustus 2011, 14:50
Ik vraag me serieus af of dit een goede aanpak is.
Begrijp me niet verkeerd, in een band kun je heel veel leren. Maar voordat je begint in een band te spelen moet je je instrument tenminste al wel meester zijn op beginners niveau.

ik, ga natuurlijk ook oefenen en ga ook op gitaar les we doen het nog even rustig aan.:ok:

Ijselrobo 07
17 augustus 2011, 14:52
Ik vraag me serieus af of dit een goede aanpak is.
Begrijp me niet verkeerd, in een band kun je heel veel leren. Maar voordat je begint in een band te spelen moet je je instrument tenminste al wel meester zijn op beginners niveau.

+1!

@proguitar: neem het nummer gewoon door op gitaarles.

ennu:

Met onze swingende muziek proberen we de amateur muzikanten leterlijk en figuurlijk van het podium af te blazen.
ik hoef mijn half stack maar even open te draaien en dan wordt jij van het podium afgeblazen :seriousf:
(heb je eigenlijk wel een versterker? :seriousf:)

proguitar89
17 augustus 2011, 15:01
+1!

@proguitar: neem het nummer gewoon door op gitaarles.

ennu:

ik hoef mijn half stack maar even open te draaien en dan wordt jij van het podium afgeblazen :seriousf:
(heb je eigenlijk wel een versterker? :seriousf:)

ja, die heb ik eentje van 10 watt maar me neefje heeft 2 boxen van allebei 800 watt en in eentje zit een versterker en me kleine versterker kan er ook aan met wat andere apparatuur en dan spelen maar.:punk:

Ijselrobo 07
17 augustus 2011, 15:26
ja, die heb ik eentje van 10 watt maar me neefje heeft 2 boxen van allebei 800 watt en in eentje zit een versterker en me kleine versterker kan er ook aan met wat andere apparatuur en dan spelen maar.:punk:

een PA versterker is geen Gitaarversterker hé..
je kunt je gitaarversterker wel uitversterken erover. maar of het klinkt is een 2e.
ennu, 800 watt boxen zijn niet zó veel.
dit is meer:
http://farm4.static.flickr.com/3644/3563741153_eb30a9ac37.jpg
daar hangen een stuk of 500 boxen van 1500 watt per stuk.

proguitar89
17 augustus 2011, 15:28
een PA versterker is geen Gitaarversterker hé..
je kunt je gitaarversterker wel uitversterken erover. maar of het klinkt is een 2e.
ennu, 800 watt boxen zijn niet zó veel.
dit is meer:
http://farm4.static.flickr.com/3644/3563741153_eb30a9ac37.jpg
daar hangen een stuk of 500 boxen van 1500 watt per stuk.

fack, zoveel ik dacht dat 800 watt veel was.:dontgeti:

marter544
17 augustus 2011, 19:49
Aangezien dat andere topic gesloten is.. edit: laat maar

Cubone
17 augustus 2011, 19:54
Aangezien dat andere topic gesloten is.. Heeft niemand door dat deze man *slik* zwakbegaafd is? Dat hij het IQ van een 4-jarige heeft? En hij waarschijnlijk niet eens door heeft waar hij mee bezig is, maar het hem nog net gelukt is een account op dit forum aan te maken? Zie zijn youtube account.. Je kan wel met z'n allen op hem gaan schelden maar dat heeft geen zin.

Of hij DOET alsof ie zwakbegaafd is ??

En niemand heeft hem uitgescholden :stop: alleen maar uitgemaakt voor troll. Als ie daadwerkelijk zwakbegaafd is dan zal ie daar ook geen zier om geven ;)


greetz,

bass blom
17 augustus 2011, 19:54
Aangezien dat andere topic gesloten is.. Heeft niemand door dat deze man *slik* zwakbegaafd is? Dat hij het IQ van een 4-jarige heeft? En hij waarschijnlijk niet eens door heeft waar hij mee bezig is, maar het hem nog net gelukt is een account op dit forum aan te maken? Zie zijn youtube account.. Je kan wel met z'n allen op hem gaan schelden maar dat heeft geen zin.

maar hoe leuk is het om iemand zwakbegaafd te noemen?
als hij het is niet.
en als hij het is ook niet.

marter544
17 augustus 2011, 19:57
Ik heb het al weg gehaald, het is voor hem namelijk inderdaad niet tof om te lezen. Ik moest het alleen even melden, ik vond het nogal vervelend voor hem om zo de grond in geboord te worden.

bass blom
17 augustus 2011, 19:59
Ik heb het al weg gehaald, want tis idd niet erg aardig om te zeggen. Ik kon alleen die topics zo moeilijk aan zien zegmaar.

daar hebben ze iets handigs voor hier: negeerlijst :ok:

TimS
17 augustus 2011, 21:09
Het is ook wel fijn om zo iemand op het forum te hebben he, dan kan Ijsselrobo nog een beetje interessant doen.

allochthomas
17 augustus 2011, 21:38
+1!


ik hoef mijn half stack maar even open te draaien en dan wordt jij van het podium afgeblazen :seriousf:
(heb je eigenlijk wel een versterker? :seriousf:)
met dat prut ding van een HT20?:seriousf:

Niet om lullig toe doe richting micha maar marter heeft het wel enigszins aan het rechte eind. Hij gaat naar een school voor mensen die zeer moeilijk leren dus ik denk dat hij kwa communiceren niet op de zelfde frequentie zit als ons.

Epii
17 augustus 2011, 22:29
Als wij, Thomas, als wij...


Ik weet het, grammarnazi :P

jannest
18 augustus 2011, 14:23
heb net ff het andere topic doorgelezen
ik krijg opeens een heel erg naar schoolplein gevoel
gadverdamme
tipje
als je niks aardigs te zeggen hebt
1 zet 'm in de iggymode
2 hou je bek dicht

laat die jongen met rust

MichaelSS
18 augustus 2011, 15:00
heb net ff het andere topic doorgelezen
ik krijg opeens een heel erg naar schoolplein gevoel
gadverdamme
tipje
als je niks aardigs te zeggen hebt
1 zet 'm in de iggymode
2 hou je bek dicht

laat die jongen met rust

Kom op zeg. Ga jij hier is even de goedheiligman uithangen...

Dus we mogen alleen iets aardigs zeggen. Zo niet, moeten we de kaken stijf op elkaar houden? Als het niet goed is, is het niet goed. Als die jongen echt een laag IQ heeft, heb ik daar alle begrip voor. Maar dan moet hij dit kenbaar maken, op de 1 of andere manier. Ik kan namelijk niet vanuit een bureaustoel zien of iemand loopt te klooien, of dat iemand gewoon echt in de veronderstelling is dat het goed is.

Dit heeft niks te maken dat iedereen het vizier op hem heeft gericht. Als iemand anders dat soort troep post, dan krijgt hij het ook te horen. Als ik dat soort dingen post, hoor ik het ook.

Zo simpel is het.

arcane
18 augustus 2011, 18:03
Dit heeft hij dus wel aangegeven in een van zijn topics.

MichaelSS
18 augustus 2011, 18:10
Dan heb ik dat niet gelezen, en bied ik bij deze mijn excuses aan, aan TS, voor al mijn uitspraken die ik niet had moeten zeggen.

arcane
18 augustus 2011, 18:15
Dan heb ik dat niet gelezen, en bied ik bij deze mijn excuses aan, aan TS, voor al mijn uitspraken die ik niet had moeten zeggen.

Naja, de kans is natuurlijk groot dat je het niet gelezen hebt,want wie leest er nou elk topic?
(hoewel,.sommigen lijken verder geen leven te hebben ;) )

jannest
18 augustus 2011, 19:51
Naja, de kans is natuurlijk groot dat je het niet gelezen hebt,want wie leest er nou elk topic?
(hoewel,.sommigen lijken verder geen leven te hebben ;) )

maar zelfs dan
waarom negatief reageren ?
heeft toch geen enkele zin
normaal reageert men niet op posts als men het niet bevalt
live and let live
anders blijf ik aan het afzeiken :)

jannest
18 augustus 2011, 19:58
Kom op zeg. Ga jij hier is even de goedheiligman uithangen...

Dus we mogen alleen iets aardigs zeggen. Zo niet, moeten we de kaken stijf op elkaar houden? Als het niet goed is, is het niet goed. Als die jongen echt een laag IQ heeft, heb ik daar alle begrip voor. Maar dan moet hij dit kenbaar maken, op de 1 of andere manier. Ik kan namelijk niet vanuit een bureaustoel zien of iemand loopt te klooien, of dat iemand gewoon echt in de veronderstelling is dat het goed is.

Dit heeft niks te maken dat iedereen het vizier op hem heeft gericht. Als iemand anders dat soort troep post, dan krijgt hij het ook te horen. Als ik dat soort dingen post, hoor ik het ook.

Zo simpel is het.
ff bot wezen
99% wat hier gepost wordt is middle off the road of troep

(yup daar val ik ook onder)

maar ik "probeer" niet iemand af te zeiken
ok lukt niet altijd

maar anders iggy mode

LesPaul1612
18 augustus 2011, 20:09
Zelf herken ik ook wel wat van dat 'schoolpleingedrag' wat Jannest noemt, maar dat is in zekere zin ook wel te verwachten. Dit is een forum, je weet niet wie er achter zijn pc staat te typen. Het kan in dit geval een trol, een arrogante/onwetende puber zijn, maar ook een heel ander iemand.

In dit geval is het volgens mij toch echt iemand die zwak begaafd is. Als Micha dit duidelijk had aangegeven, dan waren de topics ook heel anders gelopen.

Proguitar87 wil gewoon wat hulp hebben, net zoals ieder ander forumlid. Maar Micha; je kan op dit moment gewoon nog niet lekker gitaar spelen. Op je eigen houtje de gitaar uitzoeken is volgens mij (en volgens meer) niet voor jou weggelegd. Zoek een goede gitaarleraar en ga aan de slag met oefeningen die hij jou oplegt.

Ik snap wel waar de frustratie van sommige leden vandaan komt, maar jongens. Micha snapt de meeste dubbelzinnigheden hier niet en vat daarom de kritiek helemaal verkeerd op. Micha is niet arrogant (daar vind ik hem ook geen type voor)maar gewoon wat onwetend. Laat hem effe rustig een paar maandjes hier rondkijken, dan snapt hij het hoogstwaarschijnlijk ook wat beter:ok:

Maar Micha; drie tips:

-De eerste paar maanden niks meer posten in sounds
-Een goede gitaarleraar opzoeken
-Niet teveel aantrekken van de soms erg harde woorden die hier tegen je gebruikt worden

En ga rustig door met je bandje

MichaelSS
18 augustus 2011, 20:33
Zelf herken ik ook wel wat van dat 'schoolpleingedrag' wat Jannest noemt, maar dat is in zekere zin ook wel te verwachten. Dit is een forum, je weet niet wie er achter zijn pc staat te typen. Het kan in dit geval een trol, een arrogante/onwetende puber zijn, maar ook een heel ander iemand.

In dit geval is het volgens mij toch echt iemand die zwak begaafd is. Als Micha dit duidelijk had aangegeven, dan waren de topics ook heel anders gelopen.

Proguitar87 wil gewoon wat hulp hebben, net zoals ieder ander forumlid. Maar Micha; je kan op dit moment gewoon nog niet lekker gitaar spelen. Op je eigen houtje de gitaar uitzoeken is volgens mij (en volgens meer) niet voor jou weggelegd. Zoek een goede gitaarleraar en ga aan de slag met oefeningen die hij jou oplegt.

Ik snap wel waar de frustratie van sommige leden vandaan komt, maar jongens. Micha snapt de meeste dubbelzinnigheden hier niet en vat daarom de kritiek helemaal verkeerd op. Micha is niet arrogant (daar vind ik hem ook geen type voor)maar gewoon wat onwetend. Laat hem effe rustig een paar maandjes hier rondkijken, dan snapt hij het hoogstwaarschijnlijk ook wat beter:ok:

Maar Micha; drie tips:

-De eerste paar maanden niks meer posten in sounds
-Een goede gitaarleraar opzoeken
-Niet teveel aantrekken van de soms erg harde woorden die hier tegen je gebruikt worden

En ga rustig door met je bandje

Prima post. Sluit ik mij bij aan.

Han S
18 augustus 2011, 21:08
Prima forum weer, zo mogen we het graag zien, als je ongelijk hebt en dit ook durft toe te geven dan ben je een kerel met echte kloten.

FNaRK
18 augustus 2011, 21:27
Jesus fokkin krist ....
wat een geitewollesokken sociaal-verantwoord geneuzel :stop:

dit is het GitaarNet Forum, alleen voor echte mannen

STERF HOER STERF

bass blom
18 augustus 2011, 21:34
http://www.godlikeproductions.com/sm/custom/122a4f09f1.jpg


Jesus fokkin krist ....
wat een geitewollesokken sociaal-verantwoord geneuzel :stop:

dit is het GitaarNet Forum, alleen voor echte mannen

STERF HOER STERF

Han S
18 augustus 2011, 21:35
Ik hoop dat ie weer snel onder zijn steen kruipt.

FNaRK
18 augustus 2011, 22:28
als we rekening moeten gaan houden met verstandelijke vermogens van forumleden moet je consequent zijn en ook mijn omstandigheden in overweging nemen...

Maar goed: voortaan bij iedere post gaan we eerst na of de TS toevallig:
vrouw, allochtoon, vegetarier, bassist of gewoon randdebiel is !!!


Goed plan :stop:

Rohtagran
18 augustus 2011, 23:15
@FNaRK: Gewoon van te voren een vragenlijstje inlaten vullen bij het openen van een topic.

Soms is een beetje geflame en getroll best wel fijn. Het kan natuurlijk ook vreselijk uit de klauwen lopen zoals ik al op meerdere fora gezien heb. Laat hem gewoon een tijdje met rust, niet reageren op zn "werk". Als hij een troll zou zijn heeft hij er geen lol aan en jullie hoeven je niet druk te maken.

jannest
19 augustus 2011, 03:55
als we rekening moeten gaan houden met verstandelijke vermogens van forumleden moet je consequent zijn en ook mijn omstandigheden in overweging nemen...

Maar goed: voortaan bij iedere post gaan we eerst na of de TS toevallig:
vrouw, allochtoon, vegetarier, bassist of gewoon randdebiel is !!!


Goed plan :stop:

yup je hebt gelijk
maakt mij ook geen reet uit wie of wat iemand is
ging mij er om dat men lekker met z'n allen iemand aan het afzeiken was
hou daar niet zo van......................
maar kom vrij vaak op een forum waar afzeiken en persoonlijk aanvallen bijna de norm is
willen wij we die kant op ?
prima ik vermaak me wel :)


maar liever niet

Don Capo
19 augustus 2011, 08:19
Beste Jannes, ik waardeer je goede insteek, maar Sounds is een forum waar je je shit neerzet om kriteik te krijgen. Dat gebeurde ook in dit topic. er kwam, oprechte en ook opbouwende kritiek. Daar werd vervolgens niks mee gedaan en daar werd nogal gefrustreerd op gereageerd door sommigen. Het gitaarnetforum is verre van een schoolpleinforum vind ik zelf. Er wordt goed gediscusieerd, soms tegen het toelaatbare aan, maar er is bijna altijd respect voor de ander. Dat heeft ook te maken met het modbeleid van dit forum. Er mag hier veel, er is veel verantwoordelijkheid bij de posters zelf. Je ziet dat dat in bijna alle gevallen goed gaat.

Dit topic is hier een beetje een uitzondering op, maar dit soort posts komen ook niet vaak voor. Het is even wennen hoe we hier mee omgaan. Maar het feit juist dat we hier met z'n allen over kunnen discussieren vind ik persoonlijk heel waardevol.

grayfink
19 augustus 2011, 08:33
Ja maar kom op, toen hij over zijn manager begon was de grap toch wel duidelijk?

Han S
19 augustus 2011, 10:07
Hoezo? Leg uit.

LesPaul1612
19 augustus 2011, 11:59
Toen ik dat stukkie over die manager las, werd het mij alleen maar duidelijker. Check dit eens: www.thelightingbrothers.nl en kijk eens bij leden. Klik op die Richard en je snapt wel wat Micha bedoelt. Micha ziet hem als zijn manager, maar het stelt veel minder voor dan wat de meesten onder een manager zien.

Micha zit niet te trollen, maar hij snapt gewoon niet hoe het werkt.

bass blom
19 augustus 2011, 12:20
ja het is gewoon een beetje naief en over enthousiast winkeltje spelen gedoe :D
leven en laten leven.

FNaRK
19 augustus 2011, 12:37
leven en laten leven.

maar je vind het hopelijk dus niet raar dat er gereageert wordt zoals er gereageert wordt ....

En het zou toch ook zomaar kunnen dat over een paar weken blijkt dat we of getrollt zijn, of gigantisch in de maling zijn genomen (door bijv. mede-forummers)

bass blom
19 augustus 2011, 12:40
maar je vind het hopelijk dus niet raar dat er gereageert wordt zoals er gereageert wordt ....

En het zou toch ook zomaar kunnen dat over een paar weken blijkt dat we of getrollt zijn, of gigantisch in de maling zijn genomen (door bijv. mede-forummers)

ik denk dat het mod team dat wel onderzocht heeft, hij had namelijk ook al een keer een tweede account aangemaakt, waarschijnlijk omdat hij van trollen beticht werd.

jannest
19 augustus 2011, 15:21
maar je vind het hopelijk dus niet raar dat er gereageert wordt zoals er gereageert wordt ....

En het zou toch ook zomaar kunnen dat over een paar weken blijkt dat we of getrollt zijn, of gigantisch in de maling zijn genomen (door bijv. mede-forummers)


en so what ??
ignore en voor je het weet staat de post op pagina 30
zoals ik al zei
zeker 90 % van van de posts alhier is imho middelmatig,slecht en niet origineel
(yup de mijne ook)
ik reply alleen als ik wat positiefs te melden heb
beter toch
anders laat maar toch ?


maar.............nu genoeg

almarvk
19 augustus 2011, 15:40
ik denk dat het mod team dat wel onderzocht heeft, hij had namelijk ook al een keer een tweede account aangemaakt, waarschijnlijk omdat hij van trollen beticht werd.

Er is natuurlijk een uitgebreid antecedenten onderzoek uitgevoerd.

Don Capo
19 augustus 2011, 16:11
ik reply alleen als ik wat positiefs te melden heb
beter toch


Dus laat de hele wereld het zelfde doen als Jannest? Beeeetje arrogant niet?

Cubone
19 augustus 2011, 17:25
zeker 90 % van van de posts alhier is imho middelmatig,slecht en niet origineel
(yup de mijne ook)


Hi,

Daar gaat het toch helemaal niet om ? Mij gaat het erom of iemand de tijd en moeite in zijn post heeft gestoken... en dat kun je heus wel merken. Niemand viel trouwens echt over hem heen de eerste keer. Hij kreeg gewoon advies en tips.

Maar een dag daarna weer hetzelfde posten. Wat had ie dan verwacht ?? Wat me ook opvalt, is dat hij ook in dit topic een filmpje plaatst met mensen die hun instrument niet beheersen...(makes me wonder)

Voor de rest heb je wel gelijk met het negeren. Ik had al voorgenomen om alleen in zijn topic te reageren, als het voor mijn gevoel een beetje serieus klinkt..


Greetz,



:grouphug: