PDA

View Full Version : Professionele gitaardocent uit Arnhem stelt zich voor



jeroenvb
16 augustus 2011, 21:01
Hallo leden van het gitaarnet forum,

Ik geef sinds 2001 gitaarles. Hieronder kun je e.e.a. lezen over mijn gitaarlessen. Ik ben (uiteraard) ook actief als gitarist (jazz, rock, jazz-rock).

Als je vragen hebt kun je ze gerust stellen.

Mijn gitaarlessen gaan uit van jouw behoeften. Of je jong of oud, beginner of gevorderde bent, ik stel de lessen op maat voor jou samen. Maar ik raad je ook aan mee te doen met de combo-lessen, want je leert niets zo snel, als wanneer je musiceert in groepsverband.

Ik geef ook zanglessen. Of je nu wilt werken aan je techniek, je presentatie of als je jezelf wilt begeleiden op gitaar of piano met eigen werk: ik kan je verder helpen.

Stijlen waarvoor je bij mij terecht kunt zijn: rock, jazz, funk, blues, latin en akoestisch. Kijk op mijn website voor meer informatie. dat is: jeroenvanbommel.nl

Op woensdag, donderdag en vrijdag geef ik overdag en 's avonds in Arnhem, op locatie of aan huis les. Neem voor meer informatie daarover contact met me op, dan spreken we een gratis proefles af en bekijken we wat jouw wensen zijn en de beste lestijd voor jou.

Wat ik jou te bieden heb: een doordacht leerplan, techniek, uitgebreide repertoire-keuze, improvisatie, groove, toewijding en leuke lessen.

Voor meer informatie over tarieven en andere zaken verwijs ik je naar mijn website: www.jeroenvanbommel.nl

Groeten

Jeroen

Don Capo
17 augustus 2011, 08:28
Verplaatst naar "Lessen"

arcane
17 augustus 2011, 12:38
wordt dit niet gezien als spam? Het is immers commercieel.

peter_heijnen
17 augustus 2011, 14:48
Ja idd, deze heeft een diploma, dat kan toch echt niet! ;)

jeroenvb
20 augustus 2011, 22:10
Ja idd, deze heeft een diploma, dat kan toch echt niet! ;)

Maar dat betekent niet dat ik niets meer heb bij te leren :). Had m dus bij lessen moeten plaatsen!

Don Capo
24 augustus 2011, 14:55
wordt dit niet gezien als spam? Het is immers commercieel.

Lees even de regels door:


Welkom + regels op het Lessen forum

Hallo en welkom op het subforum Lessen!


Ik zal me even voorstellen, ik ben Reel Big Fish en ik ben de moderator hier! Daarom zal ik jullie een paar regeltjes geven waar je je aan zult moeten houden;

Je mag hier je lessen aanbieden, maar ook vragen.



Je mag hier dus, ook als professioneel docent, je lessen aanbieden.

GlobalWarming
24 augustus 2011, 15:04
Welkom op het forum!


wordt dit niet gezien als spam? Het is immers commercieel.

Dit is het warme onthaal dat je krijgt op dit forum :p

arcane
24 augustus 2011, 18:46
Lees even de regels door:



Je mag hier dus, ook als professioneel docent, je lessen aanbieden.


O, dan neem ik het uiteraard terug.