PDA

View Full Version : info foto`s



spike67
16 augustus 2011, 15:22
Hallo

bij heel veel foto`s zie ik een rode kruisje.
doe ik wat verkeerd of ligt het aan diegene die ze plaatst.

bedankt

Buzzel
16 augustus 2011, 17:55
Hallo

bij heel veel foto`s zie ik een rode kruisje.
doe ik wat verkeerd of ligt het aan diegene die ze plaatst.

bedankt

Zijn dat veel oude topics waar je dat ziet? Dat komt waarschijnlijk omdat de link niet meer goed is.

bass blom
16 augustus 2011, 18:33
ik zie niks als er een foto niet werkt (firefox)
zag tot mijn verbazing dat een mooie gitaardame die ik een paar dagen geleden plakte ook niet zichtbaar is :chicken:

onrust nv
4 oktober 2011, 17:08
Ik vind het wel jammer dat je niet zoals met je profiel foto, foto's uit je computer kunt halen in de threads. Dus dat je eerst iets op het internet moet gooien om het zichtbaar te maken in je post.

Eygen
4 oktober 2011, 17:24
Ik vind het wel jammer dat je niet zoals met je profiel foto, foto's uit je computer kunt halen in de threads. Dus dat je eerst iets op het internet moet gooien om het zichtbaar te maken in je post.

Ja dat is irritant ja, maar moet je nagaan hoeveel ruimte het voor gitaarnet zou kosten om al die plaatjes te hosten die 3 keer bekeken worden en daarna nooit meer.

Jeroen_K
4 oktober 2011, 18:16
Ja dat is irritant ja, maar moet je nagaan hoeveel ruimte het voor gitaarnet zou kosten om al die plaatjes te hosten die 3 keer bekeken worden en daarna nooit meer.

Als het script de foto's gelijk omzet naar 72 dpi met bijv. 800x600px max dan kost dat echt niet veel ruimte. Daar kan je jaren op vooruit. Heel veel forums hebben die functie.

Don Capo
5 oktober 2011, 11:33
Misschien is het een moderatoroptie, maar ik kan gewoon rechtstreeks vanaf mijn computer uploaden.

Alleen kleine bestanden, maar comprimeren is nou ook geen hogere wiskunde...

Don Capo
5 oktober 2011, 11:35
201
Dit knopje bedoel ik, hebben jullie die niet?

bass blom
5 oktober 2011, 11:35
Misschien is het een moderatoroptie, maar ik kan gewoon rechtstreeks vanaf mijn computer uploaden.

Alleen kleine bestanden, maar comprimeren is nou ook geen hogere wiskunde...

ja dat is voor mods alleen

Ike57
5 oktober 2011, 11:45
Tja, sommigen hebben meer knopjes dan anderen :soinnocent:

Don Capo
5 oktober 2011, 11:59
:crazyhappy: Vet!!!!!!!!

G.G.
5 oktober 2011, 13:31
Hey f#ck, dat knopje heb ik ook. Ff testen:

202

EDIT.. het werkt.

Buzzel
5 oktober 2011, 16:27
Met echt bier in de koelkast :crazyhappy:

Don Capo
6 oktober 2011, 08:45
Ěk ben blij dat dit probleem ook weer is opgelost :D

onrust nv
6 oktober 2011, 11:03
Het probleem is helemaal niet opgelost, er is een kleine elite die wel een foefje heeft waar ik om vroeg. Dat is iets heel anders dan: probleem opgelost. Vroeger noemde we dat apartheid ;)

Dirk_Hendrik
6 oktober 2011, 11:08
Het probleem is helemaal niet opgelost, er is een kleine elite die wel een foefje heeft waar ik om vroeg. Dat is iets heel anders dan: probleem opgelost. Vroeger noemde we dat apartheid ;)

Speciaal voor jou dan

http://www.youtube.com/watch?v=YPGIGTyXHQ0

Don Capo
6 oktober 2011, 11:10
Het probleem is helemaal niet opgelost, er is een kleine elite die wel een foefje heeft waar ik om vroeg. Dat is iets heel anders dan: probleem opgelost. Vroeger noemde we dat apartheid ;)


Pas maar op met je kritiek, straks geef ik je een berisping!!!





(de smiley achter mijn vorige post heb je klaarblijkelijk niet begrepen, dus ik zet er hier maar even achter dat ik het allemaal sarcastisch bedoelde, zucht)

Rizz
6 oktober 2011, 11:28
Bij hemmes staat er toch ook een smiley achter? :crazyhappy::soinnocent::hide:

Don Capo
6 oktober 2011, 11:31
Zo zie je maar weer, naar mijn mening was dat om zijn vergelijking over apartheid niet al te zwaarwegend te laten overkomen.

G.G.
6 oktober 2011, 21:42
Pas maar op met je kritiek, straks geef ik je een berisping!!!\

Ik trek nog een biertje open en overweeg er zelfs een ban bovenop te gooien. Brutale snotapen. Er is geen probleem, want we kunnen plaatjes zo vanaf de pc op het forum zetten.

Ike57
6 oktober 2011, 21:52
Er is geen probleem, want we kunnen plaatjes zo vanaf de pc op het forum zetten.

Ik zie het meer als een "armoede-knopje". Als je (als mod) geen eigen server hebt om je foto's te hosten moet je wel zo'n knopje hebben. Tja, sorry, de waarheid kan hard zijn ;) :soinnocent:

G.G.
7 oktober 2011, 20:33
Ik zie het meer als een "armoede-knopje". Als je (als mod) geen eigen server hebt om je foto's te hosten moet je wel zo'n knopje hebben. Tja, sorry, de waarheid kan hard zijn ;) :soinnocent:


Klopt, maar wel een koelkast vol bier. Drank maakt een hoop goed.