PDA

View Full Version : mooi filmpje om een gibson fake les paul custom te spotten



bass blom
14 augustus 2011, 09:32
deze man heeft een fake gekocht en laat uitgebreid zien en horen wat de verschillen zijn.


http://www.youtube.com/watch?v=uVOxl55_2lw

:ok:

bass blom
14 augustus 2011, 09:41
nog een mooie, ze zijn er dus ook al met ebben toets en nibs.. :chicken:


http://www.youtube.com/watch?v=X3S3nPS9Vzo

macwilliams
14 augustus 2011, 09:42
http://www.youtube.com/watch?v=uVOxl55_2lw

moest even citeren om de link zichtbaar te maken voor iPhone ;)

DemolitionColorScheme
14 augustus 2011, 09:54
Dat verschil hoor je wel, maar dat valt live dan ook wel grotendeels weer weg.

bass blom
14 augustus 2011, 09:59
ja het verschil in geluid vind ik ook verbazend weinig.
alhoewel de eerste man aan het eind wel zegt dat de pups gaan gillen als je de amp flink open zet.

ik heb het twijfelachtige 'genoegen' gehad er twee een tijdje te bezitten.
die ene was ook een suprome :D maar die klonk echt super uber ruk, die hoefde je niet eens te vergelijken met een echte.

in het tweede filmpje vergeet de man de binding bij de kop te noemen, dat is tot nu toe de meest duidelijke giveaway geweest.

Midwolda
14 augustus 2011, 10:05
Mooi Bass, bedankt! Duidelijke video dacht ik zo.
"I certainly wouldn't sell one of my Gibsons to buy a bunch of these!"... 'nuff said.

Soms flip ik er wel eens van, zo van "is er dan niets meer echt in deze verziekte wereld"
maar ja het schijnt er allemaal bij te horen... neptieten en nepGibsons, bah bah bah.
Ik snap de mensen ook niet die dit kopen, je valt zoooo verschrikkelijk door de mand,
je maakt toch gewoon van jezelf een nepper/lutser/cheapass/wannabe/noknow?
MP laat ze ook gewoon staan, maar ik meld ze steeds als "verboden objecten" want dat zijn het ook.

Nu maar hopen dat niemand deze video in het Chinees gaat ondertitelen. :chicken:

bass blom
14 augustus 2011, 10:10
geen dank :D ik kwam ze net tegen en er staan inmiddels tallozen op de ubuizen.

bert, almar.. misschien iets om sticky te maken dit?

arjanb01
14 augustus 2011, 10:14
Die fake Custom klinkt wat zachter, minder output dan de echte. Vooral overstuurd merk je dit.

jimihattricks
14 augustus 2011, 10:21
leuk..!
de tuners bij de neppert staan ook een stukkie anders (meer naar beneden)..

spirit
14 augustus 2011, 10:36
MP laat ze ook gewoon staan, maar ik meld ze steeds als "verboden objecten" want dat zijn het ook.

Ik heb het idee dat MP ze niet meer verwijderd sinds er voor bepaalde rubrieken betaald moet worden. Iedere gitaar adv. die ze verwijderen is weer 3 euro minder op hun rekening.

Midwolda
14 augustus 2011, 10:39
Ik heb het idee dat MP ze niet meer verwijderd sinds er voor bepaalde rubrieken betaald moet worden. Iedere gitaar adv. die ze verwijderen is weer 3 euro minder op hun rekening.

:???: die drie euro is al betaald zodra de advertentie er staat.
En als-ie verwijderd wordt is dat voor rekening van de verkoper.
Moet die maar geen verboden troep aanbieden, staat in de regels...
maar ik zal het allemaal wel weer te simpel bekijken.

fastfolkert
14 augustus 2011, 10:56
nog een mooie, ze zijn er dus ook al met ebben toets en nibs.. :chicken:



Let ook even op hoe de beste man z'n vingers "opwarmt" vanaf 8:17...wow!

CID-Gibson
14 augustus 2011, 11:17
Let ook even op hoe de beste man z'n vingers "opwarmt" vanaf 8:17...wow!

Zien er mooie filmpjes uit, nu mot ik nog even gaan onderzoeken of die SG van mij niet van de Jappen komt. :dontgeti:

En dat met dat gekraak van die vingers als die er 60 is heeft die reuma dan staan zijn fingers krom, van die dingen kom je na een tijdje wel terug.

DemolitionColorScheme
14 augustus 2011, 11:30
Zien er mooie filmpjes uit, nu mot ik nog even gaan onderzoeken of die SG van mij niet van de Jappen komt. :dontgeti
.....................................

CID-Gibson
14 augustus 2011, 11:38
.....................................

Deze vind ik nu wel heel mooi.



http://www.guitaristka.ru/DRUGOE/guitars/carverdoug/sg_standard.htm

:mmmm:

benwave
14 augustus 2011, 11:41
Grappig... Ik moet er maar om lachen. Dank zij dit soort filmpjes en al dat gezeik erover met en zonder foto's van hoe spot ik een fake, maakt het voor de chinezen alleen maar makkelijker om de gitaren nog beter na te maken dan ze al deden.
En maar zogenaamd klagen, van wat een schande het wel niet is.... en hup weer wat tips voor onze Chinese mede mens om nog mooiere Gibsons na te maken. Waar gaat over mensen, een stuk hout, een plank met wat elektronica erin. So what als er Gibson opstaat.
Soms vraag ik mezelf wel eens af zijn er dan geen belangrijkere dingen om jezelf druk om te maken.

Ik heb er geen problemen mee, ik lach er alleen om. Binnenkort weer eens zon ding bestellen voor een paar honderd euro. Want dank zij dit filmpje weet ik nu dat ze nog mooier zijn dan ze al waren. Bedankt hiervoor

Midwolda
14 augustus 2011, 11:44
Deze vind ik nu wel heel mooi.



http://www.guitaristka.ru/DRUGOE/guitars/carverdoug/sg_standard.htm

:mmmm:

Is dat een speciale Fubar-editie of zo? :???: :chicken:

Sorry voor de offtopic... hoewel het gaat over fake Gibsons, dusseh...

CID-Gibson
14 augustus 2011, 11:50
Grappig... Ik moet er maar om lachen. Dank zij dit soort filmpjes en al dat gezeik erover met en zonder foto's van hoe spot ik een fake, maakt het voor de chinezen alleen maar makkelijker om de gitaren nog beter na te maken dan ze al deden.
En maar zogenaamd klagen, van wat een schande het wel niet is.... en hup weer wat tips voor onze Chinese mede mens om nog mooiere Gibsons na te maken. Waar gaat over mensen, een stuk hout, een plank met wat elektronica erin. So what als er Gibson opstaat.
Soms vraag ik mezelf wel eens af zijn er dan geen belangrijkere dingen om jezelf druk om te maken.

Ik heb er geen problemen mee, ik lach er alleen om. Binnenkort weer eens zon ding bestellen voor een paar honderd euro. Want dank zij dit filmpje weet ik nu dat ze nog mooier zijn dan ze al waren. Bedankt hiervoor

Totaal Juist, alles verkopen ze naar het buitenland "maar een legende" kan je niet verkopen, Gibson is ontstaan in de USA "nergens anders. Daar is maar een oplossing voor GEEN Gibson’s meer in de winkels en alleen bestellen op de webshop van Gibson zelf.

Ook de meeste hier zijn ervan op de hoogte dat ik een AC/DC fan ben, ik heb ook geen mp3 muziek van AC/DC op mijn computer, ik heb de origineel CD’s, ja de meeste komen dan af dat per cd er maar 1euro gaat naar de groep zelf, maak mij geen reet uit, 1euro is beter dan geen euro dat is kletsen zonder kop.

INOXROX
14 augustus 2011, 11:53
Goeie post .
Wat ik nou niet snap : dat ze nog altijd zulke steken laten vallen in hun vervalsingen ( maar goed ook ! ) .
Zoveel moeite nemen om iets wat nep is als zijnde echt te verkopen ; waarom dan gelijk niet de logo in de headstock op de juiste maat ? Of de tuners op de juiste hoogte ? Of die zwarte schroeven bij de pups ? Beats me ...

Ribo89
14 augustus 2011, 12:07
Goeie post .
Wat ik nou niet snap : dat ze nog altijd zulke steken laten vallen in hun vervalsingen ( maar goed ook ! ) .
Zoveel moeite nemen om iets wat nep is als zijnde echt te verkopen ; waarom dan gelijk niet de logo in de headstock op de juiste maat ? Of de tuners op de juiste hoogte ? Of die zwarte schroeven bij de pups ? Beats me ...

Als je hoort wat de prijzen zijn van de gitaren dan denk ik niet dat het bedrijf ze als echte gibsons probeert te verkopen. Het zijn vooral rotte handelaren die de gitaren importeren en ze als echt proberen verkopen voor 2000+ euro.

Wat ik hier het meest interessant aan vind is dat het dus (hoewel chinees) niet heel veel hoeft te kosten een zeer degelijke gitaar te maken. Ik vraag me dan ook af hoe deze gitaren zich verhouden tot merken zoals Epiphone e.d. En aangezien sommige van zo'n goede kwaliteit zijn snap je bijna niet waarom ze niet onder een eigen naam produceren (hoewel naamsbekendheid creëren en verdere marketingkosten niet misselijk zijn natuurlijk).

barno
14 augustus 2011, 12:11
Goeie post .
Wat ik nou niet snap : dat ze nog altijd zulke steken laten vallen in hun vervalsingen ( maar goed ook ! ) .
Zoveel moeite nemen om iets wat nep is als zijnde echt te verkopen ; waarom dan gelijk niet de logo in de headstock op de juiste maat ? Of de tuners op de juiste hoogte ? Of die zwarte schroeven bij de pups ? Beats me ...

Die fakes zijn niet bedoeld voor de kommaneukende "kenners" maar voor de nietsvermoedende beginner. Je moet bovendien niet onderschatten hoe moeilijk het is om iets echt 100% na te maken, zeker voor een gitaar die in massaproductie door Chinese workmen (met waarschijnlijk wat minder betrokkenheid dan de Gibson werkers) wordt gebouwd aan een fractie van de kostprijs van een echte.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 12:22
Die fakes zijn niet bedoeld voor de kommaneukende "kenners" maar voor de nietsvermoedende beginner. Je moet bovendien niet onderschatten hoe moeilijk het is om iets echt 100% na te maken, zeker voor een gitaar die in massaproductie door Chinese workmen (met waarschijnlijk wat minder betrokkenheid dan de Gibson werkers) wordt gebouwd aan een fractie van de kostprijs van een echte.

Niets anders dan broodroof beste vriend, kijk Gibson kan zijn gitaren laten bouwen in Japan, niets mis mee als ze maar de normen en standaarden behouden zoals, onderdelen, Iedereen weet dan Japan alleen zo laag kan gaan met die prijzen omdat ze daar voor een kop rijst heel de dag hun das afdraaien en naast hun werk doodvallen in die fabrieken daar. Door heel die rotzooi en open markt zoals ze het noemen gaan veel bedrijven in de USA over kop. En is de dollar geen reed meer waard.
Ik vind dit een schande, iemand die zo een gitaar koopt en weet dat het geen echte is, en er dan nog mee loopt te pronken “ken voor mij de pot op” heb ik geen respect voor.
En een verkoper die weet dat hij deze dingen fake zijn, en ze verkoopt voor echt “aangeven die hap” bij Gibson daar zijn afdelingen voor bij Gibson die dit opsporen en aanpakken.
Ik heb een vriend in de USA “kennis uit leger vroeger” als die kerel een Gibson moet kopen in zijn eigen land waar ze die dingen maken betaald die 40% meer voor deze gitaar omdat hij in $ betaald. Reken de prijs die ze staan op de Gibson site in $ maar eens om naar Euro, en kijk maar eens wat jij hier minder betaald.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 13:15
Als je hoort wat de prijzen zijn van de gitaren dan denk ik niet dat het bedrijf ze als echte gibsons probeert te verkopen. Het zijn vooral rotte handelaren die de gitaren importeren en ze als echt proberen verkopen voor 2000+ euro.

Wat ik hier het meest interessant aan vind is dat het dus (hoewel chinees) niet heel veel hoeft te kosten een zeer degelijke gitaar te maken. Ik vraag me dan ook af hoe deze gitaren zich verhouden tot merken zoals Epiphone e.d. En aangezien sommige van zo'n goede kwaliteit zijn snap je bijna niet waarom ze niet onder een eigen naam produceren (hoewel naamsbekendheid creëren en verdere marketingkosten niet misselijk zijn natuurlijk).

Dat kan ik je snel vertellen “doodbloeden” of meegaan met die rotzooi, Gibson weet ook wel dat al die gitaarfabrieken een Gibson gitaar kunnen maken, als ze niet tegen je werken loop je toch met ze mee infiltratie in de Gibson "fabrieken, en concurrentie" denk je dat die Jappen niet op de hoogte zijn hoe ze een 100% Gibson bouwen, vroeger waren de Duitsers en Russen de beste piano bouwers nu zijn het de Jappen.

barno
14 augustus 2011, 13:38
Ik ben erg blij dat we met CID Gibson eindelijk weer een echt expert op het forum hebben

bass blom
14 augustus 2011, 13:45
Ik ben erg blij dat we met CID Gibson eindelijk weer een echt expert op het forum hebben

inderdaad, een zegen voor dit forum :chicken:

barno
14 augustus 2011, 13:48
inderdaad, een zegen voor dit forum :chicken:

k mag hopen dat je mijn quote niet au serieux nam hé, dacht dat het zelfs zonder smiley wel duidelijk was ... :)

spriggan
14 augustus 2011, 13:49
Ik ben erg blij dat we met CID Gibson eindelijk weer een echt expert op het forum hebben
Ik hoop ooit ook het niveau van expert te bereiken, dan kan ik misschien de onnavolgbare redeneringen van CID begrijpen.

bass blom
14 augustus 2011, 13:50
k mag hopen dat je mijn quote niet au serieux nam hé, dacht dat het zelfs zonder smiley wel duidelijk was ... :)

ja als jij de mijne serieus neemt snap ik dat je bang bent dat ik de jouwe serieus nam :seriousf:

ik stel voor dat we een gitaarnet blaataap award in het leven gaan brengen.
en dan hoef je niet 3 keer (CID 5 keer) te raden wie ik nomineer :D

spirit
14 augustus 2011, 13:51
Cid gebruikt nou eenmaal graag elk topic om zijn afkeer tegen Jappen te gebruiken:rockon:

Misschien moeten we 'm eens uitleggen dat Japan een ander land is dan China:soinnocent:

spriggan
14 augustus 2011, 13:57
Cid gebruikt nou eenmaal graag elk topic om zijn afkeer tegen Jappen te gebruiken:rockon:

Misschien moeten we 'm eens uitleggen dat Japan een ander land is dan China:soinnocent:
Ja maar net als fake gibsons moet je toch ergens toegeven dat die Japaners qua uiterlijk kenmerken veel van de chinesen hebben gekopieerd, maar je ziet zo dat het een fake is.

(eerste poging m'n expert niveau te behalen ;))

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 14:04
Verder zijn ze ook klein, hebben ze spleetogen, eten ze rijst en hebben ze tegen de Amerikaan gevochten (de chinees dan wel in Korea, maar soit).

Midwolda
14 augustus 2011, 14:05
Ja maar net als fake gibsons moet je toch ergens toegeven dat die Japaners qua uiterlijk kenmerken veel van de chinesen hebben gekopieerd, maar je ziet zo dat het een fake is.

(eerste poging m'n expert niveau te behalen ;))

Je bedoelt dat de Japanners fake Chinezen maken? :dontgeti:
Hier haak ik af, het wordt me te veel, ik ga aan de Prozac.

G.G.
14 augustus 2011, 14:09
Met CID op de negeerlijst wordt het topic wel ineens een heel stuk minder duidelijk. Heeft ie een hekel aan bami ofzo? of sushi? of loempias?

spirit
14 augustus 2011, 14:17
Verder zijn ze ook klein, hebben ze spleetogen, eten ze rijst en hebben ze tegen de Amerikaan gevochten (de chinees dan wel in Korea, maar soit).

Er zijn ook meerdere landen waar ze frieten eten, maar om die allemaal met België te vergelijken gaat wat ver.

DemolitionColorScheme
14 augustus 2011, 14:28
Met CID op de negeerlijst wordt het topic wel ineens een heel stuk minder duidelijk. Heeft ie een hekel aan bami ofzo? of sushi? of loempias?
<3
(10tekensencidgibsoniseendouche)

bass blom
14 augustus 2011, 14:32
Met CID op de negeerlijst wordt het topic wel ineens een heel stuk minder duidelijk. Heeft ie een hekel aan bami ofzo? of sushi? of loempias?

http://www.maxless.nl/CID.jpg

G.G.
14 augustus 2011, 14:40
Oh Bass, jij ook al. Lastig.

geert1976
14 augustus 2011, 14:46
Niets anders dan broodroof beste vriend, kijk Gibson kan zijn gitaren laten bouwen in Japan, niets mis mee als ze maar de normen en standaarden behouden zoals, onderdelen, Iedereen weet dan Japan alleen zo laag kan gaan met die prijzen omdat ze daar voor een kop rijst heel de dag hun das afdraaien en naast hun werk doodvallen in die fabrieken daar. Door heel die rotzooi en open markt zoals ze het noemen gaan veel bedrijven in de USA over kop. En is de dollar geen reed meer waard.
Ik vind dit een schande, iemand die zo een gitaar koopt en weet dat het geen echte is, en er dan nog mee loopt te pronken “ken voor mij de pot op” heb ik geen respect voor.
En een verkoper die weet dat hij deze dingen fake zijn, en ze verkoopt voor echt “aangeven die hap” bij Gibson daar zijn afdelingen voor bij Gibson die dit opsporen en aanpakken.
Ik heb een vriend in de USA “kennis uit leger vroeger” als die kerel een Gibson moet kopen in zijn eigen land waar ze die dingen maken betaald die 40% meer voor deze gitaar omdat hij in $ betaald. Reken de prijs die ze staan op de Gibson site in $ maar eens om naar Euro, en kijk maar eens wat jij hier minder betaald.


Dat kan ik je snel vertellen “doodbloeden” of meegaan met die rotzooi, Gibson weet ook wel dat al die gitaarfabrieken een Gibson gitaar kunnen maken, als ze niet tegen je werken loop je toch met ze mee infiltratie in de Gibson "fabrieken, en concurrentie" denk je dat die Jappen niet op de hoogte zijn hoe ze een 100% Gibson bouwen, vroeger waren de Duitsers en Russen de beste piano bouwers nu zijn het de Jappen.

Ik vraag mij toch af, wat jouw moeder 's-morgens in je thee of koffie doet.
:stop:

Je snapt er geen reet van, of je wilt er niets van snappen.:dontgeti:

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 14:48
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar


"het is een Belg" http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/g8/8u/ul/d34fc96f.gif

Jammer dat de citaten in andere posts van hem niet onzichtbaar worden als hij in de neger-lijst staat :(

YannickH
14 augustus 2011, 14:56
ik snap niet wat hij tegen die jappen heeft:dontgeti:
men japanse jackson speelt verschrikkelijk goed en de afwerking is perfect en ik heb nog japanse gitaren gehad en stuk voor stuk ben ik er heel erg tevreden over geweest. soms zelfs meer dan over de amerikanen die ik gehad heb...

esp zijn toch ook topgitaren van heel hoge kwaliteit en die zijn ook van japan...
misschien moet hij eerst maar eens een made in japan gitaar bespelen voordat hij ze zo afschildert:stop:

bass blom
14 augustus 2011, 14:56
Oh Bass, jij ook al. Lastig.

waarom lastig? :chicken:

Ribo89
14 augustus 2011, 15:11
Gezellig, weer een topic dat ontspoord door CID-Gibson :seriousf:

Rinze
14 augustus 2011, 15:27
Ik ruik een trol.

Pepe
14 augustus 2011, 15:55
Nee hoor, Cid is er voor de komische noot. http://freeemoticonsandsmileys.com/emoticons/Smile%20Emoticons/jester.gif



Ik ben er nog steeds niet achter of ie nou een verzuurde bejaarde met dyslexie is of
een puber die stiekem achter de computer van zijn vader kruipt. :???:

bass blom
14 augustus 2011, 16:02
een broekhoestende randmongool

G.G.
14 augustus 2011, 16:22
Ik ruik een trol.

de beste oplossing:


http://www.gitaarnet.nl/forum/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=28222

kassie
14 augustus 2011, 16:28
Ik snap de mensen ook niet die dit kopen, je valt zoooo verschrikkelijk door de mand,
je maakt toch gewoon van jezelf een nepper/lutser/cheapass/wannabe/noknow?
MP laat ze ook gewoon staan, maar ik meld ze steeds als "verboden objecten" want dat zijn het ook.



Ligt eraan, of je iemand beoordeelt op zijn gereedschap of zijn vakmanschap.

Pepe
14 augustus 2011, 16:35
WTF?........

http://img822.imageshack.us/img822/8978/cid.png

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 16:40
:seriousf:

YannickH
14 augustus 2011, 17:11
de beste oplossing:


http://www.gitaarnet.nl/forum/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=28222

wint de 100ste persoon iets?:seriousf:

INOXROX
14 augustus 2011, 17:11
Was bij mij ook opgekomen . Zou zo'n ding misschien wel willen hebben , maar dan zonder dat het pretendeert een Gibson te zijn .

Kocht die man hem nou met de intentie deze vergelijkende warentest uit te voeren . Of heeft ie zich miskocht ? Het eerste , neem ik aan ?

YannickH
14 augustus 2011, 17:16
waar kun je ze eigenlijk kopen?:dontgeti:

INOXROX
14 augustus 2011, 17:27
inderdaad, een zegen voor dit forum :chicken:


Niet lullen : je hebt wel een sig aan hem te danken ..:stop:

@barno - dat het allemaal niet zo eenvoudig is , snap ik wel , maar gaten voor tuners op - duidelijk - de verkeerde hoogte ; dat soort dingen vind ik zo raar . Daar hoef je echt geen rocket scientist voor te zijn ..

geert1976
14 augustus 2011, 17:45
de beste oplossing:


http://www.gitaarnet.nl/forum/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=28222

Ik heb ook maar effe gebruik gemaakt van je linkje:ok:

muziekschuur
14 augustus 2011, 17:45
Mijn Stagg ziet er ook zo uit. En is makkelijk te verkrijgen. Staat STAGG op en is te vinden als L-400. Ooit op een echte Black beauty uit 1970 gespeeld. En de mijne (Stagg L400) speelt net zo goed. Mijn Ibanez met (vervangende) echte gibson humbuckers is iets heter. Maar het scheelt niet veel. Als ik een spijker achter de magneet zou hangen is de output vast gelijk.

Mijn Stagg is gekocht als backup gitaar. En ik speel er de laatste tijd veel op. Op de Stagg zijn de tuners ook prima.

Maar op dit moment levert Gibson zoveel mooie Les Paul Studio gitaren dat er geen reden is om een Stagg aan te schaffen.

INOXROX
14 augustus 2011, 17:52
.... Maar op dit moment levert Gibson zoveel mooie Les Paul Studio gitaren dat er geen reden is om een Stagg aan te schaffen.

:seriousf: ha ha . Dat vin'k een mooie !

barno
14 augustus 2011, 18:26
@barno - dat het allemaal niet zo eenvoudig is , snap ik wel , maar gaten voor tuners op - duidelijk - de verkeerde hoogte ; dat soort dingen vind ik zo raar . Daar hoef je echt geen rocket scientist voor te zijn ..

Geen rocketscience nee, maar gitaren bouwen vergt wel precisie, vakmanschap en tijd. Ik heb er al heel wat gebouwd en gisteren toch weer een tunergat verkeerd geboord. Ik neem wel de tijd om het te herstellen natuurlijk.
Als je ooit filmpjes hebt gezien van die China fabriekjes waar de rip offs worden gebouwd, zal je zien dat ze daar niet bepaald voorzien zijn van allerlei supermodern cnc gedoe enz...

Midwolda
14 augustus 2011, 18:51
Geen rocketscience nee, maar gitaren bouwen vergt wel precisie, vakmanschap en tijd. Ik heb er al heel wat gebouwd en gisteren toch weer een tunergat verkeerd geboord. Ik neem wel de tijd om het te herstellen natuurlijk.
Als je ooit filmpjes hebt gezien van die China fabriekjes waar de rip offs worden gebouwd, zal je zien dat ze daar niet bepaald voorzien zijn van allerlei supermodern cnc gedoe enz...

Krijgen we dat weer: "Chinese Gibsons zijn tenminste nog echt met de hand gebouwd"... :seriousf:

INOXROX
14 augustus 2011, 19:41
Geen rocketscience nee, maar gitaren bouwen vergt wel precisie, vakmanschap en tijd. Ik heb er al heel wat gebouwd en gisteren toch weer een tunergat verkeerd geboord. Ik neem wel de tijd om het te herstellen natuurlijk.
Als je ooit filmpjes hebt gezien van die China fabriekjes waar de rip offs worden gebouwd, zal je zien dat ze daar niet bepaald voorzien zijn van allerlei supermodern cnc gedoe enz...


Toegegeven : die filmpjes heb ik niet gezien . Maar je ziet dus ook dat bij het ene exemplaar de tuners anders zitten dan bij de andere ? Of de inlay groter ( om maar iets te noemen ) ?
Ik heb zelf m'n skills geleerd op een basis van : malletjes maken ( waar het kan , natuurlijk ). ' t zal een vorm van beroepsdeformatie van me zijn ....
Maybe that's why I just can't get my head around it ..

edit > wat ik me ook afvroeg : wat gebeurt er als je het serienummer van zo'n ding opzoekt ? Gaan ze zover dat ze ook bestaande nummers gebruiken ? Valse kentekenplaten , zal ik maar zeggen ...

wietse
14 augustus 2011, 19:47
grote hoop bullshit


gibson bouwt niet in japan en in japan zijn de werkomstandigheden wel goed, er bestaat namelijk nogal een verschil tussen japan en china.

en je betaalt niet minder hier, de euro is alleen meer waard dan de dollar, ooit van wisselkoersen gehoord? (nee niks met paarden of wielrenners)


Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar


"het is een Belg"

verklaart veel maar niet alles.


ik snap niet wat hij tegen die jappen heeft:dontgeti:

ooit gesneden door een pet in een opgesierde honda CRX vermoed ik.

bass blom
14 augustus 2011, 19:49
edit > wat ik me ook afvroeg : wat gebeurt er als je het serienummer van zo'n ding opzoekt ? Gaan ze zover dat ze ook bestaande nummers gebruiken ? Valse kentekenplaten , zal ik maar zeggen ...

ja, die twee die ik had kwamen volgens het serienummer uit 2005

Midwolda
14 augustus 2011, 19:54
Wat mij opvalt is dat veel van die nepserienummers met 0171xxxx beginnen.
Of misschien verbeeld ik me dat wel. :chicken:

Oranjeaap
14 augustus 2011, 20:16
Meestal kloppen de serienummers helemaal niet.
Soms klopt het serie nummer wel, maar niet voor het juiste model.
Ik heb het nog maar 1 of 2x gezien dat het serienummer ook echt klopte met de gitaar die ze probeerden na te maken.

Cinaed666
14 augustus 2011, 21:32
Zeg van die nepperd wat je wil, maar die groene finish is prachtig, en slecht spelen doet hij precies ook niet echt..

Een bedrijf dat zoveel moeite in een gitaar steekt zou er beter zijn eigen logo op plakken, vind je niet? Ik bedoel maar, de meeste mensen die van die chinese sites een gibson kopen weten toch dat het geen echte is, maar zijn ofwel nieuwsgierig naar de kwaliteit, of hebben toch geen geld voor een echte.

YannickH
14 augustus 2011, 21:34
ooit gesneden door een pet in een opgesierde honda CRX vermoed ik.

je gaat me nu niet zeggen dat ze zo'n mensen laten rondrijden met een auto:???:

BobvanKempen
14 augustus 2011, 21:37
Het begint als een topic over een filmpje en het eindigd als het algemene "Negeer CID-GIBSON" topic, overigens .... geen slecht idee ware het niet dat ik dat gisteren maar alvast gedaan heb.

Jasper.
14 augustus 2011, 21:41
Ik niet, ik vind het veel te grappig om deze discussies door te lezen. Ik lach me soms slaps.

macwilliams
14 augustus 2011, 21:52
Zijn reakties zijn misschien vreemd maar verschillen toch niet veel qua zinsbouw ten opzichte van andere Belgische forumleden.

Ik bedoel het niet onvriendelijk hoor maar het valt me op dat:

Nl : BE

mijn : men
eens : is
dergelijke : zo'n

En zo zijn mij meer verschillen opgevallen tussen NL & BE en die doet hij ook. Tel daarbij zijn medicijngebruik op en hupsakee je hebt een honderdtal vreemde reply's.

YannickH
14 augustus 2011, 21:55
ik moet nu ook wel toegeven dat ik soms moeite heb met sommige woorden als ik een post aan het typen ben.
ik twijfel soms dat het nu een echt BE woord is of een algemeen nederlands woord.:(

JoeV
14 augustus 2011, 22:03
Zijn reakties zijn misschien vreemd maar verschillen toch niet veel qua zinsbouw ten opzichte van andere Belgische forumleden.

Ik bedoel het niet onvriendelijk hoor maar het valt me op dat:

Nl : BE

mijn : men
eens : is
dergelijke : zo'n

En zo zijn mij meer verschillen opgevallen tussen NL & BE en die doet hij ook. Tel daarbij zijn medicijngebruik op en hupsakee je hebt een honderdtal vreemde reply's.


Dat zijn idd mooie verschillen tussen de Nederlandse en Belgishe taal.... (Hier nog één: NL- kroonsteentjes : BE- lusterklemmekes).

Bij onze vriend is er echter toch wel wat meer aan de hand hoor :stop:

macwilliams
14 augustus 2011, 22:05
je gaat me nu niet zeggen dat ze zo'n mensen laten rondrijden met een auto:???:


ik moet nu ook wel toegeven dat ik soms moeite heb met sommige woorden als ik een post aan het typen ben.
ik twijfel soms dat het nu een echt BE woord is of een algemeen nederlands woord.:(

Ik zou hebben geschreven:

" Je gaat mij toch niet vertellen dat ze dergelijke mensen laten rondrijden in een auto? "

En dan is dat waarschijnlijk ook niet foutloos Nederlands. Maar mijn gevoel verteld me het zo op te schrijven.
Maar jij bent een Belg en dan heb je toch verschil in schrijfwijze. Als iemand in NL zo schrijft..... Terug naar de schoolbank.

macwilliams
14 augustus 2011, 22:07
Dat zijn idd mooie verschillen tussen de Nederlandse en Belgishe taal.... (Hier nog één: NL- kroonsteentjes : BE- lusterklemmekes).

Bij onze vriend is er echter toch wel wat meer aan de hand hoor :stop:

¿Heeft jen over men laaste zin gelese ? :D

YannickH
14 augustus 2011, 22:27
nu ik doe men best om zo verstaanbaar mogelijk over te komen hoor:)
daarom dat ik men post soms 3 keer bewerk.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 22:33
nu ik doe men best om zo verstaanbaar mogelijk over te komen hoor:)
daarom dat ik men post soms 3 keer bewerk.

Jij kan gewoon goed zeiken :seriousf: met je Nederland, mijn moeder was uit Nederland en mijn vader uit België.

En wat ben ik dan een straathond of wat Hitler ...... bij de SS band of wat?.

En ik was 8 jaar bij de Genie leger in Duitsland en spreek mijn Duits als mijn VLAAMS er is wel een verschil tussen VLAAMS en NEDERLANDS jonge jonge Ga ook eens terug naar school.

Ik ben 45jaar en weet goed dat in deze tijd 15 keer de spelling is verander....... Van dalen....

YannickH
14 augustus 2011, 22:35
enigste familie in belgië is langs men vaders kant en dat zijn er niet veel meer dus ik zou die smoel van je maar dicht houden.

en ik heb nooit beweerd dat er geen verschil is tussen nederlands en vlaams he!

45 jaar... gedraag je zo dan ook!
en ik ga geen 2de keer met jou in discussie want dan wordt je weer 3 dagen gebanned...

CID-Gibson
14 augustus 2011, 22:41
enigste familie in belgië is langs men vaders kant en dat zijn er niet veel meer dus ik zou die smoel van je maar dicht houden

Ja en wie gaat daar voor zorgen welk leger en jij of is het U meneer. Of was het nu Zei of Zij Zei ..... Ja zijn dat Belgen :seriousf: of zoals ik 50%/50%.

Jonge Jonge jij maakt gewoon graag ruzie, waar is nu jou 3 dagen ban?.

EEN VOGEL HEEFT EEN BEK
EEN MENS HEEFT EEN MOND
EEN EZEL HEEFT EEN MUIL
ENZ....
Maar wat een smoel heeft dat weet ik niet, is mij niet bekend.

macwilliams
14 augustus 2011, 22:42
nu ik doe men best om zo verstaanbaar mogelijk over te komen hoor:)
daarom dat ik men post soms 3 keer bewerk.

Echt, als zuiderbuur moet je vooral je eigen taal zo goed mogelijk kennen en kunnen. Dat Nederlands doe je erbij en als dat een schoonheidsfoutje bevat, geen probleem hoor. Zo vind ik jullie manier van "ook al" heel charmant (ofschoon) en zo zijn er veel meer dingen die gewoon heel lief klinken. Als een Belg op zijn kwaadst tegen me tekeer zou gaan dan klinkt dat nog alsof hij niet boos is. Dit in tegenstelling van het Arabisch dat vrienden van mij spreken, alsof die constant kwaad op elkaar zijn :seriousf:

YannickH
14 augustus 2011, 22:47
ik maak graag ruzie... wie is er altijd grof in antwoorden?
en ik weet niets van een 3 dagen ban hoor:p ik heb geen ban gehad.
en laat dat "beste vriend" gedoe maar... ik kies men vrienden wel zelf:ok:

CID-Gibson
14 augustus 2011, 22:47
enigste familie in belgië is langs men vaders kant en dat zijn er niet veel meer dus ik zou die smoel van je maar dicht houden

Ik ben famillie van Hasema deze kleinkunst artist uit Nederland.

Beste vriend.

wietse
14 augustus 2011, 22:47
je gaat me nu niet zeggen dat ze zo'n mensen laten rondrijden met een auto:???:
op de fiets kan je ook gesneden worden.



Ga ook eens terug naar school.

Ik ben 45jaar en weet goed dat in deze tijd 15 keer de spelling is verander....... Van dalen....

jij eerst, man je posts zijn amper te lezen door de kromme zinsopbouw, behalve dat je graag dingen uitkraamt waar je geen verstand over hebt, eerst tot 10 tellen en dan iets opschrijven.
dat je 45 jaar bent had ik niet gedacht, je gedraagt je als een opgefokte puber, wijsheid komt dus niet altijd met de jaren.

trouwens het is de Van Dale.

wietse
14 augustus 2011, 22:50
Jonge Jonge jij maakt gewoon graag ruzie, waar is nu jou 3 dagen ban?.



volgens mij solliciteer je daar zelf heel hard naar, maar helaas daar ga ik niet over.
je weet dat caps locks gebruiken schreeuwen betekent op een forum?, ik hou niet van mensen die schreeuwen misschien dat dat in het leger gewoon was maar hier niet.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 22:51
op de fiets kan je ook gesneden worden.



jij eerst, man je posts zijn amper te lezen door de kromme zinsopbouw, behalve dat je graag dingen uitkraamt waar je geen verstand over hebt, eerst tot 10 tellen en dan iets opschrijven.
dat je 45 jaar bent had ik niet gedacht, je gedraagt je als een opgefokte puber, wijsheid komt dus niet altijd met de jaren.

trouwens het is de Van Dale.

Kijk ik laat nu dat klein stukje verstand even werken en reageer hier dus de laatste keer op. :seriousf:

macwilliams
14 augustus 2011, 22:52
Ja en wie gaat daar voor zorgen welk leger en jij of is het U meneer. Of was het nu Zei of Zij Zei ..... Ja zijn dat Belgen :seriousf: of zoals ik 50%/50%.

Jonge Jonge jij maakt gewoon graag ruzie, waar is nu jou 3 dagen ban?.

EEN VOGEL HEEFT EEN BEK
EEN MENS HEEFT EEN MOND
EEN EZEL HEEFT EEN MUIL
ENZ....
Maar wat een smoel heeft dat weet ik niet, is mij niet bekend.

Pff Cid,

Adem even in en uit en tel tot tien, je zegt 45 jaar te zijn maar je reageert niet zo. Doe eens rustig aan man het is maar internet en je zet jezelf nu behoorlijk te kijk zo. Kalmeer en relativeer, dat zou ik je willen meegeven als je zometeen weer op reageren drukt.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 22:53
volgens mij solliciteer je daar zelf heel hard naar, maar helaas daar ga ik niet over.
je weet dat caps locks gebruiken schreeuwen betekent op een forum?, ik hou niet van mensen die schreeuwen misschien dat dat in het leger gewoon was maar hier niet.

Nee ik laat de andere altijd schreewen, en soms werden ze van het schreewen in een keer heel stil.

lol :cooler:

allochthomas
14 augustus 2011, 22:55
En wederom is een goed topic verziekt.

YannickH
14 augustus 2011, 22:56
Nee ik laat de andere altijd schreewen, en soms werden ze van het schreewen in een keer heel stil.

lol :cooler:

hoe kun je nu een serieus gesprek voeren met jou?
altijd dezelfde onzin die er uit komt dat met de zaak niets heeft te maken en gewoon om "cool" over te komen. en altijd die smily dingen er achter...
HOPELOOS

SLOT A.U.B!!??

RS-Rik
14 augustus 2011, 22:57
Sorry maar die fake pik je er ook echt zo uit ook alsie niet langs een echte staat.

De scheefheid van de inlays valt meteen op, en de verhoudingen, ook tussen de brug en het staartstuk is niet zo "natuurlijk mooi" als op de echte.

Dennis_Ajax
14 augustus 2011, 22:58
Ik post amper, ik lees gewoon steeds mee omdat ik dat graag doe en meer te weten wil komen over bepaalde dingen van een gitaar, of topics met moooie gitaren te bekijken. Maar ik irriteer me de laatste dagen aan die ongelooflijke pleuris irritante CID-Gibson. Dat die nog op dit forum kan komen. Is toch duidelijk dat hij alles verziekt. Bovendien vind ik zijn post taalkundig het slechts. Dat is echt geen 45 jaar :???:

macwilliams
14 augustus 2011, 23:02
Ik zou, wanneer ik verkozen zou zijn als mod, dit topic opschonen en pleiten voor wereldvrede.


Mijn opa is ook gestorven in een concentratie kamp hoor!!

De Amerikanen schoten hem zo uit zijn wachttoren...


Beetje flauw maar ach, beter een oude grap dan gebrek aan humor! Toch?

allochthomas
14 augustus 2011, 23:05
Mijn opa is ook gestorven in een concentratie kamp hoor!!

Hij kreeg een wachter boven op zich toen hij onder een wachttoren stond.

YannickH
14 augustus 2011, 23:08
Mijn opa is ook gestorven in een concentratie kamp hoor!!

Hij kreeg een wachter boven op zich toen hij onder een wachttoren stond.

:seriousf::seriousf:

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:08
Echt, als zuiderbuur moet je vooral je eigen taal zo goed mogelijk kennen en kunnen. Dat Nederlands doe je erbij en als dat een schoonheidsfoutje bevat, geen probleem hoor. Zo vind ik jullie manier van "ook al" heel charmant (ofschoon) en zo zijn er veel meer dingen die gewoon heel lief klinken. Als een Belg op zijn kwaadst tegen me tekeer zou gaan dan klinkt dat nog alsof hij niet boos is. Dit in tegenstelling van het Arabisch dat vrienden van mij spreken, alsof die constant kwaad op elkaar zijn :seriousf:

Ik heb Arabish mensen in mijn famillie, in Antwerpen en mijn zuster haar kind heeft een Moslim vader.... heb ik geen probleem mee. waar het bloed niet vloeid daar kruipt het.

Groetjes

Weeble
14 augustus 2011, 23:09
Hierbij mijn bedrage aan deze briljante topic, door een filmpje te laten zien over een Japanner en een Chinees:


http://www.youtube.com/watch?v=TzNJSc-pW4Q

macwilliams
14 augustus 2011, 23:13
Mijn opa is ook gestorven in een concentratie kamp hoor!!

Hij kreeg een wachter boven op zich toen hij onder een wachttoren stond.

:seriousf:

Maar serieus nou. Wat is jouw nationaliteit? Allochtoon die Thomas heet?

allochthomas
14 augustus 2011, 23:15
Gewoon Nederlands hoor:seriousf:(al ben ik wel geboren in schotland:D)

Allochthomas was ooit een woord grap ergens uit de eerste van de middelbare school die is blijven steken:)

macwilliams
14 augustus 2011, 23:17
Gewoon Nederlands hoor:seriousf:(al ben ik wel geboren in schotland:D)

Allochthomas was ooit een woord grap ergens uit de eerste van de middelbare school die is blijven steken:)


Ook niet een kind uit een gemengd huwelijk?

allochthomas
14 augustus 2011, 23:20
Ben 1/8ste duits:D

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:21
Ook niet een kind uit een gemengd huwelijk?

Op de eerste plaats ben ik een oude zak, en verder een kaas friet kop lol.

LOL :punk:
Kijk van Slash "Guns's 'n Roses" vertellens ze ook dat die spaans is Bull Shitt, zijn vader is blank en uit de US en zijn moeder is zwart en ook uit de US. So What ?.

macwilliams
14 augustus 2011, 23:25
Mijn volk heeft 80 jaar ruzie met Hollanders gehad...

Cinaed666
14 augustus 2011, 23:25
Ik zou hebben geschreven:

" Je gaat mij toch niet vertellen dat ze dergelijke mensen laten rondrijden in een auto? "

En dan is dat waarschijnlijk ook niet foutloos Nederlands. Maar mijn gevoel verteld me het zo op te schrijven.
Maar jij bent een Belg en dan heb je toch verschil in schrijfwijze. Als iemand in NL zo schrijft..... Terug naar de schoolbank.

Sorry om off-topic te gaan, (ookal is iedereen al volop bezig)
maar ik zie niet in waarom iedereen zit te kreften over BE vs NL schrijfwijze.. Vlamingen hebben tamelijk wat platte dialecten die wel eens terugkomen in de manier van schrijven. Big deal?

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:27
Hey, stuk miserie van een Leuvenaar, ga je nu nog je Les Paul posten of hoe zit dat hier?

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:31
Hey, stuk miserie van een Leuvenaar, ga je nu nog je Les Paul posten of hoe zit dat hier?

Heb je het nu tegen mij ?.

YannickH
14 augustus 2011, 23:32
men tattoo artist ( afkomstig uit tilburg) heeft me gezegt dat nederlanders minder letten op hun dialect dan belgen...
schiet me nu niet af! hij heeft het me gezegt he.
en hier zijn ook nederlanders die in hun posts dialect gebruiken hoor.
mij maakt het helemaal niet uit! ik vind het wel tof om te lezen:)
ik let op men dialect en je moet op een forum verstaanbaar blijven.
en dan is bij CID niet het geval...

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:33
Heb je het nu tegen mij ?.

ja, tegen wie anders?

Cinaed666
14 augustus 2011, 23:33
en dat is bij CID niet het geval...

Dat ligt volgens mij minder aan dialect dan aan onkunde der taal.

YannickH
14 augustus 2011, 23:34
ja zen spelling is voor een 45jarige wel heel zwak...
maar je moet het zelf wel willen.
ik probeer er op te letten en kijk men spelling zo goed mogelijk na. maar CID trekt er zich geen zak van aan volgens mij...

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:37
ja, tegen wie anders?

Alles wat ik al vertelde heb ik je gepost en dit van die LP is ook waar, maar ik post hier geen enkele foto meer.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:38
ja zen spelling is voor een 45jarige wel heel zwak...
maar je moet het zelf wel willen.
ik probeer er op te letten en kijk men spelling zo goed mogelijk na. maar CID trekt er zich geen zak van aan volgens mij...

doe ik ook niet. :seriousf:

YannickH
14 augustus 2011, 23:39
Alles wat ik al vertelde heb ik je gepost en dit van die LP is ook waar, maar ik post hier geen enkele foto meer.

een sg heb je maar van je les paul geloof ik niet veel...
je zit in elk topic te zeggen dat je niet zoveel geld hebt en nu ineens heb je alleen maar "pro materiaal"...

macwilliams
14 augustus 2011, 23:40
Sorry om off-topic te gaan, (ookal is iedereen al volop bezig)
maar ik zie niet in waarom iedereen zit te kreften over BE vs NL schrijfwijze.. Vlamingen hebben tamelijk wat platte dialecten die wel eens terugkomen in de manier van schrijven. Big deal?

Gewoon ff doorleze weet je, c'ker men bedoeling gemist onieda?
Wi'j skriev'm hier ook nie alenig int ABS ent zou een zeugien wordn as elk in sien dialect sol goan proatn onieda? Beduul dr niks met heur moar ie hoaln't charmaante dr wel of zo vi'j nie? Dus niette druk moak'n moat andes giette bloedruk omhoage en da sol nie best weez'n toch, kee dan en loater moat.

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:42
Alles wat ik al vertelde heb ik je gepost en dit van die LP is ook waar, maar ik post hier geen enkele foto meer.

leugenaar! vieze vuile leugenaar!

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:42
een sg heb je maar van je les paul geloof ik niet veel...
je zit in elk topic te zeggen dat je niet zoveel geld hebt en nu ineens heb je alleen maar "pro materiaal"...

www.crazy7.net is mijn site, ik dacht dat dit wel goed spul is of niet?.

en ja ik heb dus wel 2 KRK monitor speakers lol wie heeft er nu een van die dingen lol.

YannickH
14 augustus 2011, 23:43
Gewoon ff doorleze weet je, c'ker men bedoeling gemist onieda?
Wi'j skriev'm hier ook nie alenig int ABS ent zou een zeugien wordn as elk in sien dialect sol goan proatn onieda? Beduul dr niks met heur moar ie hoaln't charmaante dr wel of zo vi'j nie? Dus niette druk moak'n moat andes giette bloedruk omhoage en da sol nie best weez'n toch, kee dan en loater moat.

mac...ik ben fan!:ok:

YannickH
14 augustus 2011, 23:44
www.crazy7.net is mijn site, ik dacht dat dit wel goed spul is of niet?.

en ja ik heb dus wel 2 KRK monitor speakers lol wie heeft er nu een van die dingen lol.

je amp is het toch niet helemaal hoor:stop:

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:45
mac...ik ben fan!:ok:

Da kan ich og geleuven as ich he in mijn toul gon kallen.

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:46
CID:

http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg

macwilliams
14 augustus 2011, 23:46
men tattoo artist ( afkomstig uit tilburg) heeft me gezegt dat nederlanders minder letten op hun dialect dan belgen...
schiet me nu niet af! hij heeft het me gezegt he.
en hier zijn ook nederlanders die in hun posts dialect gebruiken hoor.
mij maakt het helemaal niet uit! ik vind het wel tof om te lezen:)
ik let op men dialect en je moet op een forum verstaanbaar blijven.
en dan is bij CID niet het geval...

Ik versta je broertje, ik versta je :ok:

Wat dat dialect betrefd, zie mijn voorgaande post, kun je er wat van maken?

YannickH
14 augustus 2011, 23:46
Da kan ich og geleuven as ich he in mijn toul gon kallen.

jij klinkt in eender welk dialect dom...

rpl
14 augustus 2011, 23:46
He Bass jij wist dat dit ging gebeuren he :seriousf:

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:47
je amp is het toch niet helemaal hoor:stop:

Ja 90% van de bekende band gebruiken dit merk maar dan wel wat meer Watt he.

lol

bass blom
14 augustus 2011, 23:47
He Bass jij wist dat dit ging gebeuren he :seriousf:

ik wist dat er nog een hoop cid heibel zou komen maar had het hier niet verwacht :chicken:

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:48
Er is een verschil tussen een Volkswagen Polo en een Volkswagen Touareg hé, ook al zijn beide volkswagen :stop:




Enneh, echte mannen gebruiken Acoustic 360 of Ampeg!

YannickH
14 augustus 2011, 23:48
Ik versta je broertje, ik versta je :ok:

Wat dat dialect betrefd, zie mijn voorgaande post, kun je er wat van maken?

jazeker, ik heb ze goed doorgelezen en ik kan je op geen enkel punt ongelijk geven.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:49
jij klinkt in eender welk dialect dom...

ja ja tik tak is gedaan op tv moet jij nog niet do do gaan doen?. :seriousf:

YannickH
14 augustus 2011, 23:50
Ja 90% van de bekende band gebruiken dit merk maar dan wel wat meer Watt he.

lol

men vorige top was een marshall jcm2000. super amp maar die amp van jou ga je niet veel zien bij bekende bands hoor.
misschien met je men sig eens bekijken;)

macwilliams
14 augustus 2011, 23:51
mac...ik ben fan!:ok:

't is de taal van de boeren. Daarom lukt het een Duitser zich hier verstaanbaar te maken. En in België is er vast een dialect dat net zo plat is en als boers gezien wordt.

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:51
men vorige top was een marshall jcm2000. super amp maar die amp van jou ga je niet veel zien bij bekende bands hoor.

Heb ik ook niet gekocht voor die dingen, is voor in mijn klein soundstudio wel genoeg. :seriousf:

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:52
En dat kleine ding is 100W


http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg
http://mccannexposure.files.wordpress.com/2011/03/liar6.jpg

rpl
14 augustus 2011, 23:52
De ene na de andere handtekening is hier binnen te halen :speed:

YannickH
14 augustus 2011, 23:53
is studio niet een TE groot woord?

Mr.Fingers
14 augustus 2011, 23:53
mijn studio is pas prof!


http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/96c17e58.jpg

YannickH
14 augustus 2011, 23:54
De ene na de andere handtekening is hier binnen te halen :speed:

grijp nu je kans! binnenkort staat er misschien CID copyright op:seriousf:

CID-Gibson
14 augustus 2011, 23:55
De ene na de andere handtekening is hier binnen te halen :speed:

Ja die versterker is 100Watt lol, staat ter toch op links onder.

En daar gaan we dan, op naar de tweede ronden ting ting ting.

kijk 100Watt is wel genoeg voor een garage band, of niet?, en ik zet hem zelde vol open heb een Boss ME-25 pedaal en sluit er gewoon een koptelefoon op aan als ik na 20:00 speel.

lol :seriousf:

Cinaed666
14 augustus 2011, 23:56
Gewoon ff doorleze weet je, c'ker men bedoeling gemist onieda?
Wi'j skriev'm hier ook nie alenig int ABS ent zou een zeugien wordn as elk in sien dialect sol goan proatn onieda? Beduul dr niks met heur moar ie hoaln't charmaante dr wel of zo vi'j nie? Dus niette druk moak'n moat andes giette bloedruk omhoage en da sol nie best weez'n toch, kee dan en loater moat.
Och, ik maak me niet druk, ik zag gewoon geen reden om over c0b's taal te beginnen :P

YannickH
14 augustus 2011, 23:57
Och, ik maak me niet druk, ik zag gewoon geen reden om over c0b's taal te beginnen :P

maak ik niets uit hoor.
ik heb liever dat ze het zeggen want dan leer ik er uit:)

Jasper.
14 augustus 2011, 23:58
Gewoon ff doorleze weet je, c'ker men bedoeling gemist onieda?
Wi'j skriev'm hier ook nie alenig int ABS ent zou een zeugien wordn as elk in sien dialect sol goan proatn onieda? Beduul dr niks met heur moar ie hoaln't charmaante dr wel of zo vi'j nie? Dus niette druk moak'n moat andes giette bloedruk omhoage en da sol nie best weez'n toch, kee dan en loater moat.

Volgens mij zou jij je wel thuisvoelen hier in de stellingwerven. Zo te lezen. :D

geert1976
14 augustus 2011, 23:59
Het begint zo onderhand een "The Battle of Belgium" te worden:???:

Ik dacht dat Vlamingen alleen met Walloniërs verbaal op de vuist gingen.:dontgeti:

Het levert wel vermakelijke posten op:D

macwilliams
15 augustus 2011, 00:01
Och, ik maak me niet druk, ik zag gewoon geen reden om over c0b's taal te beginnen :P

Ooooooohhhh, mannomannoman doe dat nou niehieiet, kijk nou even goed voordat je iets als negatieve kritiek beschouwt okay?

En het is niet c0b's taal hij heeft het maar in bruikleen. Hahaha lol:soul:
Soms is het voor mij ook moeilijk om me in te hauwe hoor
;)

geert1976
15 augustus 2011, 00:01
Ja die versterker is 100Watt lol, staat ter toch op links onder.

En daar gaan we dan, op naar de tweede ronden ting ting ting.

kijk 100Watt is wel genoeg voor een garage band, of niet?, en ik zet hem zelde vol open heb een Boss ME-25 pedaal en sluit er gewoon een koptelefoon op aan als ik na 20:00 speel.

lol :seriousf:

Nondeju zeg, ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar als het dan een wedstrijd van "Wie heeft de grootste plasser"wordt

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4334.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4219.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4206.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4055.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4019.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4010.jpg

YannickH
15 augustus 2011, 00:01
hej ik ben niet echt gesteld op belgen hoor... al woon ik hier en ben ik er 1(toch half)
en ik ga echt niet verbaal op de vuist met nederland of walen hoor...(al moet ik niets van een waal hebben) ik vind het alleen erg jammer dat CID en belg is... verkopen we hem aan duitsland ofzo?
btw, ben een lekkere grolsch aan het drinken:) mmm
en geert, ik post wel effe een baritone;)

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:03
Het begint zo onderhand een "The Battle of Belgium" te worden:???:

Ik dacht dat Vlamingen alleen met Walloniërs verbaal op de vuist gingen.:dontgeti:

Het levert wel vermakelijke posten op:D

Kijk voor ik frans leer, heb ik liever een kogel door mijn kop beste ik ben VLAAMS en trek elke feestdag hier de flag met de Vlaamse Leeuw op. En als mij iemand in het frans de weg vraagt loop ik gewoon verder, in het duits en engels niet, maar in het frans kak erop.

En Ramstein zit hier dan totaal er naast met "Ich Will"

:seriousf:

Luke-wannabe
15 augustus 2011, 00:04
Jezus, CID, dat noem je toch geen studio man! :stop:

geert1976
15 augustus 2011, 00:05
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3741.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3700.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3600.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/006-76.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/001-117.jpg

En nu in je hok CID, of moet ik nog meer van mijn amateuristische rommel posten:stop:

macwilliams
15 augustus 2011, 00:06
Volgens mij zou jij je wel thuisvoelen hier in de stellingwerven. Zo te lezen. :D

Ik zit er bijna elk weekend zoals je weet maar het is ook heel vergelijkbaar met het kromproat uit Zwolle, Deventer en noem maar op. Alleen het genemuidens is me soms raadselachtig.

YannickH
15 augustus 2011, 00:07
mooie epiphone dot met die bigsby!
het is toch een es335 he?

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:07
Jezus, CID, dat noem je toch geen studio man! :stop:

Studiotje, maar ik werk er nog aan. Alles op zijn tijd ik heb geen ezel in mijn tuin die geld schet. :seriousf:

geert1976
15 augustus 2011, 00:08
mooie epiphone dot me die bigsby!

Dat is een Riviera Jorma Kaukkonen:ok:

Dennis_Ajax
15 augustus 2011, 00:08
Maar toch een SG en een Les Paul

Jasper.
15 augustus 2011, 00:08
En nu in je hok CID, of moet ik nog meer van mijn amateuristische rommel posten:stop:

Ja, maar CID heeft een SG! En hij zegt dat hij een Les Paul heeft, maar daar hebben we geen bewijs voor.

macwilliams
15 augustus 2011, 00:08
En een ploatien van m'n studjo

http://media.soundonsound.com/sos/feb07/images/microbr.l.jpg

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:09
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3741.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3700.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM3600.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/006-76.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/001-117.jpg

En nu in je hok CID, of moet ik nog meer van mijn amateuristische rommel posten:stop:

En dit is dan een studio ziet er meer uit als een achtertuin en keuken. Maar sluit niet uit dat je goed spul hebt :strat:

Maar nu eens eerlijk zijn, als je er tevreden mee bent, wat wil je nog meer?. een Kus van de juf en een bank naar voor ?.

Dennis_Ajax
15 augustus 2011, 00:11
CID zn Les Paul..

http://www.rocha-muziekkado.nl/WebRoot/StoreNL2/Shops/470231231/4B4F/5F4F/A1ED/8652/D099/C0A8/28BA/9712/e1_00.jpg

Jasper.
15 augustus 2011, 00:11
En dit is dan een studio ziet er meer uit als een achtertuin en keuken. Maar sluit niet uit dat je goed spul hebt :strat:

Dat is een openluchtstudio, met speciaal geluidsabsorberende vogelhuis

geert1976
15 augustus 2011, 00:13
En dit is dan een studio ziet er meer uit als een achtertuin en keuken. Maar sluit niet uit dat je goed spul hebt :strat:

Als ik iets wil opnemen ga ik wel naar een studio.

Dat je dat een Studio wilt noemen, maar als jij er blij mee bent prima.

Maar aub, denk nu niet dat je "top of the bill" bent.

YannickH
15 augustus 2011, 00:13
CID je kan beter toegeven dat je geen les paul hebt hoor... ofwel pics!
en ik zet effe men langedikkelulmodus op:

IK BLAAS JOU EN JE HELE SOUNDSTUDIO WEG MET MEN ENGL!!!
die heeft niet voor niets de naam powerball:p

langedikkelulmodus uit

geert1976
15 augustus 2011, 00:14
En dit is dan een studio ziet er meer uit als een achtertuin en keuken. Maar sluit niet uit dat je goed spul hebt :strat:

Maar nu eens eerlijk zijn, als je er tevreden mee bent, wat wil je nog meer?. een Kus van de juf en een bank naar voor ?.

Joh, dit is nog lang niet alles van wat ik allemaal heb.

Ik wil je niet helemaal in tranen laten uitbarsten:seriousf::seriousf:

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:15
Als ik iets wil opnemen ga ik wel naar een studio.

Dat je dat een Studio wilt noemen, maar als jij er blij mee bent prima.

Maar aub, denk nu niet dat je "top of the bill" bent.

Ben ik ook niet ben gewoon tevreden met wat ik heb en denk dat het voor zoeen oude zak als ik wel goed genoeg is he?.

macwilliams
15 augustus 2011, 00:15
CID zn Les Paul..

http://www.rocha-muziekkado.nl/WebRoot/StoreNL2/Shops/470231231/4B4F/5F4F/A1ED/8652/D099/C0A8/28BA/9712/e1_00.jpg

Ghehehe, die is leuk. Die wil ik wel in m'n oren.

geert1976
15 augustus 2011, 00:16
Dat is een openluchtstudio, met speciaal geluidsabsorberende vogelhuis

Yeah:rockon::rockon::rockon:

Hier CID, deze heb jij nog niet:

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4248.jpg

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/HPIM4247.jpg

Mr.Fingers
15 augustus 2011, 00:16
IK WIL DIE LES PAUL ZIEN GODVERDOMME8!!88!!!88!!!


(Belgisch toetsenbord, dus het uitroepteken staat bij de 8-toets, niet de 1-toets)

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:16
Ghehehe, die is leuk. Die wil ik wel in m'n oren.

Daar gaan we dan kom maar op met je spul :rockon:

YannickH
15 augustus 2011, 00:17
Ben ik ook niet ben gewoon tevreden met wat ik heb en denk dat het voor zoeen oude zak als ik wel goed genoeg is he?.

oude zak... wil je nu oud en wijs overkomen?
er zitten er hier op het forum die ouder (en vooral wijzer) zijn hoor

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:19
oude zak... wil je nu oud en wijs overkomen?
er zitten er hier op het forum die ouder (en vooral wijzer) zijn hoor

ICH WILL ICH WILL NIKS :seriousf: ik heb eens een vraag iemand hier goed in hammeren ik wil het graag leren?.

YannickH
15 augustus 2011, 00:19
ICH WILL ICH WILL NIKS :seriousf:

misschien minder zuipen?:dontgeti:

nickofzo
15 augustus 2011, 00:20
http://shop.mranalogstereo.com/images/1302808218541142896389.jpeg

:seriousf::seriousf::seriousf:

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:23
http://shop.mranalogstereo.com/images/1302808218541142896389.jpeg

:seriousf::seriousf::seriousf:

Heel mooi man dat je die hebt, van wel jaar is ze?.

:mmmm:

YannickH
15 augustus 2011, 00:23
volgens mij snapt hij het niet...

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:27
volgens mij snapt hij het niet...

Kijk ik heb wel een LP maar ik vind de SG mooier, als ik nu eens bij Slash een solo ga doen zou dit wel mooi zijn, maar vind mijn SG mooier.

Ik heb hier wel een hoop lol ams ik al die reactie zie, is er dan nog wel tijd over voor je gitaar?. O nu snap ik het aan de muur als een stuk meubel, dat vind ik nu erg. Ik heb ook een LP kast en een LP stoel en aan de muur heb ik een LP gitaar lol.

:cooler:

YannickH
15 augustus 2011, 00:29
en bevalt je stagg LP je een beetje?

geert1976
15 augustus 2011, 00:31
Kijk ik heb wel een LP maar ik vind de SG mooier, als ik nu eens bij Slash een solo ga doen zou dit wel mooi zijn, maar vind mijn SG mooier.

:cooler:

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/Rollins-Band-Liardisconnect-35174.jpg

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:34
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/Rollins-Band-Liardisconnect-35174.jpg

Da is mijn broer, als die straks thuis komt een lap onder zijn kin lol. :seriousf:

Heb hier vandaag een hoop lol gehad, verder doen zo mijn schatjes.

macwilliams
15 augustus 2011, 00:35
Daar gaan we dan kom maar op met je spul :rockon:
??? waar doel je nu op???

macwilliams
15 augustus 2011, 00:38
oude zak... wil je nu oud en wijs overkomen?
er zitten er hier op het forum die ouder (en vooral wijzer) zijn hoor

Maaaaar,

Geef 'm een kans.

geert1976
15 augustus 2011, 00:40
Maaaaar,

Geef 'm een kans.

Worden we een beetje soft Willem:???::)

Krijg je als je ouder wordt hè:seriousf:

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:40
??? waar doel je nu op???

Je vertelde mij dat als je hier een foto plaatst van je spullen dat er wel altijd iemand is die, meer spul heeft. Zit je totaal juist mee, al deze reactie vind ik gewoon lol. en als je dan alles gepost hebt buiten een ding ben je in een keer een leugenaar lol, maar de vraag is nog altijd open heeft die nu een LP lol ja heb ik hahahahah maar vind dat opblaas gedrag wel leuk van de kinderen. :seriousf:

ze willen mij hier gewoon buiten weet ook niet hoe het komt, heb niemand wat fout gedaan maar goed maakt mij niks uit. Allemaal de boom in met da volk jou vind ik wel eerlijk hoor meer gestoord zijn ze hier wel voor 40%.

lol maar zijn wij rockers dat niet allemaal een beetje?.

RoelSmoel
15 augustus 2011, 00:46
CID-Gibson is met succes toegevoegd aan uw negeerlijst..

Een mooiere dag had ik me niet kunnen wensen:cheerup:

YannickH
15 augustus 2011, 00:46
triest figuur... ben benieuwd hoe jij in het echte leven bent:dontgeti:

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:48
triest figuur... ben benieuwd hoe jij in het echte leven bent:dontgeti:

Wil je echt niet geloof mij maar :seriousf:

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:50
CID-Gibson is met succes toegevoegd aan uw negeerlijst..

Een mooiere dag had ik me niet kunnen wensen:cheerup:

Daar geef ik je dan 10 punten voor, hoe kom je nu op het gedacht dat ik je iets wil vragen in de toekomst, nap er niks meer van. :seriousf:

YannickH
15 augustus 2011, 00:50
Wil je echt niet geloof mij maar :seriousf:

stoer jongen...heel stoer.
je vind jezelf wel heel wat he?!
als je nu eens normaal zou doen he zou dit allemaal niet gebeuren maar je vraagt er gewoon zelf om.

macwilliams
15 augustus 2011, 00:53
Worden we een beetje soft Willem:???::)

Krijg je als je ouder wordt hè:seriousf:

Heeft niet zozeer met ouder worden te maken. Het is meer het niet persoonlijk kennen van. Ik heb jou eens irl gezien en meegemaakt en evenredig omgekeerd. Dat geeft een indruk van een persoon welke gedeeltelijk een reply veel duidelijker kan maken dan wanneer je elkaar nooit ontmoet hebt. (zo wat een kromme zin)

Even in het kort en simpel, jij kan mij lul, klootzak, idioot, bladhark of wat dan ook noemen zonder kwaad bloed te zetten... Waarom? Omdat daarom !

En dat is al wat ik hier bedoel te zeggen.

Je vertelde mij dat als je hier een foto plaatst van je spullen dat er wel altijd iemand is die, meer spul heeft. Zit je totaal juist mee, al deze reactie vind ik gewoon lol. en als je dan alles gepost hebt buiten een ding ben je in een keer een leugenaar lol, maar de vraag is nog altijd open heeft die nu een LP lol ja heb ik hahahahah maar vind dat opblaas gedrag wel leuk van de kinderen. :seriousf:

Oh, ja okay.

Niet meer uitdagen nu okay?

Lees mee, heb je vragen stel ze gewoon. Niet te impulsief reageren dan komt het allemaal goed. Het duurt nog wel even maar geloof me.

CID-Gibson
15 augustus 2011, 00:56
stoer jongen...heel stoer.
je vind jezelf wel heel wat he?!
als je nu eens normaal zou doen he zou dit allemaal niet gebeuren maar je vraagt er gewoon zelf om.

Lol hahahah maar ik heb er geen probleem mee hoor jonge je in het echt te zien, heb niks tegen jou lol maar je laat ook niet los he, kijk ik moet nu mijn nest eens in, anders werkt mijn Rivotril niet goed meer en kan ik morgen vroeg mijn poten niet gebruiken "verlamd" tot 10u, sorry jonge ik wil wel een paar uur of dagen verder met je gaan.

geert1976
15 augustus 2011, 00:56
Heeft niet zozeer met ouder worden te maken. Het is meer het niet persoonlijk kennen van. Ik heb jou eens irl gezien en meegemaakt en evenredig omgekeerd. Dat geeft een indruk van een persoon welke gedeeltelijk een reply veel duidelijker kan maken dan wanneer je elkaar nooit ontmoet hebt. (zo wat een kromme zin)

Even in het kort en simpel, jij kan mij lul, klootzak, idioot, bladhark of wat dan ook noemen zonder kwaad bloed te zetten... Waarom? Omdat daarom !

En dat is al wat ik hier bedoel te zeggen.




Dank je lekkere klootzak van me:lovelove::lovelove:

YannickH
15 augustus 2011, 01:01
dit had ik al veel eerder moeten doen...
http://i55.tinypic.com/2mrfkn6.jpg

aaronstonebeat
15 augustus 2011, 01:02
Qu'est-ce qui se passe ici? Het begon zo leuk met die filmpjes van Bass. :dontgeti:

Je pense donc je suis.
Of was het 'Je pense que je pense donc je suis'?
Of wellicht 'Je pense que je pense donc je pense que je suis'? :D

CID-Gibson
15 augustus 2011, 01:05
Qu'est-ce qui se passe ici? Het begon zo leuk met die filmpjes van Bass. :dontgeti:

Je pense donc je suis.
Of was het 'Je pense que je pense donc je suis'?
Of wellicht 'Je pense que je pense donc je pense que je suis'? :D

Is de stand nu 0-1 Of 1-0 :seriousf:

macwilliams
15 augustus 2011, 01:05
:grouphug:
Dank je lekkere klootzak van me:lovelove::lovelove::grouphug:

Al
You
Need
Is
....

Dick !

Biaaatch :D

Ik zet er een punt achter voor vandaag.
Anders is m'n fles wizkie & m'n joint uitgewerkt en dan slaap ik nie.

Hips

.

Yo!

BobvanKempen
15 augustus 2011, 01:05
Hahaha, nou krijgt Willem citaten van mij op zijn dak van onze China Interested Dickhead (oftewel CID) en ik kan het niet eens zien want die staat in mijn blokkeerlijst, sorry Willem!!!

geert1976
15 augustus 2011, 01:06
Lol hahahah maar ik heb er geen probleem mee hoor jonge je in het echt te zien, heb niks tegen jou lol maar je laat ook niet los he, kijk ik moet nu mijn nest eens in, anders werkt mijn Rivotril niet goed meer en kan ik morgen vroeg mijn poten niet gebruiken "verlamd" tot 10u, sorry jonge ik wil wel een paar uur of dagen verder met je gaan.

pff,

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/hello_my_name_is_mud_sticker-p21742.jpg

geert1976
15 augustus 2011, 01:08
Hahaha, China Interested Dickhead (oftewel CID)

ghe ghe, die houden we erin!:rockon:

YannickH
15 augustus 2011, 01:10
ghe ghe, die houden we erin!:rockon:

hahaha:p
ben blij dat ik die debiel negeer! pfff jaag me veel te hard op in zijn zever!
wat was dat dom van me...

CID-Gibson
15 augustus 2011, 01:14
hahaha:p
ben blij dat ik die debiel negeer! pfff jaag me veel te hard op in zijn zever!
wat was dat dom van me...

En zo leer je elke dag wat. :seriousf:

Al is het maar van een verdraagzaam debiel :seriousf:

RS-Rik
15 augustus 2011, 01:17
Dit gaat echt te ver.

spirit
15 augustus 2011, 06:39
Ik geloof best dat CID een LP heeft, dat heb ik uit een eerder post in een ander topic al lang kunnen op maken.
Alleen durft meneer géén foto te posten omdat we dan zien dat hij zelf op nummel 66 van de Chinees speelt.

En ik citeer nu even wat ik mij meen te herineren.

quote CID> Ik speel op een Gibson LP van een niet nader te noemen merk :soinnocent:

En even een quotje uit de post zelf

Wie kan mij meer informatie geven over snaren.
Ik heb dus twee gitaren en op elke gitaar zitten andere snaren, ik ga dus het merk van mijn Gitaren niet noemen voor ik hier een emmer zeik over mijn kop krijg.

bass blom
15 augustus 2011, 08:01
http://www.hetgelegevaar.nl/LPCP94.jpg

:stop:

bass blom
15 augustus 2011, 08:02
http://www.hetgelegevaar.nl/lpsoft/LPsoft1.jpg

:stop:

grayfink
15 augustus 2011, 08:05
Hey, is dat nu die Gibsun die jij laatst gekocht had?

Midwolda
15 augustus 2011, 08:09
Wazzdah Bass, een gerelicte Stagg? Oh nee, nou zie ik het, een H&K.
't Is wel overoverduidelijk een neppert he, met z'n goudkleurige schroefjes aan de pickupringen.
En de snaren zitten ook verkeerdom op het staartstuk dus die komt uit China want daar rijden ze links.

[/dumbmode off]

maareh dankjewel voor de inspiratie want nou wil ik ook zoiets gaan knutselen... :rockon:

bass blom
15 augustus 2011, 08:10
http://www.lovethesepics.com/wp-content/uploads/2011/07/sand-demon.jpg

bass blom
15 augustus 2011, 08:10
Hey, is dat nu die Gibsun die jij laatst gekocht had?

nee dat waren een rooie en een gele
dit is een zwarte

bass blom
15 augustus 2011, 08:12
Wazzdah Bass, een gerelicte Stagg? Oh nee, nou zie ik het, een H&K.
't Is wel overoverduidelijk een neppert he, met z'n goudkleurige schroefjes aan de pickupringen.
En de snaren zitten ook verkeerdom op het staartstuk dus die komt uit China want daar rijden ze links.

[/dumbmode off]

maareh dankjewel voor de inspiratie want nou wil ik ook zoiets gaan knutselen... :rockon:

sinds vorige week komt hij voor een handjevol promillen uit china, het klepje van de potcavity ligt hier ergens in een envelopje maar geen idee waar dus ebay heeft me er 1 uit china gebracht :seriousf:

INOXROX
15 augustus 2011, 08:13
Nondeju zeg, ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar als het dan een wedstrijd van "Wie heeft de grootste plasser"wordt ....



Voor mij is het duidelijk geert . Jij hebt een veeeel grotere ! Mooi spul .

Het moet me toch ook van het hart dat een veelbelovende topic in de kiem is gesmoord ..

grayfink
15 augustus 2011, 08:14
Nou ja, in elk geval ben je er eerlijk over.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.png

bass blom
15 augustus 2011, 08:16
:cheerup:

http://hetgelegevaar.nl/gibson-2xgibsun.jpg

:cheerup:

bass blom
15 augustus 2011, 08:28
http://hetgelegevaar.nl/gibsongr_0001_2!.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Rowan_Atkinson_and_Manneken_Pis.jpg/379px-Rowan_Atkinson_and_Manneken_Pis.jpg

:stop:

grayfink
15 augustus 2011, 08:29
Die middenste is het mooiste. Ik zou de hardware van dat zwarte brol op de rode zetten, heb je toch nog twee leuke gitaren. :ok:

bass blom
15 augustus 2011, 08:32
Die middenste is het mooiste. Ik zou de hardware van dat zwarte brol op de rode zetten, heb je toch nog twee leuke gitaren. :ok:

nou die was dus een mooi voorbeeld voor de brolkwaliteit van die dingen.
zat een balk in van vurenhout waar nog net geen nieuwe blaadjes aan kwamen.
en die balk zat ook nog eens los :chicken:

almarvk
15 augustus 2011, 08:32
Wat een complete onzin om zo los te gaan door CID-gibson. We kunnen jullie ook nooit een dag alleen laten.
Volgende offtopic gezeik van CID-gibson betekend een wat langere vakantie.