PDA

View Full Version : Korg 19 inch tuner vraagje



Polytheme Pam
26 mei 2003, 19:24
ff een snelle vraag,

kan ik een 19 inch korg tuner (DTR-serie)aan de D.I. uitgang of aan de "Recording Out" van mijn versterker (Mesa Mark lV) hangen ?? Beide uitgangen hebben een level-control....


thanx in advance

Bates15
26 mei 2003, 19:43
Als je speaker uitschakeld op je recording out dan kan dat niet, tenzij......

Anders maakt het niet uit. Als je maar signaal in je Korg stuurt.

p.s. heb je een H&K ?

Polytheme Pam
26 mei 2003, 19:46
H&K? (Hughes and Kettner)...wat bedoel je bates???

het gaat over een korg tuner en een mesa/boogie mark4 top...

dikkie dik
26 mei 2003, 19:55
sterker nog, het kan vanuit allebei de uitgangen. kijk alleen ff uit dat je het signaal niet overstuurd of voluit gooit. dat gaat je tuner niet echt kicke vinden

Nocki
26 mei 2003, 20:07
hoi. ik heb een mesa formula en mijn korg dtr1 hangt in de fxloop.

geen probleem,


Nocki

Nocki
26 mei 2003, 20:08
trouwens. hoe speelt de markIV ik ben ervoor aan het sparen en ben benieuwd wat ie nou eigenlijk doet.

welke mogelijkheden zitten erop. wat vind je ervan. heb je moeite metinstellen>???

zou je er eens wat over willen vertellen?

alvast bedankt.

Nocki

Polytheme Pam
26 mei 2003, 20:26
ik heb `m pas een dag, dus veel kan ik je er niet over vertellen....

ik ben vandaag bezig geweest om hem te tweaken maar vooral de graph. eq. is ontzettend toonbepalend! ik speel met een standard strat, fat strat en een PRS en iedere gitaar moet je apart instellen..ik heb trouwens een mark4 head met 1/12 blackshadow open cab.(moeten er 2 worden) Kortom, niet bepaald plug & play...voordat je `m helemaal onder controle hebt ben je wel een paar maandjes verder!zal hem morgen op volle kracht testen in het oefenhok maar wat ik vandaag al gehoord heb....KOLEREHARD!!!(en nog maar in de triode-stand)

Bates15
26 mei 2003, 20:46
Slecht gelezen vrees ik. Laat die H%K opmerking maar achterwege. Verder klopt mijn mailtje. :sad:

Polytheme Pam
26 mei 2003, 20:47
ok...bedankt mannuh!!

dml
27 mei 2003, 20:08
Yep, dat werkt, zo doe ik het namelijk ook. Mijn DTR2000 hangt aan de recording output van m'n powertone.