PDA

View Full Version : Jamsessieleider



Jazzyjasper
12 augustus 2011, 23:54
Ahoy gitaarvrienden,

Mijn naam is Jasper, 52 jaar en best wel lang bezig met gitaren. Zowel in bluesbands, soulformaties, hardrock en jazzcombo's gezeten. Na vaderschap 20 jaar geleden wat rustiger aan gedaan, maar inmiddels jamsessieleider in Schiedam ( op de woensdagavond ). Hier ben ik vliegende kiep, want ik speel daar net zo vaak drums en bas als gitaar.
Mijn verzamelingetje bestaat uit oude beestjes van het merk Fender, Gibson en Yamaha en Ibanez. Ook in het bezit van een uiterst zeldzame packleader, in de jaren 70 duurder dan een gibson les paul...
Op laatstgenoemde speel ik weinig meer, dus als er iemand geinteresserd is in serienummer 037, let me know...

Groet van jazzyjasper.

alias
13 augustus 2011, 08:23
Welkom Jasper.

Een veelkleurig muziepalet maakt mij altijd nieuwsgierig naar de schilder ....
Kun je ons ook nog even vertellen waar in Schiedam die jamsessies gehouden worden?

O, en als iemand vertelt over de mooie instrumenten die hij bezit, wil men er hier altijd fotoos van zien.
(Fotoos ergens uploaden en dan de link er naar toe plakken onder het icoontje in het reactieschermpje)

bass blom
13 augustus 2011, 08:34
whoei


http://www.youtube.com/watch?v=O-CtRry3uQY

Jazzyjasper
14 augustus 2011, 00:07
[QUOTE=alias;2685576]Welkom Jasper.

Een veelkleurig muziepalet maakt mij altijd nieuwsgierig naar de schilder ....
Kun je ons ook nog even vertellen waar in Schiedam die jamsessies


Dank je wel. De jamsessies zijn op woensdagavond bij cafe van der wal in centrum schiedam. Backline aanwezig. In principe is er geen niveaugrens, maar ik probeer wel muzikanten van gelijk niveau bij elkaar te zetten. Gemiddelde leeftijd is wel 30+, schat ik zo in.....

macwilliams
14 augustus 2011, 00:21
Yo!
Welkom.

Little Jay
14 augustus 2011, 08:22
Ha Jasper, welkom!

(ik heet ook Jasper en leid ook een jamsessie... ;-)

greetz,
Jasper