PDA

View Full Version : voor een keertje nog



proguitar89
12 augustus 2011, 17:50
hallo,

ik heb vandaag nog even wat opgenomen.

ik hoop dat het nu wat beter is

ik heb deze keer 3 instrumenten gebruikt

1. gitaar.
2. piano.
3. fluit.

bij de andere twee opnames had ik alleen audacity gebruikt en waren het teveel instrumenten ik heb het deze keer wat minder gedaan en met mixen heb ik nu ook beter gedaan.

ik heb de instrumenten apart opgenomen en met het programma virtual dj de geluiden bijeen gebracht en ervoor gezorgd dat de ene instrument de ander niet overheerst.

http://michasworld.host22.com/even%20wat.mp3

dit is gewoon een nummertje.

ik hoop dat deze wat beter is en ik zou na deze een tijd even niks van geluiden posten ik ga dus wat meer oefenen.

mvg micha.:)

bass blom
12 augustus 2011, 17:56
wat vind je er zelf van?

proguitar89
12 augustus 2011, 17:57
wat vind je er zelf van?

ik vind het beter dan de twee opnames van 2 dagen terug.

Pepe
12 augustus 2011, 18:04
Op een schaal van 1 tot 10, waar zou je jezelf plaatsen?

Sublow mag ook.

Cubone
12 augustus 2011, 18:13
Hi,

Zelfkritiek lijkt bij jouw echt te ontbreken...

Ik denk dat het HEEL erg verstandig is als je op les gaat of iig je instrument veel beter leert kennen voordat je zoiets post. Wat verwacht je eigenlijk van ons ??

Alles wat er gezegd moest worden is al gezegd in je vorige topic en toch herhaal ik hierboven wat vele al eerder over je hebben gezegd (ik heb gehapt ?? :seriousf:).

Eerst vond ik je best wel vermakelijk, maar begin me langzamerhand toch wel een beetje aan je te irriteren...

Als je serieus bent en niet de boel in de maling neemt, waarom wacht je niet tot je daadwerkelijk georganiseerd geluiden kan voortbrengen ? Nu lijkt het allemaal chaotisch wirwar die je waarschijnlijk met je ogen dicht hebt staan maken....:stop:

Misschien lach je wel in je vuistje van kijk hem nou, serieus erop ingaan lekker trollen, maar je bent nu een mooie gedeelte van het forum aan het vervuilen. 99 % van de mensen op dit forum werken erg hard aan hun stukjes. Die posten ook niet elke scheet die ze te binnen schiet.

mvg,

:hippie:

proguitar89
12 augustus 2011, 18:30
Hi,

Zelfkritiek lijkt bij jouw echt te ontbreken...

Ik denk dat het HEEL erg verstandig is als je op les gaat of iig je instrument veel beter leert kennen voordat je zoiets post. Wat verwacht je eigenlijk van ons ??

Alles wat er gezegd moest worden is al gezegd in je vorige topic en toch herhaal ik hierboven wat vele al eerder over je hebben gezegd (ik heb gehapt ?? :seriousf:).

Eerst vond ik je best wel vermakelijk, maar begin me langzamerhand toch wel een beetje aan je te irriteren...

Als je serieus bent en niet de boel in de maling neemt, waarom wacht je niet tot je daadwerkelijk georganiseerd geluiden kan voortbrengen ? Nu lijkt het allemaal chaotisch wirwar die je waarschijnlijk met je ogen dicht hebt staan maken....:stop:

Misschien lach je wel in je vuistje van kijk hem nou, serieus erop ingaan lekker trollen, maar je bent nu een mooie gedeelte van het forum aan het vervuilen. 99 % van de mensen op dit forum werken erg hard aan hun stukjes. Die posten ook niet elke scheet die ze te binnen schiet.

mvg,

:hippie:

ik, beschik ook nog niet aan de goede speel techniek. ik zit met verbazing te kijken hoe mensen op hun gitaar spelen maar zelf vind ik dit beter dan de andere twee opnames maar ja jullie zijn de profs.

Cubone
12 augustus 2011, 18:45
ik, beschik ook nog niet aan de goede speel techniek. ik zit met verbazing te kijken hoe mensen op hun gitaar spelen maar zelf vind ik dit beter dan de andere twee opnames maar ja jullie zijn de profs.

Hi,

Je zegt zelf hoe je met verbazing zit te kijken hoe andere mensen op hun gitaar spelen. Waarom probeer je hun dan niet enigszins te evenaren ???

Hier komt zelfkritiek bij kijken. Klinkt het een beetje zoals het hoort te klinken (geen verkeerde noten etc) ?? desnoods vergelijk je jouw audio met die van jouw 'held'...

Zo heb ik het ook geleerd. Ook al vindt je jouw stukje nu wat beter dan je vorig stuk, het verschil is simpelweg voor mij/ons te klein om feedback te geven.

Als ik al mijn 'vorderingen' zou posten dan zou het heel chaotisch worden op dit forum (50 takes voor 1 nummer) lekker is dat dan..

Kan ik net zo goed het concept en dan het eindresultaat posten. zullen de beste mensen denk ik wel meer waarderen.

mvg,


:gitarist:

proguitar89
12 augustus 2011, 19:12
Hi,

Je zegt zelf hoe je met verbazing zit te kijken hoe andere mensen op hun gitaar spelen. Waarom probeer je hun dan niet enigszins te evenaren ???

Hier komt zelfkritiek bij kijken. Klinkt het een beetje zoals het hoort te klinken (geen verkeerde noten etc) ?? desnoods vergelijk je jouw audio met die van jouw 'held'...

Zo heb ik het ook geleerd. Ook al vindt je jouw stukje nu wat beter dan je vorig stuk, het verschil is simpelweg voor mij/ons te klein om feedback te geven.

Als ik al mijn 'vorderingen' zou posten dan zou het heel chaotisch worden op dit forum (50 takes voor 1 nummer) lekker is dat dan..

Kan ik net zo goed het concept en dan het eindresultaat posten. zullen de beste mensen denk ik wel meer waarderen.

mvg,


:gitarist:
ik, zou kijken of het mij lukt maar ik denk dat de echte artiesten betere opnames hebben dan ik maar ja.

ps. ben jij dat van die link van youtube?

adrinalino
12 augustus 2011, 19:18
Dat zijn dan 2 minuten van mn leven die ik verkloot heb.

proguitar89
12 augustus 2011, 19:29
Dat zijn dan 2 minuten van mn leven die ik verkloot heb.

eigenlijk duurde het 3 minuten.

Arts
12 augustus 2011, 20:58
proguitar89 post anders even je Youtube account hier daar worden we misschien wel blij van

rijsberman
12 augustus 2011, 21:01
eigenlijk duurde het 3 minuten.

Nou, dat valt dan mee he, 1 van de 3 minuten goed :ok:

Pepe
12 augustus 2011, 21:08
.. maar het goeie nieuws ligt al in de titel van het topic besloten he :seriousf:

proguitar89
12 augustus 2011, 21:23
proguitar89 post anders even je Youtube account hier daar worden we misschien wel blij van

hoezo eigenlijk?

Cubone
12 augustus 2011, 21:36
ik, zou kijken of het mij lukt maar ik denk dat de echte artiesten betere opnames hebben dan ik maar ja.

ps. ben jij dat van die link van youtube?

Hi,

Het gaat niet zozeer dat ze betere opname apparatuur hebben, dat komt later wel. Je kunt je eerst concentreren op je gitaar spel, techniek muzikaliteit etc. Sommige mensen kunnen al gelijk muziek maken zodra ze een instrument voor het eerst oppakken andere weer niet.

Helaas val jij (mijn mening) onder de laatste categorie (ik ook overigens) Wat ik dan weer wel heb is zelfkritiek, perfectionistisch ingesteld en best wel gemotiveerd.

Als ik jouw comments lees dan bespeur ik veel enthousiasme. Het zou ook kunnen dat je ontzettend gemotiveerd bent. Begin nou eens met het lezen/leren lezen van tabs. Hier op het forum kan je ontzettend veel leren. Mensen zullen je ook graag willen helpen.

http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?20-Speeltechnieken-amp-Theorie

Nu wil ik je niet demotiveren met het maken van je eigen muziek. Dat is juist heel goed. Alleen klinkt het NU nog niet erg plezierig voor de oortjes. Dit heeft te maken met het feit dat je geen techniek beheerst, niet goed gebruik maakt van toonladders en geen verstand hebt van harmonie.

Ik wil niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heb. Ikzelf heb nooit gitaar les gehad. Ik moest het hebben van filmpjes, forums doorzoeken, tabs etc. Wat mij ontzettend goed heeft geholpen zijn tabs. oefenen oefenen en nog eens oefenen. Deze aanpak heeft mij heel erg goed geholpen, misschien dat jij er ook wat aan hebt.

Mocht dit niet baten dan kan je altijd nog gitaar les nemen.

mvg,

:ok:


PS: dat is idd mijn youtube channel

proguitar89
12 augustus 2011, 22:03
Hi,

Het gaat niet zozeer dat ze betere opname apparatuur hebben, dat komt later wel. Je kunt je eerst concentreren op je gitaar spel, techniek muzikaliteit etc. Sommige mensen kunnen al gelijk muziek maken zodra ze een instrument voor het eerst oppakken andere weer niet.

Helaas val jij (mijn mening) onder de laatste categorie (ik ook overigens) Wat ik dan weer wel heb is zelfkritiek, perfectionistisch ingesteld en best wel gemotiveerd.

Als ik jouw comments lees dan bespeur ik veel enthousiasme. Het zou ook kunnen dat je ontzettend gemotiveerd bent. Begin nou eens met het lezen/leren lezen van tabs. Hier op het forum kan je ontzettend veel leren. Mensen zullen je ook graag willen helpen.

http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?20-Speeltechnieken-amp-Theorie

Nu wil ik je niet demotiveren met het maken van je eigen muziek. Dat is juist heel goed. Alleen klinkt het NU nog niet erg plezierig voor de oortjes. Dit heeft te maken met het feit dat je geen techniek beheerst, niet goed gebruik maakt van toonladders en geen verstand hebt van harmonie.

Ik wil niet doen alsof ik de wijsheid in pacht heb. Ikzelf heb nooit gitaar les gehad. Ik moest het hebben van filmpjes, forums doorzoeken, tabs etc. Wat mij ontzettend goed heeft geholpen zijn tabs. oefenen oefenen en nog eens oefenen. Deze aanpak heeft mij heel erg goed geholpen, misschien dat jij er ook wat aan hebt.

Mocht dit niet baten dan kan je altijd nog gitaar les nemen.

mvg,

:ok:


PS: dat is idd mijn youtube channel

het, leren lezen van tabs gaat nog niet bij mij maar ik denk als ik de akkoorden ken dat het dan veel makkelijker gaat bij mij is
alleen cm.
g.
en g7 blijven hangen. helaas maar me zus gaat het nog wel even aan me uitleggen en met techniek heb je gelijk in ik kan nog niet eens picking op mijn gitaar. en met me opname had ik nog geen last ik vond zelf de intro met piano wel mooi maar dat kan aan mij liggen. maar serieus je hebt nooit les gehad. ik denk zelf dat ik meer leer van een echt iemand dan iemand op het internet want dan kan hij zeggen als ik iets fout doet qua vinger zetting etc.

proguitar89
12 augustus 2011, 22:06
Nou, dat valt dan mee he, 1 van de 3 minuten goed :ok:

ja klopt...

Arts
13 augustus 2011, 00:24
hoezo eigenlijk?

you will gain some respect

allochthomas
13 augustus 2011, 00:35
Excuses als dit grof over komt maar dit slaat echt alles
http://fatkidatcamp.com/wp-content/uploads/2010/05/fuck-this-shit.jpg
Meestal kan je nog zeggen dat iemand goed op weg is maar jij ramt gewoon willekeurig op toetsen.

Ik hoop echt serieus dat je een troll bent

aaronstonebeat
13 augustus 2011, 00:51
Misschien is dit een pad om te bewandelen?


http://www.youtube.com/watch?v=6dQJdiRlunk&feature=fvst

Karlheinz Stockhausen (http://en.wikipedia.org/wiki/Karlheinz_Stockhausen)

Pepe
13 augustus 2011, 01:01
Nou, je weet het nooit hoor,
Ik heb ooit wat opgenomen op mijn vader's bandrecorder en met terugwerkende kracht blijk ik een voorloper te zijn geweest van the Art of Noise school.

Een aantal jaren later experimenteerde ik wat met de sequencer van een Korg en mijn Avatar gitaarsynthesizer en toen heb ik tussen neus en lippen de House uitgevonden.

Maarja, de wereld was er nog niet klaar voor. Het zou zomaar kunnen dat vriend Proguitar....

grayfink
13 augustus 2011, 01:43
Nou, als dit op de arbeidsvitaminen komt ram ik 2 scherpe potloden in mijn oren.:crazyhappy:

MichaelSS
13 augustus 2011, 12:06
Hij is ons gewoon aan het "trollen".

Dit nummer is gewoon klakkeloos door elkaar gespeeld. Wat gitaarakkoordjes aangeslagen, wat piano toontjes erdoor, vage fluit op de achtergrond. Ieder persoon kan horen dat dit helemaal nergens over gaat en nergens naar klinkt.

TS weet dit zelf ook donders goed. Ik vraag me alleen dan op mijn beurt af wat de lol er van is om dit soort streken uit te halen. Ik vind het namelijk niet grappig.

Ik kan me niet voorstellen dat je zelf niet hoort wat voor'n drap dit is. Als je er echt van overtuigd bent dat dit "forumpost" geschikt is, dan ben je het minst muzikale persoon dat ik ken, en is mijn neefje van 6 een ontzettende held. Die speelt jou er namelijk op alle fronten uit.

Pepe
13 augustus 2011, 12:17
Aandacht........

MichaelSS
13 augustus 2011, 12:18
Bij deze:
http://www.youtube.com/user/gitaar09125

proguitar89
13 augustus 2011, 12:19
Hij is ons gewoon aan het "trollen".

Dit nummer is gewoon klakkeloos door elkaar gespeeld. Wat gitaarakkoordjes aangeslagen, wat piano toontjes erdoor, vage fluit op de achtergrond. Ieder persoon kan horen dat dit helemaal nergens over gaat en nergens naar klinkt.

TS weet dit zelf ook donders goed. Ik vraag me alleen dan op mijn beurt af wat de lol er van is om dit soort streken uit te halen. Ik vind het namelijk niet grappig.

Ik kan me niet voorstellen dat je zelf niet hoort wat voor'n drap dit is. Als je er echt van overtuigd bent dat dit "forumpost" geschikt is, dan ben je het minst muzikale persoon dat ik ken, en is mijn neefje van 6 een ontzettende held. Die speelt jou er namelijk op alle fronten uit.

oke, het is een beetje door elkaar ik ga wel oefenen en neem ik bowling for soup als voorbeeld.

Han S
13 augustus 2011, 12:46
Echte kunst wordt vaak niet begrepen door de simpele ziel. (nadenkertje)

Pepe
13 augustus 2011, 12:56
Mooi is dat, als simpele ziel kan ik niet nadenken dus dat gaat ook langs mij heen

pasqual
13 augustus 2011, 13:25
Misschien is dit een pad om te bewandelen?


http://www.youtube.com/watch?v=6dQJdiRlunk&feature=fvst

Karlheinz Stockhausen (http://en.wikipedia.org/wiki/Karlheinz_Stockhausen)

Het lijkt tegenstrijdig maar hier zit wel degelijk structuur in i.t.t de capriolen van TS. Mooi is anders, dat dan weer wel! Mocht de "muziek" van TS serieus zijn bedoeld, dan hoop ik toch dat de mensen in zijn naaste omgeving hem een beetje tegen zichzelf in bescherming gaan nemen en hem eens voorzichtig willen duidelijk maken dat willekeurig geram op toetsen van diverse instrumenten nog niet automatisch betekent dat het onder de categorie muziek valt.

Probeer eens een triangel en post eens iets op www.triangelnet.nl/forum. Misschien wordt het daar goed gewaardeerd?

highflyers
15 augustus 2011, 01:26
oké shit nee dit doet me oren bloeden.
ik weet dat ik nog veel veel veel te leren heb maar sorry proguitar ik speel nu 1.5 jaar weer gitaar maar toen ik voor het eerst weer een gitaar in de handen had na 15 en een ongeval met zware revalidatie en zelfs toen klonk het nog samenhangender dan dit.
Dus of je bent ons zwaar aan het trollen en ook de YouTube community of je hebt zo als vele hier al zeggen geen elk gevoel van zelfkritiek.
als je ons niet aan het trollen bent heb ik maar twee adviezen
1. stop
2. als je dan toch niet wilt stoppen zoek een leerkracht op (waarschijnlijk gaat die ook na veel lessen zeggen steek die gitaar in de brand en stop) mischien dat je het dan lukt

bass blom
15 augustus 2011, 07:49
oké shit nee dit doet me oren bloeden.
ik weet dat ik nog veel veel veel te leren heb maar sorry proguitar ik speel nu 1.5 jaar weer gitaar maar toen ik voor het eerst weer een gitaar in de handen had na 15 en een ongeval met zware revalidatie en zelfs toen klonk het nog samenhangender dan dit.
Dus of je bent ons zwaar aan het trollen en ook de YouTube community of je hebt zo als vele hier al zeggen geen elk gevoel van zelfkritiek.
als je ons niet aan het trollen bent heb ik maar twee adviezen
1. stop
2. als je dan toch niet wilt stoppen zoek een leerkracht op (waarschijnlijk gaat die ook na veel lessen zeggen steek die gitaar in de brand en stop) mischien dat je het dan lukt

heb je dat eerste gedoe van hem gehoord? metal poging..
ook volkomen onzin, maar wat je wel hoort is goeie aanslag techniek.
dat maakt ons soms denken dat we met een troll te doen hebben.
en als hij dat niet is, wat ik denk, dan gaat les hem wel degelijk wat opleveren en ben ik benieuwd wat we over anderhalf jaar gaan horen van hem, ;)

allochthomas
15 augustus 2011, 23:05
Ik snap er geen bal meer van. Volgens zijn openingspost heet hij micha, volgens zijn jijbuis heet hij daan. Volgens zijn micha's world jijbuis is hij 26 maar volgens hyves en gn is hij nu 19. Wie of wat ben jij nou eigenlijk?:???:

Gert-Jan
16 augustus 2011, 11:42
Ik snap er geen bal meer van. Volgens zijn openingspost heet hij micha, volgens zijn jijbuis heet hij daan. Volgens zijn micha's world jijbuis is hij 26 maar volgens hyves en gn is hij nu 19. Wie of wat ben jij nou eigenlijk?:???:

Een of andere kansloze die het toch voor elkaar krijgt een flink topic te realiseren hier ;-)

Ik denk dat hij zijn doel ruimschoots heeft bereikt..........

jannest
16 augustus 2011, 15:07
snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt

proguitar89
16 augustus 2011, 21:09
Ik snap er geen bal meer van. Volgens zijn openingspost heet hij micha, volgens zijn jijbuis heet hij daan. Volgens zijn micha's world jijbuis is hij 26 maar volgens hyves en gn is hij nu 19. Wie of wat ben jij nou eigenlijk?:???:

daan is mijn neefje en ik ben 19 dat van michasworld was gewoon wat ingestelt ik had toen gewoon wat aangeklikt

Riky
17 augustus 2011, 15:10
snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt

Ik wel. Die vent spamt het forum vol met stomme dingen.

proguitar89
17 augustus 2011, 15:20
Ik wel. Die vent spamt het forum vol met stomme dingen.

heb je het over mij?

Don Capo
17 augustus 2011, 15:40
Donder eens op met trollen vent, dit slaat als een lul op een drumstel. Sorry hoor, we hebben een beginnerstopic, reageer daar lekker in met je troep.

MichaelSS
17 augustus 2011, 15:52
Inderdaad, wordt er ook een beetje flauw van. Het is niet alleen dit gedeelte van het forum waar meneer bezig is.

Volgens mij worden we niet ge-trollt. Het heeft te maken met het algemene niveau van topicstarter, en hij heeft zelf niet eens door waar 'ie mee bezig is.

arcane
17 augustus 2011, 15:53
Donder eens op met trollen vent, dit slaat als een lul op een drumstel. Sorry hoor, we hebben een beginnerstopic, reageer daar lekker in met je troep.

Rustig, denk aan je bloeddruk.

proguitar89
17 augustus 2011, 15:57
Donder eens op met trollen vent, dit slaat als een lul op een drumstel. Sorry hoor, we hebben een beginnerstopic, reageer daar lekker in met je troep.

ik zeg 1 ding doe het zelf.

proguitar89
17 augustus 2011, 15:59
Inderdaad, wordt er ook een beetje flauw van. Het is niet alleen dit gedeelte van het forum waar meneer bezig is.

Volgens mij worden we niet ge-trollt. Het heeft te maken met het algemene niveau van topicstarter, en hij heeft zelf niet eens door waar 'ie mee bezig is.

ik ben ook maar een beginner die ook met jullie mee doet jullie posten ook mooie dingen.

Riky
17 augustus 2011, 16:14
ik ben ook maar een beginner die ook met jullie mee doet jullie posten ook mooie dingen.

Het probleem is dat jij geen mooie dingen post en je maar erg matig advies slikt. Je hebt altijd wel een vaag weerwoord en opent na 2 dagen weer een kul topic met daarin een clip die niet om aan te horen is.

Post in het vervolg je nieuwe brouwsels (zoals Don Capo ook zegt) hier: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?86915-Clipjes-van-beginners

proguitar89
17 augustus 2011, 16:35
Het probleem is dat jij geen mooie dingen post en je maar erg matig advies slikt. Je hebt altijd wel een vaag weerwoord en opent na 2 dagen weer een kul topic met daarin een clip die niet om aan te horen is.

Post in het vervolg je nieuwe brouwsels (zoals Don Capo ook zegt) hier: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?86915-Clipjes-van-beginners

handig, maar ik ga nog geen sounds posten eerst ga ik meer oefenen. mijn manager zegt ook dat het beter kan ik praat elke dag met hem op skype en msn.

Merelvh
17 augustus 2011, 16:57
je manager...

ik heb geen woorden meer :(

Ernest01
17 augustus 2011, 16:59
handig, maar ik ga nog geen sounds posten eerst ga ik meer oefenen. mijn manager zegt ook dat het beter kan ik praat elke dag met hem op skype en msn.

Beloofd is beloofd, hè ?

Mmm, manager.... klinkt heel serieus.... maar weet je zeker dat het je manager is en niet iemand die 'geestelijke bijstand' verleent ?

HaroldA
17 augustus 2011, 17:06
"the lighting brothers"

Als in Philips Lighting? :???:

Ijselrobo 07
17 augustus 2011, 17:45
... even eerlijk, dit is wat ik denk van proguitar:
iemand die meent dat beter kan spelen dan iedereen anders op dit forum, door op een wazige en domme K*T site wat gitaarlessen te posten terwijl hij zelf niet eens fatsoenlijk kan spelen, een K*T geluid heeft en een persoon is die ook nog meent alles te weten en dus maar ieder topic verziekt door een reactie neer te zetten die 9 van de 10 keer nergens op slaat.

Ik zeg: een ban van 5 jaar. misschien lijkt zijn gitaarspel dan ergens op, is zijn geluid een tikkeltje beter en kan hij verstandigere reacties geven.

bass blom
17 augustus 2011, 17:46
moet dat nou zo grof? :chicken:

Cubone
17 augustus 2011, 18:11
handig, maar ik ga nog geen sounds posten eerst ga ik meer oefenen. mijn manager zegt ook dat het beter kan ik praat elke dag met hem op skype en msn.

Hi,

Eerst twijfelde ik nog of je aan het trollen was of dat je misschien echt een beperking had..

Maar met deze opmerking ! :seriousf: Je speelde het spelletje wel goed moet ik zeggen ;)


Groet,

:noob:

proguitar89
17 augustus 2011, 18:21
Hi,

Eerst twijfelde ik nog of je aan het trollen was of dat je misschien echt een beperking had..

Maar met deze opmerking ! :seriousf: Je speelde het spelletje wel goed moet ik zeggen ;)


Groet,

:noob:
wat lul je nou eigenlijk.

MichaelSS
17 augustus 2011, 18:27
wat lul je nou eigenlijk.

Zo zo. Beetje relax trol. Jij bent diegene die de boel hier loopt op te trollen.

We vinden je een trol, je gedraagt je als een trol, je muziek klinkt naar een trol, je lijkt op een trol, je hebt de muzikale kennis als van een trol.

Pff waarom besteed ik hier nog tijd aan deze trol? Het heeft ergens een "leuk-factor". Maar grotendeels erger ik me dood.

/EDIT ik ben uit-ge-trollt

Han S
17 augustus 2011, 18:30
Goed heren, we zijn wel klaar met dit topic.

proguitar89
17 augustus 2011, 18:30
Zo zo. Beetje relax trol. Jij bent diegene die de boel hier loopt op te trollen.

We vinden je een trol, je gedraagt je als een trol, je muziek klinkt naar een trol, je lijkt op een trol, je hebt de muzikale kennis als van een trol.

Pff waarom besteed ik hier nog tijd aan deze trol? Het heeft ergens een "leuk-factor". Maar grotendeels erger ik me dood.

/EDIT ik ben uit-ge-trollt
oke, en nu ophouden jij.

Reel Big Fish
17 augustus 2011, 18:35
Mensen mensen kan het een beetje netjes tegen een beginner?

Vragen of opmerkingen over het sluiten van dit topic via PM.