PDA

View Full Version : Adapter voor TC Electronics Nova Delay



Rik van der Meulen
12 augustus 2011, 13:36
Beste effectfanaten,

Ik heb laatst een Nova Delay gekocht via Marktplaats, alleen zat hier geen adapter bij. De pedalen op mijn pedalboard worden gevoed door een OneSpot 9V met daisychain. Wanneer ik de Nova Delay gebruik met 9V heb ik last van een 'ruis'. Ik heb dus een geschikte 12V adapter nodig voor de delay.

Nu mijn vraag: Welke 12V adapter is geschikt voor het voeden van mijn delay?

Grtz, Rik

DemolitionColorScheme
12 augustus 2011, 13:56
Beste effectfanaten,

Ik heb laatst een Nova Delay gekocht via Marktplaats, alleen zat hier geen adapter bij. De pedalen op mijn pedalboard worden gevoed door een OneSpot 9V met daisychain. Wanneer ik de Nova Delay gebruik met 9V heb ik last van een 'ruis'. Ik heb dus een geschikte 12V adapter nodig voor de delay.

Nu mijn vraag: Welke 12V adapter is geschikt voor het voeden van mijn delay?

Grtz, Rik
Die van t.c. electronic zelf? :crazyhappy:
Die kun je vast bestellen. Die adapter had er overigens bij moeten zitten, als ik me niet vergis.

Herman
12 augustus 2011, 14:32
Stond inderdaad een op marktplaats zonder juiste adapter. Die vent had hem gekocht in het buitenland en had een andere stekker er aan zitten oid. Dat was voor mij reden om voor een andere nova delay te gaan.

Ik geloof dat sowieso op de Thomann site de voeding van TC zelf wel staat, ik meen iets van 15 euro.

Rik van der Meulen
12 augustus 2011, 16:40
Ja, klopt.. ik heb de nova delay van die advertentie. Pedaal is nog prima in orde, alleen dus nog een adaptertje. Ik zal wel kijken bij Thomann, bedankt voor de tip!

Rik van der Meulen
12 augustus 2011, 16:41
Is dit de correcte adapter?

http://www.thomann.de/nl/tc_electronic_netzteil.htm

Herman
12 augustus 2011, 17:28
Yep, dat moet hem wezen!

Rik van der Meulen
12 augustus 2011, 18:30
nice, hij is besteld. :)