PDA

View Full Version : Bijna 50 en het begon weer te kriebelen



JoGu
12 augustus 2011, 10:07
Tja.... Wat zal ik vertellen. Ik kom al lang op het forum onder een andere naam zonder mijzelf te hebben voorgesteld.

Toen ik 18 was dacht ik... Ik wil rocken op een podium....
Gitaarles genomen.... Ben echter niet verder gekomen dan accoorden en wat nootjes te spelen en te eten Zoals zoveel vond ik uitgaan en spelen met de dames iets leuker dan spelen met de gitaar....:mmmm: Gitaar aan de wilgen gehangen.

Met mijn 50e verjaardag in het zicht dacht ik; Verdomme had nu na zoveel jaren waarschijnlijk goed gitaar kunnen spelen.

Welnu... een acoustische gitaar gekocht. Crafter...

Vond een electrische toch mooier... Rockt tenminste.
London city, model telecaster gekocht met Gitar rig, Behringer usb aansluiting en een hoofdtelefoon gekocht. Mijn lief houd nl niet van "ongecontroleerde herrie" zoals zij dit noemt. Het geluid werd steeds beter. Nu dan ook een VOX VT 20+ exbij gekocht. Deze lekker hard zetten als er verder niemand thuis is.

Nu ondertussen 50 en ik wil les.... Ik leer nl niet zo snel als die jongens die ik tegenkwam in de gitaarzaak. Zij speelden als de hel. Ik vraag hun ....hoelang spelen jullie al? .... Zeggen zei... Hij AL 6 maanden en ik AL 4 maanden..:crazyhappy:.
Pfffff..... Als ik op mijn 65e zo kan spelen ben ik al tevreden.

Nou...In september begin ik weer na 32 jaar met gitaarles te nemen en natuurlijk nog meer te oefenen. Die 4 en 6 maanden moet ik toch kunnen evenaren als ik 65 ben...:supercool:

bass blom
12 augustus 2011, 10:15
je was er al onder een andere naam?

anyway, have fun!

en ja, die jonge gassies van tegenwoordig :crazyhappy:

INOXROX
12 augustus 2011, 10:20
Mooi man !
Altijd tof te horen dat iemand dat zo'n tijd alsnog de draad oppakt ! Bij mij is het zowat hetzelfde verhaal dus ik weet hoe het is .
Heel veel succes en welkom , dus !

JoGu
12 augustus 2011, 10:54
je was er al onder een andere naam?

anyway, have fun!

en ja, die jonge gassies van tegenwoordig :crazyhappy:

Ja... Had een andere login naam. Wist het wachtwoord niet meer en had het oude emailadres niet meer. Had nooit eerder iets gepost, dus was het gemakkelijker om de draad op deze manier op te pakken.

Duhsjaak
12 augustus 2011, 12:22
Hi
Welkom!!! Twee keer kriebel? (Twee keer gepost)> Da's toch een behoorlijke jeuk.

Liefjes zijn prettig en lastig, wat dat betreft klopt ying en yang wel.

Ongecontroleerde herrie? Neem nou maar effe aan dat gecontroleerde herrie (waar ik juist zo gek op ben) meestal ook niet op goedkeuring kan rekenen.

Niet zelden is de oorzaak daarvan geen gebrek aan smaak, maar een begin van gehoorschade. Ach, als dat alles is.

15 jaar om 4 maanden in te lopen op die jonge honden? Gaat lukken toch?

Veel plezier.

Vriendelijke groet, Gus