PDA

View Full Version : Toch maar even voorstellen...



Cinaed666
11 augustus 2011, 15:23
Aangezien ik nieuw ben op dit forum (ookal zat ik al een tijdje de topics af te schuimen op zoek naar info over de gitaar die ik inmiddels gekocht heb)
zal ik even hier een topicje plaatsen.
Ik speel nog niet eens een jaar gitaar, en heb nooit echt lessen gehad, al ben ik van plan er te nemen. Vooruitgang komt er beetje bij beetje :)
Ik heb 2 gitaren, een Epiphone SG special (stuk brandhout) welke mijn eerste gitaar was, en een vintage El Maya Les Paul Custom, die inmiddels mijn Epiphone naar een donkere hoek van de kamer heeft verdreven. Mijn ampje is een Kustom 16watter, meer dan genoeg als slaapkamer-amp :)
Qua effecten gebruik ik enkel een Boss MT-2 Metalzone, aangezien het leadkanaal van mijn amp niet veel soeps is.
Ik ben 17, en ik woon in Belgenland, verder nog iets? :)

Edit: Misschien handig om even een paar van mijn helden op te noemen.
Gary Moore, Black Sabbath, Dio, AC/DC, Deep Purple, Graveyard, Witchcraft (de vorige 2 zijn relatief onbekende zweedse bands), Hendrix, Judas Priest, Led Zeppelin, Pantera, Tenacious D (hehe), Wolfmother.

bass blom
11 augustus 2011, 15:32
hoi, belg, ja, nog iets, hoe komt het dat er zoveel belgen hier actief zijn?
is er in belgoland helemaal niets voor gitaristen?

Cinaed666
11 augustus 2011, 15:41
hoi, belg, ja, nog iets, hoe komt het dat er zoveel belgen hier actief zijn?
is er in belgoland helemaal niets voor gitaristen?

Niet direct een Belgisch forum gevonden nee :)

bass blom
11 augustus 2011, 15:42
ah, ok, dank, ik vroeg het me al een tijdje af :D

Duhsjaak
12 augustus 2011, 01:08
Hi
B en NL zijn zo klein, dat ik mij eerlijk gezegd niet zo bijzonder druk maak om grenzen.
Vanuit Amsterdam rijd ik easy in 2 uur naar Groningen en in 2 uur naar Leuven, dus errug spannend kan ik het allemaal niet vinden.

Ik heet u van harte welkom, mede Laaglander en wens je bijzonder veel fun en spass toe.

vreindelijke groet, Gus

INOXROX
12 augustus 2011, 15:55
Hi
B en NL zijn zo klein, dat ik mij eerlijk gezegd niet zo bijzonder druk maak om grenzen.
Vanuit Amsterdam rijd ik easy in 2 uur naar Groningen en in 2 uur naar Leuven, dus errug spannend kan ik het allemaal niet vinden.

Ik heet u van harte welkom, mede Laaglander en wens je bijzonder veel fun en spass toe.

vreindelijke groet, Gus

Same here . Al had me ook al afgevraagd wat bass net zei ....

Welkom !:)