PDA

View Full Version : Vakantie gitaarmappen



Kjiratsiekoedel
11 augustus 2011, 14:51
Aangezien ik mijn originele post (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?138674-Gitaarboek-gemaakt-voor-op-vakantie-download-m-ook!) niet meer kan aanpassen een nieuwe post.

Ik heb twee gitaarboeken gemaakt van zo'n 300 pagina's. Ideaal voor op vakantie of gewoon handiger dan allemaal losse tabs die door de kamer slingeren. Zonde om dat boek alleen voor mijzelf te houden, dus ik deel 'm graag!

Als je dubbelzijdig print, dan past het in een 4-rings multomap en hoef je (meestal) niet halverwege een nummer om te slaan. De tip voor bij ’t kampvuur: print de map twee keer zodat je zelf kan spelen en anderen ook nog een eigen map hebben om mee te kunnen zingen.

De muziek in de mappen is niet geordend op alfabet of genre. Ik heb gewoon telkens nummers toegevoegd die ik leuk en/of speelbaar vond. Alleen de meer ‘zeldzame’ akkoorden zijn vermeld bij de nummers. De meest bekende akkoorden zal je zelf op moeten zoek als je ze nog niet kent.

Het geheel is natuurlijk niet vrij van kleine foutjes. Vandaar de versienummering. Zo af en toe zal er een kleine update plaatsvinden.

Aanvullingen op het boek mogen ook gepost worden (ik beloof verder niet of ze erin komen). Een voorwaarde is wel dat het een beetje te spelen nummers zijn die ook leuk zijn om in een groep te brengen. (Al hou ik mij daar ook zeker niet altijd aan).

De mappen waren gehost op mijn eigen site, maar vanaf nu zijn ze op tabsrus.nl te downloaden: HIER (http://www.tabsrus.nl/News/view/129/Zomer_gitaar_boeken%22.html). Aanvullingen zullen ook hier te vinden zijn.

Schrevel
11 augustus 2011, 15:21
Wat een bizarre verzameling.
Erg grappig, bedankt.

Kjiratsiekoedel
11 augustus 2011, 15:49
Bizar? :).

Schrevel
11 augustus 2011, 19:16
Bizar. Arbeidsvitaminen invaded by aliens on crack. Eddie Vedder solo werk naast jaren tachtig hits voor kleine meisjes naast Shaffy.

Don Capo
12 augustus 2011, 07:47
Wat een goed initiatief man, bedankt!

Rizz
12 augustus 2011, 08:17
Dit is echt leuk! heb al een linkje naar thuis gestuurd, hier gaat zeker intensief gebruik van gemaakt worden!!

Bedankt! :rockon:

Kjiratsiekoedel
12 augustus 2011, 09:23
Bizar. Arbeidsvitaminen invaded by aliens on crack. Eddie Vedder solo werk naast jaren tachtig hits voor kleine meisjes naast Shaffy.

Hehe, ik zie 't maar als compliment :). 't Is allemaal muziek he.

dvp
21 oktober 2011, 16:18
Eigenlijk nooit dank u gezegd. Maar ik heb ze afgeprint en maak er veel gebruik van, waarvoor dank dus.

Kjiratsiekoedel
21 oktober 2011, 19:16
Fijn om te horen!

Ze staan nu trouwens hier: http://www.tabsrus.nl/News/view/129/Zomer_gitaar_boeken%22.html

Tomz
7 november 2011, 16:01
Hartstikke leuk man! Bedankt, vet dat je dit doet :ok:

eved
15 september 2012, 12:58
Na jaren heb ik de gitaar weer eens ter hand genomen en kwam erachter dat mijn, -ooit aan mijn broertje uitgeleende samengestelde oranje multomap uit mijn tienertijd met gitaarliedjes was weggegooid!! :???:, maar hoe heerlijk om dit te vinden, oude liedjes, nieuwe liedjes en keurig uitgewerkt! Hartelijke bedank! :crazyhappy:

peter_heijnen
15 september 2012, 20:13
Geen dank! :)

Even ter onzer orientatie, hoe oud ben je nu dan?

eved
16 september 2012, 13:18
Haha, kom zo wel heeeeeeeeeeeeel oud over denk ik :) Maar valt mee, 35. Heb 15 jaar niet meer gespeeld. Dus moet effe weer wat eelt kweken op mijn vingertoppen...

DvU
16 september 2012, 16:56
Top man! Al is de helft maar bruikbaar dan nog ben ik even bezig.

patrick0108
16 september 2012, 18:01
Dat is nou is makkelijk;) bedankt...

harrie-beton
16 september 2012, 21:41
610 bladzijden en geen enkel U2 nummer :-)

MeneerJoost
14 oktober 2012, 22:50
Super gaaf! Kan ik er weer een paar aan m'n repertoire toevoegen. (:
Bedankt!

Kingfisher
16 oktober 2012, 10:31
Gedownload, eclectische collectie. Bedankt.

Salvador
4 november 2012, 23:11
1 woord: ZA-LIG!
Heb ze gedownload, nu nog afprinten en mijn leraar om hulp vragen :p
Ben je van plan nog zo'n boek te maken? Misschien met ietwat modernere liedjes :)
Zou echt gaaf zijn!
Bedankt eh!