PDA

View Full Version : Nieuw hier



Richi
9 augustus 2011, 17:20
Mijn naam is Richi en ik ben achttien jaar oud. Op creatief gebied (waaronder muziek) vind ik mijzelf erg actief. Ik ben hier terechtgekomen via mijn lieftallige vriendin Bibi, tevens een erg goede zangeres naar mijn mening.

Wat het recalcitrante is, is dat ik geen gitaar speel, maar piano en me toch hier heb aangemeld. De reden hiervoor is dat ik geloof dat er op deze site veel creatieve en muzikale mensen zitten, waar ik veel van zal kunnen leren. Ik tracht naar kritiek om mijzelf te kunnen verbeteren. Weliswaar kritiek met een sterk fundament van argumenten.
Enfin, ik speel piano en zing daarbij. Covers, maar zeer zeker ook eigengeschreven nummers. Schrijven is een grote passie van mij. Ik besteed er dan ook veel tijd aan, dit vooral rond middernacht tot vroeg in de ochtend. Engelstalig natuurlijk.
Verder ben ik ook zanger in een band. We spelen gangbare rock.
Waar ik op duidde met ''creatief gebied'' is overigens ook de kunst. Ik schilder, fotografeer en maak korte films.

BibixMusic
9 augustus 2011, 19:40
HEEEEEEEEEEE :D

daten? :mmmm:

Duhsjaak
10 augustus 2011, 07:46
Hi Richi
Hartelijk welkom!
Hier kan ik de humor wel van inzien.
Nog maar net een paar minuten op het forum en bijna het hele forum overklast.

Het aantal 12 snarige spelers is echt zwaar in de minderheid. Die tellen nauwelijks mee (helaas).
Afgezien van Harald met zijn harpgitaar doet Timo errug zijn best een paar snaartjes extra in te zetten. En dan kom jij met 264 snaren op de proppen!

En gelijk al sjans van een getalenteerde leuke jonge vrouw!
Wat een entree!

Daaraan zit een keerzijde. Wij willen dan natuurlijk ook van jou kunnen leren!

En voor de rest: Have fun! En laat ik nou geloven dat uitgerekend dat wel goed gaat komen?
Vriendelijke groet, Gus