PDA

View Full Version : Boxstock - Cigar box instrumenten



ernieman
9 augustus 2011, 00:17
Een beetje off/on-topic in de zelfbouw hier, maar zijn er misschien mensen die zin hebben om mee te gaan naar Boxstock 2011 in Birmingham-UK?
Een festival/meeting voor zelfbouwers & liefhebbers van cigar box instrumenten en aanverwanten. Van 30 september t/m 2 oktober.
Google zelf even op boxstock 2011 (http://www.thepublic.com/events/boxstock-2011) voor meer info.
Met al dat snelle zelfbouw geweld hier de laatste tijd lijkt het mij toch dat er wel wat geïnterseerden hier rond zwerven.
Ik zou zelf gaan met nog 2 vrienden met de auto, maar ze willen plots met het vliegtuig gaan (ze betalen liever minimaal 100 euro meer, dan 3 a 4 uur extra onderweg te zijn...)
Als je zin hebt, laat me maar iets weten. Mijn bedoeling is om met de auto vanuit Hasselt (België) te vertrekken op vrijdagochtend.
De rest mag via PM.

crazycow
11 augustus 2011, 11:33
het lijkt me wel leuk om te gaan, alleen kom ik dan net terug van vakantie en ik moet nog even kijken of het allemaal gaat lukken. overigens zou ik dan gaan vliegen; vanuit zandvoort is het een behoorlijk eind rijden en mijn auto rijdt ongeveer 1:6 (oude mercedes), dus dat is waarschijnlijk duurder dan vliegen (€99 retour vanuit Amsterdam met KLM).

ernieman
11 augustus 2011, 12:36
Ja, voor 100 euro zou ik ook wel vliegen, maar hier in België kost het iets meer...
Vanuit Hasselt België kost het in totaal voor 1 auto ongeveer een 200 euro maximum...