PDA

View Full Version : laster en eerroof



CID-Gibson
7 augustus 2011, 12:05
Beste vrienden.

Ik ben nu al een tijdje lid van dit gitaar forum, en moet vaststellen dat er mensen zijn op dit forum die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven. Op de eerste plaats vind ik het niet gepast indien ik een foto upload naar dit forum dat andere mensen deze foto gaan bewerken deze foto BLIJFT mijn eigendom en ik heb er de rechten op iedereen die er een verandering op doet zonder mijn goedkeuring, doet mij aan laster en eerroof. Met deze wens ik een klacht te doen, en zal maandag voor laster en eerroof naar mijn advocaat stappen, en een vervolging starten.
Ik wens dat deze foto binnen de 24u van dit forum verdwenen is zo niet stel ik gerechtelijke stappen in op de rechtbank te Leuven (België). Deze foto’s zijn te vind op:
Gibson SG Ebony
Beste Vrienden Eindelijk heb ik mijn Gibson SG Ebony mijn tweede Gitaar dus, ik heb de zwarte. Ik kocht ze bij Key Music in Herentals, over de sevies wil ik het wel even hebben die was zeer kut, op de eerste plaats staat er daar zoeen jobstudentje voor die niks van een Gitaar af weet. Ook...
Gestart door CID-Gibson‎, 5 augustus 2011 22:35



Met de meeste hoogachting.

RoelSmoel
7 augustus 2011, 12:08
Als je iets uploadt naar het internet is het openbaar, en kan iedereen er mee doen wat ze willen.. Dan had je dat toch beter niet kunnen doen?
Advocaat is wel erg overdreven zeg:chicken:

bass blom
7 augustus 2011, 12:08
heb je het nu over die foto van jou waar ik acdc hoorntje op zette en die ik even later op je eigen verzoek nog aanpaste dat het meer leek of hij echt op je hoofd zit of gaat dat over een andere foto?

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:11
Beste vrienden.

Ik ben nu al een tijdje lid van dit gitaar forum, en moet vaststellen dat er mensen zijn op dit forum die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven. Op de eerste plaats vind ik het niet gepast indien ik een foto upload naar dit forum dat andere mensen deze foto gaan bewerken deze foto BLIJFT mijn eigendom en ik heb er de rechten op iedereen die er een verandering op doet zonder mijn goedkeuring, doet mij aan laster en eerroof. Met deze wens ik een klacht te doen, en zal maandag voor laster en eerroof naar mijn advocaat stappen, en een vervolging starten.
Ik wens dat deze foto binnen de 24u van dit forum verdwenen is zo niet stel ik gerechtelijke stappen in op de rechtbank te Leuven (België). Deze foto’s zijn te vind op:
Gibson SG Ebony
Beste Vrienden Eindelijk heb ik mijn Gibson SG Ebony mijn tweede Gitaar dus, ik heb de zwarte. Ik kocht ze bij Key Music in Herentals, over de sevies wil ik het wel even hebben die was zeer kut, op de eerste plaats staat er daar zoeen jobstudentje voor die niks van een Gitaar af weet. Ook...
Gestart door CID-Gibson‎, 5 augustus 2011 22:35



Met de meeste hoogachting.

Man, lul niet en get a live mister "bad ass rocker". Je vraagt in die post zelfs of de foto niet op een iets andere manier aangepast kan worden dus nu niet achteraf lopen zeiken. Misschien een idee je niet iedere keer episch voor lul te zetten aandachttrekker!

RoelSmoel
7 augustus 2011, 12:14
Dit hebben ze mij ooit aangedaan.. Ja, ik moet ook maar eens naar een advocaat..

http://i926.photobucket.com/albums/ad110/RoelSmoel/roel.jpg

jutter
7 augustus 2011, 12:16
Eigenlijk best wel zielig.:seriousf:

HUESSEN
7 augustus 2011, 12:17
rechtbank te Leuven (België) :seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::seriousf:
Je hebt overigens qua uiterlijk wel wat weg van zanger Rinus:ok:

bass blom
7 augustus 2011, 12:18
Ja zoeen ding zoek ik nog, waar kan ik het kopen lol.

Ik zit er niks mee in hoor dat ze wel eens de gek met je uithangen hoor doe ik met jullie ook :soinnocent:.

Maar ze vragen om een foto en ik ben eerlijk genoeg er een te plaatsen, zeikers heb je hier genoeg volgens mij. En over kennis zeiken kom ik hier ook niet doen, dacht meer dat het hier geen kinderkoor was?.

Groetjes Ik heb met dit alles geen probleem hoor, blijven de beste vrienden.

En Bass kan je die dingen achter mijn oren plaatsen links en rechts lol :-d

ff for the record dan maar die quote.
als het tenminste om mijn foto aanpassing gaat..
voor het geval er serieus iemand aan de:
http://wiki.retecool.com/images/a/a4/Legalestappenor1.gif
gaat :D

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:18
Dit hebben ze mij ooit aangedaan.. Ja, ik moet ook maar eens naar een advocaat..

http://i926.photobucket.com/albums/ad110/RoelSmoel/roel.jpg

Die vind ik eigenlijk wel erg vet om eerlijk te zijn ;-) , het is dat dit geestijl.nl niet is want anders verspelde ik heul erg veel gefotoshopte foto's van onze bad ass belg.

jutter
7 augustus 2011, 12:18
Hij heeft zeker teveel advokaat met slagroom gelepeld....:seriousf:

jutter
7 augustus 2011, 12:21
Dit hebben ze mij ooit aangedaan.. Ja, ik moet ook maar eens naar een advocaat..

http://i926.photobucket.com/albums/ad110/RoelSmoel/roel.jpg

Heel goed gedaan! Ik wou dat er zoiets leuks van mij gemaakt kon worden; helaas is er van mijn kop niets meer iets leuk te maken:cheerup:

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:22
Hij heeft zeker teveel advokaat met slagroom gelepeld....:seriousf:

Nou ik denk persoonlijk dat het hier om een iets triester verhaal gaat. Zijn moeder heeft net te veel gedronken tijdens de zwangerschap en hem vervolgens een keer op zijn hoofd laten vallen. Kan onze vriendelijke vriend ook niets aan doen!!

Gelukkig zit niet alles tegen voor hem, hij heeft wel een te gekke zwarte SG Ebony.

robert-gitarist
7 augustus 2011, 12:25
Zeker iemand van Benidorm Basterds? :seriousf::seriousf:

Ontzettend kansloos en kinderachtig...:chicken:

jutter
7 augustus 2011, 12:26
Nou ik denk persoonlijk dat het hier om een iets triester verhaal gaat. Zijn moeder heeft net te veel gedronken tijdens de zwangerschap en hem vervolgens een keer op zijn hoofd laten vallen. Kan onze vriendelijke vriend ook niets aan doen!!

Gelukkig zit niet alles tegen voor hem, hij heeft wel een te gekke zwarte SG Ebony.

Da's dan ook weer zo...:seriousf:

bass blom
7 augustus 2011, 12:27
meneer CID wilt u of uwen advocatuur even antwoord geven op mijn vraag of het om deze foto gaat?

http://www.maxless.nl/acdc.jpg

dan kan ik dat doormailen naar bram m. :seriousf:

Mr.Fingers
7 augustus 2011, 12:29
Over het copyright:


Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

Dus: zolang wij er geen geld aan verdienen of de dingen doorverkopen, is er geen vuiltje aan de lucht.


Succes :ok:

jutter
7 augustus 2011, 12:29
meneer CID wilt u of uwen advocatuur even antwoord geven op mijn vraag of het om deze foto gaat?

http://www.maxless.nl/acdc.jpg

dan kan ik dat doormailen naar bram m. :seriousf:

Eigenlijk best wel grappig: ieder forumlid zal deze man/puber herkennen als hij hem in de dierentuin tegenkomt:crazyhappy:

allochthomas
7 augustus 2011, 12:31
Beste vrienden.

Ik ben nu al een tijdje lid van dit gitaar forum, en moet vaststellen dat er mensen zijn op dit forum die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven. Op de eerste plaats vind ik het niet gepast indien ik een foto upload naar dit forum dat andere mensen deze foto gaan bewerken deze foto BLIJFT mijn eigendom en ik heb er de rechten op iedereen die er een verandering op doet zonder mijn goedkeuring, doet mij aan laster en eerroof. Met deze wens ik een klacht te doen, en zal maandag voor laster en eerroof naar mijn advocaat stappen, en een vervolging starten.
Ik wens dat deze foto binnen de 24u van dit forum verdwenen is zo niet stel ik gerechtelijke stappen in op de rechtbank te Leuven (België). Deze foto’s zijn te vind op:
Gibson SG Ebony
Beste Vrienden Eindelijk heb ik mijn Gibson SG Ebony mijn tweede Gitaar dus, ik heb de zwarte. Ik kocht ze bij Key Music in Herentals, over de sevies wil ik het wel even hebben die was zeer kut, op de eerste plaats staat er daar zoeen jobstudentje voor die niks van een Gitaar af weet. Ook...
Gestart door CID-Gibson‎, 5 augustus 2011 22:35



Met de meeste hoogachting.

http://www.rfma.net/media/simpsons_nelson_haha2.jpg

Welcome to the internet, everything you post can and will be used against you and all your carefully constructed arguments will be ignored.

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:31
meneer CID wilt u of uwen advocatuur even antwoord geven op mijn vraag of het om deze foto gaat?

http://www.maxless.nl/acdc.jpg

dan kan ik dat doormailen naar bram m. :seriousf:

Als ik naar die foto kijk krijg ik weer van die Deja Vu's van toen er nog gabbers waren die met precies zulke pupillen heel erg trots waren op hun nieuwe trainingspak.

bass blom
7 augustus 2011, 12:35
bert, the bertman, deed het ook een keer met mij, moet ik die ook maar eens een advocaat op zijn dak sturen :seriousf:

http://internut.nl/ballet.jpg

robert-gitarist
7 augustus 2011, 12:36
Met die blik in zijn ogen en die houding van die mond, zou ik haast iets anders tussen zijn hand verwachten dan een Gibson SG neck :seriousf:

Schrevel
7 augustus 2011, 12:37
Topicstarter riep zelf over die foto:

Groetjes Ik heb met dit alles geen probleem hoor, blijven de beste vrienden.
En Bass kan je die dingen achter mijn oren plaatsen links en rechts lol :-d

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?148196-Gibson-SG-Ebony&p=2681747&viewfull=1#post2681747

Als je het daar toen prima vond, waarom maak je er dan nu hier een probleem van?

Mr.Fingers
7 augustus 2011, 12:37
The Law... Stern! Stern but fair!


http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/29de825c.png


:crazyhappy:

jutter
7 augustus 2011, 12:37
bert, the bertman, deed het ook een keer met mij, moet ik die ook maar eens een advocaat op zijn dak sturen :seriousf:

http://internut.nl/ballet.jpg

Hahaha!!! Ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen!!! Heel leuk!!!:seriousf:

CID-Gibson
7 augustus 2011, 12:38
heb je het nu over die foto van jou waar ik acdc hoorntje op zette en die ik even later op je eigen verzoek nog aanpaste dat het meer leek of hij echt op je hoofd zit of gaat dat over een andere foto?

Beste

jij hebt het recht niet aan mijn foto te prutsen sorry man maar dat kan niet, dat weet je goed is tegen de regels hier, en in de toekomst upload ik hier niks meer aan foto's.

en als de admin eind deze week een brief in zijn brievenbus heeft zingen ze wel andere toontjes beste en dat geld voor iedereen die hier nu aan mijn eigendom aan het prutsen is, ik pal van elke foto waaraan geprutst is een kopie.
we zien wel.

Sorry man

robert-gitarist
7 augustus 2011, 12:41
ja man sorry man maar man wat is daar aan verboden dan, man?:stop:
Staat er ergens copyright op de foto of wat...niet dus.

jutter
7 augustus 2011, 12:41
Beste

jij hebt het recht niet aan mijn foto te prutsen sorry man maar dat kan niet, dat weet je goed is tegen de regels hier, en in de toekomst upload ik hier niks meer aan foto's.

Sorry man

Als hier nog een toekomst voor je is weggelegd...Ik denk dat je voortaan hier niet meer serieus genomen wordt.....:stop:

bass blom
7 augustus 2011, 12:43
Hahaha!!! Ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen!!! Heel leuk!!!:seriousf:

ik ook, toen en nu :seriousf::seriousf::seriousf:

jutter
7 augustus 2011, 12:43
bert, the bertman, deed het ook een keer met mij, moet ik die ook maar eens een advocaat op zijn dak sturen :seriousf:

http://internut.nl/ballet.jpg

Sorry Bass, ik blijf lachen!!!! Steengoed!!!:seriousf::seriousf::seriousf:

bass blom
7 augustus 2011, 12:44
Beste

jij hebt het recht niet aan mijn foto te prutsen sorry man maar dat kan niet, dat weet je goed is tegen de regels hier, en in de toekomst upload ik hier niks meer aan foto's.

en als de admin eind deze week een brief in zijn brievenbus heeft zingen ze wel andere toontjes beste en dat geld voor iedereen die hier nu aan mijn eigendom aan het prutsen is, ik pal van elke foto waaraan geprutst is een kopie.
we zien wel.

Sorry man

ok, klaag dan voor mij meteen ff bert, the bertman, 1 van de mods hier mee aan, om die balletfoto van mij, kan net zo makkelijk tegelijk niewaar? :D

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:46
Beste

jij hebt het recht niet aan mijn foto te prutsen sorry man maar dat kan niet, dat weet je goed is tegen de regels hier, en in de toekomst upload ik hier niks meer aan foto's.

en als de admin eind deze week een brief in zijn brievenbus heeft zingen ze wel andere toontjes beste en dat geld voor iedereen die hier nu aan mijn eigendom aan het prutsen is, ik pal van elke foto waaraan geprutst is een kopie.
we zien wel.

Sorry man

Ik heb een beter idee: Als je nu gewoon niets meer upload is het hele probleem opgelost. Dan beloof ik je dat ik heel wat toontjes minder lach maar goed, pal je later!!!

Mr.Fingers
7 augustus 2011, 12:47
Wat een eitje is het toch!

http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/b3416841.png

jutter
7 augustus 2011, 12:47
ok, klaag dan voor mij meteen ff bert, the bertman, 1 van de mods hier mee aan, om die balletfoto van mij, kan net zo makkelijk tegelijk niewaar? :D

Groepskorting?:seriousf:

Bass, zo heb ik jou altijd al voorgesteld!!!!!:eek:

CID-Gibson
7 augustus 2011, 12:49
The Law... Stern! Stern but fair!


http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/29de825c.png


:crazyhappy:

Dat zijn zo van die mensen die aan mijn blik niet kunnen zien wie ik ben, en mij liever niet over de weg lopen.
Binnen 24u weet ik waat deze forum staat en wie de aanbieder is.

jutter
7 augustus 2011, 12:50
Dat zijn zo van die mensen die aan mijn blik niet kunnen zien wie ik ben, en mij liever niet over de weg lopen.

Nu nog je Nederlands bijschaven, anders snapt je advokaat er ook niets van:D

crapton
7 augustus 2011, 12:51
Keep on trolling, dude!!

bass blom
7 augustus 2011, 12:52
Groepskorting?:seriousf:

Bass, zo heb ik jou altijd al voorgesteld!!!!!:eek:

hier de foto waar bert het zo brilliant uit shopte :seriousf:

http://hetgelegevaar.nl/bass88.jpg

Mr.Fingers
7 augustus 2011, 12:52
Cool, een shergold basgitaar!

BobvanKempen
7 augustus 2011, 12:53
Dat zijn zo van die mensen die aan mijn blik niet kunnen zien wie ik ben, en mij liever niet over de weg lopen.

Verkapte bedreiging? Want dan moeten wij maar eens een rechtsgang maken. Overigens kan je binnenkort een boete verwachten wegens internetvervuiling.

jutter
7 augustus 2011, 12:53
hier de foto waar bert het zo brilliant uit shopte :seriousf:

http://hetgelegevaar.nl/bass88.jpg

Hahaha, hou op man!:seriousf:

Luke-wannabe
7 augustus 2011, 12:55
Goed pakje, Bass :seriousf:

Hendriks
7 augustus 2011, 12:56
We mogen Fingers zo langzamerhand wel gaan beschermen , eerst orph en nou ook nog CID.

Maar wel vermakelijk dit , tis toch komkommertijd.

bass blom
7 augustus 2011, 12:58
Goed pakje, Bass :seriousf:

ja ik had flink uitgepakt toen, sokken, onderbroek, zelfs een rood horlogebandje!
en een rooie strap natuurlijk.
was een afscheidsoptreden waar ze in het dorpshuis van ruinerwold nog jaaaaren over nagepraat hebben :D

http://hetgelegevaar.nl/bass78.jpg

heb me ietswat misdragen nadat de fles jenever met een speen :D die aan een micstand vastzat bijna leeg was :crazyhappy:

maar het is allemaal goed afgelopen :satisfie:

Luke-wannabe
7 augustus 2011, 13:02
Gristus, Bass, een babyflesje Jenever? Dát is pas Rock 'n Roll! CID eat your heart out!

Goed hoor. Mooi rood is niet lelijk. Dikke duim omhoog! Meer pics!!
Hoe oud was je hier nou? Moeilijk in te schatten.

Fiendish
7 augustus 2011, 13:03
Wow, wat een IDIOOT.
Als je denkt dat je rechten hebt over een kopie van een foto die je zelf eerst naar een openbaar forum upload zonder watermerk, dan ben je gek.
Als je denkt dat het portretrecht je beschermt tegen persiflages, dan ben je nog veel gekker.
En als je denkt dat een Vlaamse rechter iets uit kan halen tegen een Nederlands webforum alleen om een aangepaste versie van je foto...
Dan ben je zo gek dat ik me ga afvragen wat je voor pillen of poeders hebt gebruikt.

En als je dan ook nog denkt dat je nog lang en gelukkig op dit forum kunt rondlopen na zo'n aktie als deze...
Dan zeg ik 'jongens, heeft er iemand nog een dwangbuis, maatje extra lijp?'

:seriousf:

bass blom
7 augustus 2011, 13:05
Gristus, Bass, een babyflesje Jenever? Dát is pas Rock 'n Roll! CID eat your heart out!

Goed hoor. Mooi rood is niet lelijk. Dikke duim omhoog! Meer pics!!
Hoe oud was je hier nou? Moeilijk in te schatten.

nee een glazen literfles :D
en de zangeres zoog dapper mee!
en vertrok halverwege het optreden huilend naar de kleedkamer :chicken:
maar zoals gezegd, ik heb nog steeds uitstekend contact met haar :satisfie:
heb haar geheugen over dat hele gebeuren onlangs zelfs opgefrist, ze wist er niets meer van :seriousf:

YannickH
7 augustus 2011, 13:05
ik lach me echt dood met de topicstarter :seriousf::seriousf::seriousf:
die heeft volgens mij even veel vestand als een pinda!
en hij meent het nog ook:p
zo kansloos en kinderachtig!

GretschGuy
7 augustus 2011, 13:07
Dat zijn zo van die mensen die aan mijn blik niet kunnen zien wie ik ben, en mij liever niet over de weg lopen.
Binnen 24u weet ik waat deze forum staat en wie de aanbieder is.

You're soooo bad, it's a crime.

Luke-wannabe
7 augustus 2011, 13:07
nee een glazen literfles :D
en de zangeres zoog dapper mee!
en vertrok halverwege het optreden huilend naar de kleedkamer :chicken:
maar zoals gezegd, ik heb nog steeds uitstekend contact met haar :satisfie:
heb haar geheugen over dat hele gebeuren onlangs zelfs opgefrist, ze wist er niets meer van :seriousf:
Hahaha dat zijn van die klassiekertjes. Mooi man. Jezelf de klere in zuipen kan soms toch wel zó vermakelijk zijn.

bass blom
7 augustus 2011, 13:10
Hoe oud was je hier nou? Moeilijk in te schatten.

ik denk 24, het moet rond 1980 zijn geweest

heb er een mooie diaserie van maar geloof niet dat ik er meer van online heb gezet :D

Mr.Fingers
7 augustus 2011, 13:11
You're soooo bad, it's a crime.


ttp://www.youtube.com/watch?v=y2aK62SRrWA

Ook uit dit prachtige landje waar CID vandaan komt!!

CID-Gibson
7 augustus 2011, 13:12
ik denk 24, het moet rond 1980 zijn geweest

heb er een mooie diaserie van maar geloof niet dat ik er meer van online heb gezet :D

Ik ben al een mooi youtube video aan het maken waar ik eens vertel tegen andere gitaar gebuikers wat een zeikers hier zitten.
We zien dan wel.

En voor de rest allemaal de pot op......

Oranjeaap
7 augustus 2011, 13:14
Geweldig. Ik hoop niet dat ik jou ooit tegen kom in Leuven :seriousf:

Luke-wannabe
7 augustus 2011, 13:14
Ik ben al een mooi youtube video aan het maken waar ik eens vertel tegen andere gitaar gebuikers wat een zeikers hier zitten.
We zien dan wel.

En voor de rest allemaal de pot op......
Haha ik ben vet benieuwd naar dat filmpje! Post je de link even als -ie klaar is?

The Bertman
7 augustus 2011, 13:15
Goed, topic gaat dicht.
Ten eerste, CID-gibson, als je klachten of problemen hebt, kan je die rapporteren bij de moderators. Ik heb niks van je ontvangen. Wat je niet doet is in het Gitaren-subforum een klaagverhaal neerzetten.
Verder graag een link naar het topic waar het om gaat, nu kan ik me te pletter gaan zoeken.
Tot slot, wie denk je wel dat je bent? Fotootje verwijderen is geen probleem, maar als je op hoge toon met de belgische rechter gaat dreigen (de belgische rechter, whahaha...) blaas je wel erg hoog van de toren. Nooit een fotoshopje meegemaakt?