PDA

View Full Version : hallo!



percey
4 augustus 2011, 14:46
gooedemiddag

ik ben percey uit belgie net nieuw op site en net wat beginne met wat gitaar spelen! had ze al even in men bezit maar meer als decoratie dan ;)
maar nu ik net begonnen ben heb ik toch al wat probleempjes! heb er al veel opgelost dankzij jullie forums maar zit nog met 1 groot probleem! ik gebruik dus een stemapparaat van joyo 12B en al mijn snaren staan goed gestemt ben zelf even naar een gitaarwinkel geweest voor hem te laten stemmen maar toch geeft mijn stem apparaat de 2de snaar niet goed aan... zoals ik heb kunne leze op de forums moet de volgorde (van dik naar dun) toch 1E 2A 3D 4G 5B 6E zijn... nu geeft ie de 2de dunste aan als A2 en de dunste als E1 dus ligt het dan aan mijn stemapparaat of heb ik men snaren gwn volledig uit de richting gedraait? :p mijn hz staan op 440 maar nu vraag ik met ook af wat de kleine getallen onderaan beteken weet niet of iemand ook zo een apparaat gebruikt maar je kan kiezen tussen C,G,B,V en U ik ken er echt niets van dacht misschien dat een toonsoorten zijn ik weet het niet hoop dat jullie me kunne helpen
groetjes percey