PDA

View Full Version : slagplaat verkleurd



tib888
4 augustus 2011, 09:36
Gisteren is mijn Squier Strat toegekomen.
Na het verwijderen van de plastick folie en de sticker op de slagplaat blijkt dat de slagplaat vergeeld is ten opzichte van de plaats waar de sticker zat.

Er is nu duidelijk een witte cirkel te zien waar de sticker zat.
Dit is toch niet normaal neem ik aan?

Tankman
4 augustus 2011, 09:45
Dat is idd niet de bedoeling, maar het gebeurt wel vaker. Misschien kan de winkel waar je hem hebt gekocht een nieuwe slagplaat voor je regelen.

bat
4 augustus 2011, 10:54
Authentiek relic, sommige mensen hebben er extra geld voor over/vragen er extra geld voor!

Nee, hoort niet. Gitaar heeft waarschijnlijk al een tijdje in de winkel gehangen in de zon. Gewoon een nieuwe vragen!

muziekschuur
4 augustus 2011, 12:07
Een beetje vim of koperpoets en je kan waarschijnlijk een geheel witte kleur terugkrijgen.

lefthandstrat
4 augustus 2011, 12:58
Een beetje vim of koperpoets en je kan waarschijnlijk een geheel witte kleur terugkrijgen.

Jij denkt dat de jeugd nog weet wat Vim is?? :seriousf::seriousf::seriousf::seriousf: ze gooien hem gewoon weg en kopen een nieuwe (heb er ook een paar thuis tussen de 15 en 22)

bat
4 augustus 2011, 13:18
Zelf herstellen? Nieuwe kopen? Hallo, die jongen heeft een nieuwe gitaar gekocht, dan mag de winkel het mooi oplossen!

DemolitionColorScheme
4 augustus 2011, 17:32
Zelf herstellen? Nieuwe kopen? Hallo, die jongen heeft een nieuwe gitaar gekocht, dan mag de winkel het mooi oplossen!
Agreed. Aangeven bij de winkel. Moet wel goedkomen. Anders gewoon spelen op de garantie. ;)

muziekschuur
4 augustus 2011, 17:51
Wacht even. Hij is toch niet kapot? Dus wat nou refund? Anders had je naar de winkel moeten gaan en em daar kopen.... Lijkt mij hoor.

tib888
5 augustus 2011, 09:35
Het maakt geen verschil of ik ze in de winkel had gekocht of niet. Als je ze in de winkel koopt verwijder je de sticker toch ook pas als je thuiskomt?

Tankman
5 augustus 2011, 10:33
Het maakt geen verschil of ik ze in de winkel had gekocht of niet. Als je ze in de winkel koopt verwijder je de sticker toch ook pas als je thuiskomt?

Ja, maar als hij dan blijkt verkleurd te zijn, mag je er gerust mee terug voor een oplossing. Ik had het laatst in de winkel met een Yamaha Pacifica die ingeruild was, die dus zo verkleurd was. De klant vond het niet erg, z'n vader ook niet, maar mocht mama gaan zeuren gaf ik ze gewoon de optie om terug te komen, bestel ik een nieuwe slagplaat en monteren we die erop, allemaal kosteloos, omdat het gewoon niet de bedoeling is dat het er zo uitziet.

lefthandstrat
5 augustus 2011, 12:32
Ja, maar als hij dan blijkt verkleurd te zijn, mag je er gerust mee terug voor een oplossing. Ik had het laatst in de winkel met een Yamaha Pacifica die ingeruild was, die dus zo verkleurd was. De klant vond het niet erg, z'n vader ook niet, maar mocht mama gaan zeuren gaf ik ze gewoon de optie om terug te komen, bestel ik een nieuwe slagplaat en monteren we die erop, allemaal kosteloos, omdat het gewoon niet de bedoeling is dat het er zo uitziet.

Zo is het en zo hoort het eigenlijk ook. Gewoon netjes oplossen. Als het geen probleem is, dan prima. Wel een probleem? Gewoon een andere slagplaat erop en als dat administratief problemen geeft, dan de kosten van de slagplaat als korting geven en voor de klant een nieuwe bestellen, die hem vervolgens betaald van de korting. Feitelijk voor de klant dus kostenloos. Dat is, denk ik, ook wat Muziekschuur aangeeft. Koop hem gewoon in een winkel dan zijn dit soort oplossingen allemaal bespreekbaar. Via een online shop geeft dat allemaal weer een hoop gedoe en stress en een gevoel van ontevredenheid bij de klant.