PDA

View Full Version : Let me please introduce myself



Awol
2 augustus 2011, 00:57
Dag allemaal,

Nieuw hier op het forum, niet qua gitaar. Speel vanaf m'n 12e in allerlei rockbandjes... De laatste 8 jaar bij m'n huidige band Absence Without Leave, kortweg AWOL www.awolrock.com en een funbandje.
Een paar maanden geleden noodgedwongen m'n hele gear nieuw moeten aanschaffen ivm brand in de repetitieruimte. Was klote maar wel geweldig om alles uit te zoeken en uiteindelijk een beter geluid te hebben.

Helden: Hendrix, Moore, maar ook triggerfinger etc,

Hoop hier info te krijgen om m'n solospel op een hoger niveau te krijgen en tips om nog meer aan de weg te timmeren met de band.

Gear:
Engle Invader 100
2x12 Kingscabinet
Gibson Les Paul standard
TC electronic Delay, chorus, Polytune. Fulltone Clyde Deluxe wha.

Duhsjaak
2 augustus 2011, 09:23
Hi
Zwaar kloten, zo'n brand. Is mij in 1973 ook overkomen. En jullie hebben de veerkracht gehad helemaal over nieuw te beginnen.

Petje af.

Ik vond het behoorlijk heftig. Daarbij kwam dat veel van de gear zelf was gebouwd. Dus je krijgt keurig je schade vergoed. De prijs van de onderdelen, je mag het zelf weer allemaal opbouwen.

All's well that ends well. Ik wens jullie een goede herstart en jou veel plezier op het forum.

Vriendelijke groet, Gus

Awol
2 augustus 2011, 09:34
Hi
Zwaar kloten, zo'n brand. Is mij in 1973 ook overkomen. En jullie hebben de veerkracht gehad helemaal over nieuw te beginnen.

Petje af.

Ik vond het behoorlijk heftig. Daarbij kwam dat veel van de gear zelf was gebouwd. Dus je krijgt keurig je schade vergoed. De prijs van de onderdelen, je mag het zelf weer allemaal opbouwen.

All's well that ends well. Ik wens jullie een goede herstart en jou veel plezier op het forum.

Vriendelijke groet, Gus

Thanks! Was inderdaad wat veerkracht voor nodig en heeft een paar maanden geduurd voordat iedereen zn spul weer bij elkaar had en we alles qua geluid weer op elkaar afgestemd hadden....

Duhsjaak
2 augustus 2011, 09:38
Hi
Goed bericht.
Bedoelde je; Please allow me to introduce myself? Of is dat iets in mijn hoofd?
Ik ben nou ook weer niet de grootste Stones fan, maar de associatie......

Vriendelijke groet, Gus

Awol
2 augustus 2011, 10:48
Hi, ja je hebt helemaal gelijk! Intro van sympathy for the devil idd.
Ben ook niet zo'n stonesfan vandaar ;)