PDA

View Full Version : Rodrigo y Gabriela Cover van Voodoo Buster cover in het Vondelpark (video)



DTmaster
1 augustus 2011, 18:27
hallo,


Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...


http://www.youtube.com/watch?v=4AiWvbFxYLc


is kijken of jullie dit wat vinden :)... tis ff wat anders hahaha

Mvg

DTmaster

Ernest01
1 augustus 2011, 21:13
Dat is zeker wat anders. Goed gedaan en wat een vingervlugheid.... En een goede 'drum' begeleiding ook.

DTmaster
2 augustus 2011, 01:59
hey bedankt voor je reactie, en leuk dat je het kon waarderen!

DTmaster
3 augustus 2011, 16:19
valt dit nog meer in de smaak van andere leden!! of is het net een beetje te apart voor dit forum hahaha :)

DTmaster
5 augustus 2011, 15:57
jammer dat er geen feedback word geleverd, anyway i hope you enoyed it!

Dribbel_
5 augustus 2011, 16:42
Mijn feedback heb je op Fok al gekregen :cooler::sssh:

DTmaster
5 augustus 2011, 22:14
yeee hahaha ik wist altijd al dat jij de slimste was die hier rond liep ;)

Duhsjaak
7 augustus 2011, 09:26
Hi
Ik heb een leeftijd waarop alles een beetje langzamer gaat. En soms is dat een vooruitgang.

Voor mij is dit een kwestie van een aantal keer beluisteren voor ik er grip op krijg. Ik moet een punt bereiken waarop ik niet meer focus op hoe het wordt gedaan en kan gaan genieten van wat er wordt gespeeld.

In het begin ben ik alleen maar flabbergasted. Met Spanjolen in de familie ben ik wel wat gewend, maar dit niveau heb ik nog niet zovaak gehoord in NL.

ZowieZo vind ik het niveau op dit forum bizar hoog.
Ik weet veel te weinig af van deze capriolen om inhoudelijk erop in te gaan. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er vreselijk van heb genoten.

En ga eens advies inwinnen over medical taping. Net buiten de familie lopen toch wel een paar figuren rond met gewrichten die gitaar en percussie verraden. En dan speciaal de rechterhand in deze traditie.
En het gaat met gewrichten net als met mijn oren: Wat je kwijt bent krijg je nooit meer terug.
Ik zou het er niet om gelaten hebben, maar wat je kunt voorkomen is altijd beter.

Vreindelijke groet, Gus

Thyrif
7 augustus 2011, 12:10
Nice!

Hier zeker een fan van Rodrigo y Gabriela. Erg erg gave cover!

Zelf probeer ik ook wel eens wat, maar Rodrigo's partijen zijn soms verrassend snel (dus meer oefenen xD) en Gabriela's partijen soms ronduit onmogelijk. Ik krijg er maar geen normaal geluid uit met percussie en gitaar tegelijkertijd! Ik vraag me dus af hoe zij dat doet (of geleerd heeft).

Anyways, erg leuk om nog meer mensen te zien die er van houden (en het nog goed kunnen spelen ook)! Ben benieuwd wat je project samen is, kun je daar al wat van posten?

Ernest01
7 augustus 2011, 12:56
Behalve bijzondere muziek - voor mij althans - ook een bijzondere gitaar.
Welk merk/type bespeel je hier DTmaster ?