PDA

View Full Version : Nieuwe site voor mijn dialect pop band!



Baker
30 juli 2011, 23:34
Zo, even een zaterdagje aan het knutselen geweest, en dit is het resultaat:
http://www.juustlive.nl

harrie-beton
31 juli 2011, 12:40
"Juust live on stage!"

Ik zou de gehele site in dialect doen.

Is dit een CMS site of handgebouwd. Site doet ouderwets aan.

grayfink
31 juli 2011, 12:59
Dialect spreken is natuurlijk, maar lezen niet. Ik zou het zo laten. :ok:

Baker
31 juli 2011, 17:54
"Juust live on stage!"

Ik zou de gehele site in dialect doen.

Is dit een CMS site of handgebouwd. Site doet ouderwets aan.

Ik hou de hele site in het nederlands. Misschien te zijner tijd wat teksten en lyrics in het dialect. Maar het is toch wel leuk als iedereen de site kan begrijpen. Trouwens, als ik de site in het gaellemunigers zou moeten doen dan had ik een probleem, want die taal is erg moeilijk om te schrijven. Het "live on stage" ga ik wel aanpassen.

Voor wat betreft het ouderwetse... Je hebt gelijk. Ik heb het toch enigszins "quick and dirty" gedaan. Het is een (aangepast) expression web template.
Ik ga dat ook niet aanpassen want web design is niet echt mijn kopje thee.

Maar toch bedankt (allen ) voor de kritieken

Baker
3 augustus 2011, 12:11
Misschien weet iemand dat, maar als ik juust in google in type, wordt de site niet gevonden. Terwijl het woord toch onderdeel uitmaakt van de domeinnaam. Hoe kan ik ervoor zorgen dat juustlive.nl gevonden wordt in google?

proguitar89
15 augustus 2011, 21:58
ik, keek net en jij bent wel te vinden via google helemaal bovenaan om precies te zijn.:soinnocent:

Flitser
16 augustus 2011, 00:22
Probeer de zinnen op je frontpage wat langer te maken. Vervang komma's voor punten en laat dingen als "luisterliedjes" weg. Het is toch logisch dat je naar liedjes luisterd? Misschien kun je het font ook wat groter maken, dat ook al wat netter. Voor de rest ziet het er goed uit :)

driftkop
16 augustus 2011, 17:31
Waar spreken ze Gaellemunigs? :???:

edit: Ah, ik zie het nu, Genemuiden.