PDA

View Full Version : Weet iemand een fatsoenlijke muzikanten bank.



Tunes
29 juli 2011, 11:53
Dus niet 1 waar je 10 moet registreren en dan nog uiteindelijk moet betalen om contact met iemand te krijgen.

En ook niet 1 waar best wat op staat maar war je b.v. niet fatsoenlijk kan zoeken op regio/stad enz enz.

mis ik wat of is het er niet ?

iWishmaster
29 juli 2011, 12:39
Ik heb nooit een echt fatsoenlijke muzikantenbank gevonden eigenlijk. Enige die gratis is en enigsinds werkt is www.muzikantenbank.net als je het mij vraagt.

Little Jay
29 juli 2011, 13:19
de muzikantenbank van www.musicfrom.nl vind ik wel aardig.

Hasenfuss
11 augustus 2011, 11:15
Nooit gevonden, niet kan vinden.

mrweird
11 augustus 2011, 13:05
Ik heb goeie ervaringen met simpelweg www.marktplaats.nl

heinz3110
11 augustus 2011, 13:08
Heel aardig vind ik zelf: http://www.xlr.nl/

nomafo
15 oktober 2011, 14:56
www.muzikant.info , Nederlandse sectie pas opgestart, maar daarom niet minder goed

HaroldA
15 oktober 2011, 15:37
Volgens mij wekt sociale media, alle bands die je kent en mond-op-mond veel beter dan muzikantenbanken.

Vraag en aanbod komen gewoon helemaal niet overeen.

nomafo
15 oktober 2011, 18:07
Ik denk dat naast mond aan mond, contacten,... het internet wel een handig middel is om muzikanten te vinden. Niets meer, niets minder.

Greasemouth
15 oktober 2011, 19:46
Waarom online zoeken? Ooit al eens via muziekscholen etc geprobeerd? Hier op de TU hangen bijvoorbeeld allemaal flyers van mensen die in een band willen of gitaren etc over hebben.

nomafo
16 oktober 2011, 01:31
Online is niet de enige manier.. maar het is ook een manier.

Tunes
25 januari 2012, 10:01
Waarom online zoeken? Ooit al eens via muziekscholen etc geprobeerd? Hier op de TU hangen bijvoorbeeld allemaal flyers van mensen die in een band willen of gitaren etc over hebben.


Da's heel leuk, als je jong bent.
Ik zoek meer oude rockers, 40 plus.
Die hangen niet in de muziekschool, die liggen bijna op de begraafplaats maar om daar nu een flyer te hangen.

Daarnaast ben ik er al een hele tijd uit geweest dus het circuit ken ik ook niet meer.

Maar bedankt voor de tips, die muzikanten info ziet er veel belovend uit alles beter dan die verschrikkelijke muzikanten in jouw stad.

pentafox
26 januari 2012, 15:26
beetje regionaal misschien maar http://www.tonika.nl/muzikantenbank.asp