PDA

View Full Version : Strat PUP in tele



Rooker
28 juli 2011, 18:42
Ik wil mijn squier tele (goedkope zwart witte versie) Wat oppimpen en afstellen. Het zal nooit mijn main axe worden maar ik wil hem weer bruikbaar maken.
Nu heb ik nog standard mex pickups liggen. Zou er zo een in de brug van mijn tele kunnen? Zo ja, is dit dan een verbetering en maakt het uit welke pickup ik pak of zijn ze allemaal hetzelfde?

Alvast thnx

humbucker
28 juli 2011, 19:33
Dat gaat standaard niet passen, maar als je je brug (of de pup) kan modificeren lukt het misschien wel. Ik heb er zelf echter geen ervaring mee :)

Rooker
28 juli 2011, 20:35
Dat gaat standaard niet passen, maar als je je brug (of de pup) kan modificeren lukt het misschien wel. Ik heb er zelf echter geen ervaring mee :)

Ohh... Ik dacht dat een strat pup dezelfe afmeting had als de brug-pup van een tele.
Ach in september weer gitaarbeurs. Ga ik wel even wat goedkope upgrade spulletjes scoren. Thnx iig.

G.G.
28 juli 2011, 20:43
Ach in september weer gitaarbeurs.
En anders in oktober de DGBM 2011 in Barneveld. Ook altijd leerzaam een een hoop spullen in de verkoop.

Rooker
28 juli 2011, 22:20
En anders in oktober de DGBM 2011 in Barneveld. Ook altijd leerzaam een een hoop spullen in de verkoop.



He...... Wat is dat dan? Ook een beurs?