PDA

View Full Version : Stratocaster voor mijn wensen...



semt-x
26 juli 2011, 14:44
Hallo allemaal,

ik zoek een stratocaster om mee te beginnen...
De enige wensen die ik heb, is een Sunburst kleur, 2 single coils en 1 humbucker (HSS) en een tremelo.
ik speel al jaren een Les Paul en wil gewoon graag een Strat erbij hebben om mee te klooien.
Dacht zelf aan een Squier Bullet of een Richwood...
Hebben jullie ideeën of suggesties?
ThnX

Buzzel
26 juli 2011, 15:41
Ik heb wel is op richwood gespeeld. En ik denk dat die wel iets beter zijn dan de squiers maar dat kon ook exemplarisch toevaltje zijn :seriousf:.

Gewoon allebij proberen in de winkel en goed vergelijken.

Kingfisher
26 juli 2011, 16:02
Als je je toch niet wil vastleggen aan de naam Fender: koop een Warmoth pakket.

lollol
26 juli 2011, 16:27
Ik denk dat warmoth te duur is, omdat hij zelf richwood en squier noemt (En als je geen speciale eisen hebt is warmoth een beetje raar ofzo, hoewel de kwaliteit dan wel weer heel goed schijnt te zijn)

Wat is je budget?

EDIT: En waarom per se HSS als je al een LP hebt?

Jasper.
26 juli 2011, 17:01
Ik zeg london city. Leuke strats voor het geld, en je kan er makkelijk een slagplaatje met HSS opzetten.

Tankman
26 juli 2011, 17:03
Hallo allemaal,

ik zoek een stratocaster om mee te beginnen...
De enige wensen die ik heb, is een Sunburst kleur, 2 single coils en 1 humbucker (HSS) en een tremelo.
ik speel al jaren een Les Paul en wil gewoon graag een Strat erbij hebben om mee te klooien.
Dacht zelf aan een Squier Bullet of een Richwood...
Hebben jullie ideeën of suggesties?
ThnX