PDA

View Full Version : Mag mod machtsmisbruiken om accordeoncontent te verwijderen?



Dirk_Hendrik
26 juli 2011, 09:09
De verschrikkingen onderin dit draadje dus:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?147896-Waarom-trekken-sommige-effecten-zoveel-stroom&p=2675603&posted=1#post2675603

Buzzel
26 juli 2011, 09:36
Die Annie heeft me weer helemaal geďnspireerd. Snel mijn accordeon pakken hoor....

showband
26 juli 2011, 09:46
er is weinig wat meer zegt "ik ben een rocker in hart en nieren" dan een computergestuurde trekzak!

nominatie inspirational highlight award 2011 zeg ik!

Binnenkort de V-deurbel en de V-koekoeksklok.

Ik kan haast niet wachten op de V-doedelzak. Dat kan een briljant duo op leveren.
"Wij presenteren bij de TMF awards : de virtuozen op hun zak". "mevrouw trek en meneer doedel"

Alleen zielig voor hun roadies die backstage steeds gepest worden! ("moet je niet zakkenwassen!" enzo)

EuroCinema
26 juli 2011, 10:18
Toch, hoe goed de digitale modelling ook is, en hoe handig het ook is dat je de beschikking hebt over allemaal klassieke trekzak-sounds, je krijgt nooit die warmte van een échte vintage trekzak.

Buzzel
26 juli 2011, 10:22
Vertel mij wat :seriousf:

Kim Wilson
26 juli 2011, 10:25
Toch, hoe goed de digitale modelling ook is, en hoe handig het ook is dat je de beschikking hebt over allemaal klassieke trekzak-sounds, je krijgt nooit die warmte van een échte vintage trekzak.
En echte voordelen heb je ook niet echt, afgezien van het volume (ja, allerlei verschillende geluiden, maar als je een goeie trekzak hebt, heb je geen behoefte aan andere geluiden lijkt me). Het blijft een groot ding aan je schouders.

Rutger
26 juli 2011, 10:30
t Is een kwestie van tijd tot Trekbag-Hero uitkomt. Kan niet wachten :crazyhappy:

Jasper.
26 juli 2011, 10:40
Wat! Geen Tetten? Wat is dit voor een poll?

tomdiedom
26 juli 2011, 10:46
zo komkommertijd....

Dirk_Hendrik
26 juli 2011, 11:10
Wat! Geen Tetten? Wat is dit voor een poll?

Zit geintegreerd in optie 3.

showband
26 juli 2011, 11:23
hoho, annie houd wel mooi die zak voor d'r tetten.
Dus dat telt niet

TimS
26 juli 2011, 11:38
Maakt zo'n ding nou ook een ander geluid als je hem induwt dan wanneer je hem uit elkaar trekt?

showband
26 juli 2011, 11:45
als je hem GOED uit elkaar trekt wel ja.

rijsberman
26 juli 2011, 13:12
Om even op het topic terug te komen, als je die accordeoncontent terecht verwijdert zou het macht gebruiken zijn. Als je iets ten onrechte verwijdert, dan is het machtsmisbruik.

In dit geval vind ik dat Annie moet blijven. Kan iemand me vertellen wat die knakkers op de achtergrond in dat filmpje doen? Ik hoor vooral het woodblock. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek. Poek.

Naast dat fiedelefiedele van die trekzak natuurlijk, maar dat moet mensen die van widdly-widdly-gitaristen als Malmsteen en KFC-hoofd houden natuurlijk erg aanspreken. Want notenpoepen, dat kan Annie wel.

jero
26 juli 2011, 14:11
die bassist is geweldig - had ik niet willen missen :cooler:

telecastermaster
26 juli 2011, 14:21
Geweldig zeg. Ik had net willen posten dat die accordeontopic wel dicht kon (we weten nu wel waarom mijn stomp zoveel stroom trekt), en nu hebben we twee accordeontopics. :crazyhappy: Met dank aan de mods!!

Annie Gong is trouwens geweldig. Als je commentaar post bij haar Youtube video's krijg een een persoonlijke uitnodiging om lid te worden van haar facebook!!!:crazyhappy: Ik in ieder geval wel.:mmmm:

Overigens werd ze ooit tweede in een accordeon competitie in China, en dat wil dus zeggen tweede van 1.300.000.000 mensen. Weliswaar spelen ze niet allemaal accordeon, maar toch .....

onrust nv
26 juli 2011, 15:27
Ik heb in een ver verleden zo'n trekzak weleens live met een hakbijl bespeeld, na eerst een paar valse noten eruit geperst te heben. Dat was een houten trekkert, dat klinkt ook mooier als je die met een hakbijl bespeeld.

EuroCinema
26 juli 2011, 19:33
Het schijnt dat Boss ook heel mooie COSM-modeling van 12 soorten hakbijlen heeft toegevoegd.

JGD
26 juli 2011, 19:59
waar the fok gaat dit over?????

Buzzel
26 juli 2011, 20:07
waar the fok gaat dit over?????

Of een MOD zijn macht mag misbruiken om accordeoncontent te verwijderen.

Einzeln
26 juli 2011, 20:08
Ik zou het graag over mijn stroomrekening willen hebben.

Rhythm Machine
26 juli 2011, 21:31
Kennen jullie het toppunt van perfect kunnen mikken?

Vanop 20 meter een accordeon op een vuilnisbelt gooien, krčk midden op de banjo die er al lag...:D

Alle gekheid op een stokje, ik hou wel van een streepje accordeon op z'n tijd...


http://www.youtube.com/watch?v=BxSI3wPvpWY
Doug Sahm, Freddie Fender en Flaco Jimenez!

GlobalWarming
26 juli 2011, 21:56
Vette schijf hierboven !:hippie:

onrust nv
27 juli 2011, 00:00
http://www.youtube.com/watch?v=bo5zdrAfMGE

Poolse trekzak punk is ook erg leuk


http://www.youtube.com/watch?v=HWdl5CBN7bE

En ze spelen ook een leuk fluitje