PDA

View Full Version : Hey hallo :-)



Josje
26 juli 2011, 00:15
Dag allemaal,

Ik ben Josje,vrouw, 22 jaar oud, en speel gitaar vanaf mijn 11e. Heb in periodes meer of minder gespeeld en vind het vooral heerlijk om het spelen met zingen te combineren of muziek mee te spelen. dit kan van alles zijn; pop, rock, musical, klassiek, jazz noem het maar op

Ik heb me hier aangemeld omdat ik wel wat vragen heb over het een en ander en er zijn vast echt experts en kenners die mij daarbij kunnen helpen :-D!

Tot tikse!
Josje

bass blom
26 juli 2011, 01:00
wow, je halve leven spelen :p

Duhsjaak
26 juli 2011, 05:53
Hi
Je maakt helaas geen melding van je acoustische of elektrische voorliefde, maar met een beetje mazzel komen wij daar nog wel achter.

Hartelijk welkom in ieder geval. Onderschat ook niet wat wij van jou weer zullen leren ongemerkt.

Wij komen elkaar nog wel tegen!
Vriendelijke groet, Gus

Josje
26 juli 2011, 15:29
Haha ja mijn halve leven klinkt inderdaad erg lang. Maar bij gebrek aan discipline en een overdaad aan frustratie ben ik niet zo ver zoals ik eigenlijk had kunnen komen ;-)

Wat betreft mijn n voorliefde: Akoestisch. Beiden hebben hun charmes maar akoestisch trekt mij het meest en past het meeste bij mijn muzieksmaak :-)

Duhsjaak
27 juli 2011, 14:56
Hi
Leuk leuk leuk!
Ik maak nog maar 5/6 van mijn leven muziek en mijn jongste 23/26!
Dus je bent in goed gezelschap.

Ik hoop dat je wat wil posten in 'sounds' het subforum voor eigen brouwsels geluid en beeld. Werkt verslavend en je krijgt allemaal tips die maken dat je ineens iets anders tegen je eigen muziek aan gaat kijken.
Ook daar ben je in goed gezelschap.

Je mag best relaxt zijn (of lui, als je dat meer aanspreekt), maar de beste manier om te zorgen dat je doorgaat met muziek maken is ervoor zorgen dat je het naar je zin hebt. Als het niet leuk is, houdt het allemaal snel op.

Dus genieten heeft twee functies! Da's nog eens multitasken.

Hoop van je te horen/lezen!
Vriendelijke groet, Gus